Ja varmaan myös tuo 28 ottelun ja 10+27=37 Joona Monto, joka sattuu olemaan sentteri.
Monto on narrien sopimuspelaaja, joten tuskin tulee :-)
Itse varmaan mielellään tulisikin, kun on jopa yhden matsin päässyt kohelossa tällä kaudella vetämään.
Ja varmaan myös tuo 28 ottelun ja 10+27=37 Joona Monto, joka sattuu olemaan sentteri.
IFK:ta vahvistavaa sentteriä KooKoosta ei löydy näköjään.
Onhan siellä Miikka Pitkänen tehnyt sentterin tontilta enemmän pisteitä kuin yksikään IFK-pelaaja tällä kaudella ja olisi kaiken lisäksi vielä kehittyvässä iässä oleva pelaaja :)
Pitkänen oli täysin pimennossa, kun Malte ei ollut samassa ketjussa. Aloitukset ~40% tarkastamatta... En tiedä onko se mitä haette.
Amen, tässä on totuus. Tämä ja muut sentteriosaston puutteet oli tiedossa jo viime keväänä. Aikaa olisi ollut paikata tilanne mutta mitä on saatu aikaan? Nimetkää ne sentterit joilla tilannetta on paikattu. Sopimuksia on tehty mutta kuinka moni niistä on tuonut vahvistusta keskikaistalle?Joukkueeseen on hankittu kasapäin alempien ketjujen pelaajia, mutta silti puuttuu esimerkiksi hyvin aloittava nelosketjun sentteri, joka pienentäisi painetta peluuttaa Tyrväistä ja Santalaa alivoimalla. Kyllä on huonosti kasattu joukkue. Ei voi muuta sanoa.
Ässät twiittasi jo siirrosta: Porin Ässät on Twitter (Vie twitteriin)En usko sanaakaan, ainakaan ennen virallista tiedotetta.
Bättre Folkissa tiedote asiasta. Kulmala siirtyy vastaavasti Ässiin.En usko sanaakaan, ainakaan ennen virallista tiedotetta.
Jääskää ei kyllä nähdynkaltaisilla otteilla pudota kukaan tuosta bottom 6 osastosta edes kaikkien ollessa terveenä! Sen verran kovassa vireessä Jäky on.Thorell - Tyrväinen - Rask
Kangasniemi - Santala - Salminen
Tallberg - Lundell - Nordgren
Petrell - Keränen - Ikonen/Åsten
Mä ymmärsin, että Kulmala menee Ässiin ihan sopimuspelaajaksi eikä lainalle.Hienoa myös, että saatiin Kulmala keräämään oppia Poriin loppukaudeksi. Tällainen voi nousta Jääskän kohdalla arvoon arvaamattomaan.
Mä ymmärsin, että Kulmala menee Ässiin ihan sopimuspelaajaksi eikä lainalle.
Niin tuolla täysin samalla lauseella ilmoitetaan Salmisen siirto IFKhon, joten mene nyt tuosta sitten sanomaan. Toki, tilanteet ovat siinä mielessä erilaisia, että Salmisella on teille jo pidempi sopimus päällä (ulkomaan optiolla), kun taas Kulmalan sopimus IFKhon päättyy tähän kauteen. Onko IFKlla ollut tarkoitus jatkaa Kulmalan diiliä, mene ja tiedä?"19-vuotias hyökkääjä Lauri Kulmala siirtyy HIFK:sta Ässiin loppukauden mittaisella sopimuksella"
Eli alkuun nyt vain loppukausi ja sitten katsellaan lissää
Mä ymmärsin, että Kulmala menee Ässiin ihan sopimuspelaajaksi eikä lainalle.