Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK - FC Liverpool
Näin se taitaa olla. Mutta toisaalta Turun seikkailu kesti vain yhden vuoden...Ei ehkä kannata järjellä yrittää selittää ramun valintoja, kaveri ei taida olla ihan terävintä kärkeä..
Näin se taitaa olla. Mutta toisaalta Turun seikkailu kesti vain yhden vuoden...Ei ehkä kannata järjellä yrittää selittää ramun valintoja, kaveri ei taida olla ihan terävintä kärkeä..
Ramuhan on ennenpitkää taas tilanteessa ettei voi siirtyä muualle kun muuten ei saisi rästissä olevia palkkojaan, mutta pelaamaankaan ei pääse. Saikohan hän niitä viime kaudella lopulta(kaan)? Hieno sarja tuo KHL.
Örebro on tänään antanut kenkää 193-sentiselle tshekkipuolustajalle Ondrej Vitasekille ennen ensimmäistäkään sarjaottelua. Vitasek on edustanut Tshekin maajoukkuetta usella kaudella ja pelannut yhdet MM-kisat. Olisiko tässä sopiva pakki meille oman maalin eteen?
Ondrej Vitasek - Eliteprospects.com
Ramu on kyllä itsensä pelannut juuri siihen tilanteeseen, jota itse ennustelin, eli pelipaikka tiukassa ja rahojen saammisesta ei mitään takuita. En oikein ymmärtänyt tuota seuravalintaa lainkaan. Hyvin todennäköistä, ettei saa palkkasaataviaan.
Käsittääkseni KHL kuittaa palkkavelat pois kauden päätteeksi, mikäli pelaaja ei ole purkanut sopimusta. Toki on varmaan hirveän kiva venata palkkaa puoli vuotta ja silti yrittää motivoitua olemaan käytettävissä.Ramu on kyllä itsensä pelannut juuri siihen tilanteeseen, jota itse ennustelin, eli pelipaikka tiukassa ja rahojen saammisesta ei mitään takuita. En oikein ymmärtänyt tuota seuravalintaa lainkaan. Hyvin todennäköistä, ettei saa palkkasaataviaan.
Jos Hagman on treenannut omatoimisesti tosissaan niin eikö siinä olisi pätkäsopparilla aika riskitön korvaaja Haatajalle? Toisi johtajuutta ja kokemusta, ehkä muutaman maalinkin. Luulisi että jopa parjattu Nybari osaisi junailla tämän kuvion....
Luulen että Hakin tehtyä oharit viimeksi, ei ole asiaa Nordikselle.
Muissa ketjuissa olen puhunut tutkapareista ja niiden merkityksestä, Haatajalla on jo sellainen mutta Tyrväisellä ei. Mihin tämä pelsujen vapaa-agentti Sopanen on suuntaamassa?
Sopanen on helposti ns. edarijätkä, luulen että siinä on se suurin syy ettei mies ole Nordiksella.
Onko tästä Sopasen edariudesta tarkempaakin tietoa?
Muissa ketjuissa olen puhunut tutkapareista ja niiden merkityksestä, Haatajalla on jo sellainen mutta Tyrväisellä ei. Mihin tämä pelsujen vapaa-agentti Sopanen on suuntaamassa?_