Nyt pitää saada yksi hyökkääjä korvaamaan saikulla olevia väliaikaisesti, kunnes palaavat takaisin tai sitten hankitaan suoraan 1+2 sopimuksella ja huhuja ei ole niin sanon "joku" pelaaja.
Niitä pelaajia on Kollit täynnä.
Nyt pitää saada yksi hyökkääjä korvaamaan saikulla olevia väliaikaisesti, kunnes palaavat takaisin tai sitten hankitaan suoraan 1+2 sopimuksella ja huhuja ei ole niin sanon "joku" pelaaja.
Roope Talaja voisi tulla lainaksi loppukaudeksi ja sitten tehdään 1+1 sopimus, jos pelaa hyvin meillä tai sitten otetaan Tommi Taimi lainaan ja laitetaan Taimi-Järvinen tutka pari yhteen. Tämä on spekulointia vaan.
Roope Talaja voisi tulla lainaksi loppukaudeksi ja sitten tehdään 1+1 sopimus, jos pelaa hyvin meillä tai sitten otetaan Tommi Taimi lainaan ja laitetaan Taimi-Järvinen tutka pari yhteen.
Roope Talaja voisi tulla lainaksi loppukaudeksi ja sitten tehdään 1+1 sopimus, jos pelaa hyvin meillä tai sitten otetaan Tommi Taimi lainaan ja laitetaan Taimi-Järvinen tutka pari yhteen. Tämä on spekulointia vaan.
Olen lähes varma, että jos joku Roope Talaja meille siirtyisi, hän ei olisi se Talaja, joka pelaa Sportissa nyt, vaan kolmoskentän laituri, joka ei pisteillä juhli. Onkohan Talaja muuten jo oppinut sitomaan luistimet niin kireälle, ettei ole jatkuvasti turvallaan? Viime visitiillään ei tainnut olla montaakaan vaihtoa koko kaudella, ettei olisi ollut rähmällään. Ja Nordiksen jää ei kyllä ole sen jälkeen parantunut, päinvastoin. Sanoisin siis, että ei käyttöä.
Mutta ottaisitko nelosen laitaan? Jos kundi haluaa palata stadiin ja sitoutuu antamaan kaikkensa pelipaikasta huolimatta?
Vaasassa asuvat koko perhe (varma tieto) ja eivät halua sieltä mihinkään muuttaakaan, juuri käytännön perhesyistä koko perhe muutti Vaasaan, jossa myös tukiverkkoja. Talajan siirto Sportista johonkin olisi osastoa en usko, ennen kuin näen ja vielä kerran näen. En suoranaisesti ihmettelisi jos Talaja loppu-uransa pelaisi Vaasan Sportissa.Pysyykö pystyssä? Haluaako oikeasti pelata HIFK:ssa nelosessa, kun pääsee pelaamaan Sportissa ykkösessä? Rohkenen epäillä. Maksetaanko me neloskentän pelaajalle saman verran kuin Sport maksaa ykkösen maalitykille?
En epäile, etteikö Talaja antaisi kaikkeaan joukkueelle. Mutta kun hän on nyt selvästi osoittanut pystyvänsä pelaamaan tuloksellista kiekkoa ykköskentässä, mikä motivoisi häntä pelaamaan pienemmässä roolissa meillä? Eihän siinä olisi mitään järkeä. Ja joo, perhe on kaiketi Espoossa ja hän itse Vaasassa tai näin oli viime kaudella, että siinä voisi olla yksi syy. Onko se lopulta riittävä syy motivoitua? Tekisikö hän kuitenkin uransa suhteen liian ison uhrauksen tässä vaiheessa? Mitä tapahtuu, jos hän tajuaakin, ettei saa samoja kicksejä pienemmästä roolista kuin tähtistatuksestaan muualla? Missään nimessä Talajan ei pitäisi meillä olla kahden ekan kentän pelaaja, joten miksi hän tänne tulisi pienille minuuteille?
Vaasassa asuvat koko perhe (varma tieto) ja eivät halua sieltä mihinkään muuttaakaan, juuri käytännön perhesyistä koko perhe muutti Vaasaan, jossa myös tukiverkkoja. Talajan siirto Sportista johonkin olisi osastoa en usko, ennen kuin näen ja vielä kerran näen. En suoranaisesti ihmettelisi jos Talaja loppu-uransa pelaisi Vaasan Sportissa.
Sama, mutta eri. Eli itsellä eri tietoa, mutta aika näyttää.Itse kuulin suoraan perheen sisältä, että muutto stadiin olisi toiveissa ja Vaasa olisi ”parin vuoden projekti”. Mutta kai se mieli muuttuu riippuen siitä miten lapsella päiväkodissa menee.
Eli vaikuttaisi Talajalla olevan 2 perhettä ja erilaisilla tulevaisuuden suunnitelmilla. Aikamoinen pelimies kyllä. Otetaan tollanen meille :)
Talaja tai Leskinen kävisi kyllä tietysti, jos tässä vielä hyökkääjän perässä ollaan.
En minäkään varsinaisesti, vaikka samoissa juhlissa yms olemme olleet ja jutelleet, mutta minun lähipiiristäni löytyy nimenomaan Talajoiden perhetuttuja ja tietoni on aika tuoretta ;)En ole siis läheinen perhetuttu.
Mitäs palsta mieltä Peter Tiivolasta? Itse en usko että Nykopp tulee pelaamaan kovin montaa peliä tällä kaudella, keskustassa muutenkin vajausta...
Mun mielestä me ei tarvita ton tyylistä pelaajaa enää, ei ole erityisen hyvä oikeastaan missään.
Lähtisin itse vahvistamaan tota nelosta jos jotain. 3 kärkikenttään on jo nyt tunkua ja ne ketjut pitäis saada vakiinnutettua että kaverit alkaa pelaamaan paremmin yhteen. Nelonen on paska ja siitä ei pääse mihinkään. Joku Nykoppia parempi puolustusspesialisti joka voi tuurata kolmosessa rotaatiota/loukkeja olis ihanteellinen mun mielestä, koodinimi Jasu olis täydellinen. Samalla syntyy kilpailua noista nelosen rooleista, ehkä Lennu ja Keränen nostaa tasoaan pakon edessä.
OK, ei edes Nykoppin tuuraajaksi?