HIFK ei tarvitse uutta maalivahtia. Turunen on todella hyvä haku, mutta tätä menoa HIFK saa hänestä ainoastaan rahaa. Sentteri on tulossa ja soppari käytännössä jo tehty. Raivostun silmittömästi, jos HIFK ei julkaise sopimusta ensi viikolla.
Kyllä mä uutta maalivahtia tervehtisin ilolla, vaikka kyllähän Ruusu tänään muutamat gamesaverin kaltaiset kopit otti. Ei vaan riittäny, kun Kärpät laittoi viisi kaappia tänään. Mutta tosta sentteristä vielä. Ei tarvi nimee paljastaa, mutta onko siis sellainen täysin kiistaton ykkössentteri? Vai enemmänkin sellainen, joka sitten kamppailee paikasta ykkösen keskellä vaiko alempien ketjujen sentteri? Eli sun mielipidettä ko. pelaajasta kyselen, jos siis tiedät, kuka sieltä on tuloillaan, muttei sovi nimeä paljastaa.
Alkaako siellä muuten olemaan suunnilleen kuukausi KHL:n siirtorajaan? Eli voisiko sieltä olla joku koppari napattavissa? HFBoardilta olin lukevinani, että sieltä ilmeisesti lähtisi pari joukkuetta taas kauden päätteeksi VHL:ään, joten voisiko tuollaisista joukkueista irrota? Sevestral ja Neftehimik mainittiin, mutten siis itse tiedä, onko tuollaisilla väitteillä mitään perää. Ja mites esim. Slovan Bratislava. Siellä on ilmeisesti taas palkat maksamatta, olisiko siellä sopivaa kassaria?