Ilman muuta tarvitsemme rahaa ja sitä saa lähettää tältäkin sivustolta löytyviin yhteystietoihin.
Sportin kausi alkaa pian olla ohitse ja jotta saisi edes jotain mielenkiintoa ja seurattavaa tylsähköön liigaan niin "oman" pelaajan esiintyminen loppupeleissä sitä antaisi,vuokrasta toki oli vain kysymys.
Toivottavasti Telia ymmärtäisi nostaa yleisön mielenkiintoa ja lähettäisi edes yhden ilmaispelin viikossa .
Nyt ollaan siinä tilanteessa,että monia kiinnostaa maajoukkue vaan ei liiga.
Pakko ottaa kantaa tähän. Itse koen tilanteen juuri päinvastoin. Ruutu tarjoaa kuukausipakettia 14,95€ hintaan. Jokainen liigassa pelaava joukkue pelaa keskimäärin 8 runkosarjaottelua kuukaudessa. Tämä tekee ottelun hinnaksi 1,86€. Nykyajan pakettihinnoittelulla pelataan yleisö pois halleista päätelaiteiden ääreen. Yksi ilmaispeli viikossakin olisi jo useampi puukonisku yleisön vetovoimalle. Sinänsä en ymmärrä siis lauseitasi lainkaan. Hallien on mahdotonta kilpailla tällä hetkellä Ruudun tarjoaman ”jäähyväiskauden” hinnoittelulla. Näen tämän myös osasyynä miksi esimerkiksi HIFK:n vieraspelireissut ovat ollee niukkoja.
Toivottavasti ensikaudella Telia myisi kyseistä kuukausipakettia, mutta vain valitsemallesi joukkueellesi. Hinta 39,95€/kk on oikein osuva mikäli huhutut parannukset kamerakulmiin etc. itse valittavat kuvakulmat tulevat mukaan mm. maalin yläpuolella oleva ”viivakamera”.
Toki koen itselleni kaikkein parhaimpana tuon ottelukohtaisen hinnoittelun mikä oli käytössä kausia takaperin sekä Ruudulla että UrhoTV:llä. Ottelukohtaisen hinnoittelun osuessa 9,90€ - 12,90€ välimaastoon, maksaisin mielelläni summan halutessani katsoa oman joukkueeni vieraspelin.
Telian tulisi yksinkertaistaa palvelua. Kaikki oheispaska pois otteluiden ympäriltä ja antaa yleisön katsoa mitä haluavat.
Jottei aivan offtopiciksi menisi ja välttyisin ylläpidon raipalta, niin Gröndahlin hankinta Sportista pelkällä lainalla tuskin HIFK:ta kiinnostaisi, luulen että lainaan pitäisi saada optio ostaa palvelut myös 2018-2019 kaudelle. Ja miksei Sport tähän suostuisi hyvää korvausta vastaan? Tomekille annetaan vain diapami sopimuksen teon ajaksi, niin saadaan neuvottelut ilman kuonokoppaa ja telomisia pois päiväjärjestyksestä.
Tervetuloa Gröndahl!