Elkins >> Tyrväinen
Elkins >> Malinen
Elkins > Malinen + Tyrväinen ?
Elkins + Leino >> Malinen + Tyrväinen
Mä en kyllä lämpene ajatukselle Ramstedt-Tyrväinen-Malinen-x, mielummin sitten Ramstedt-Elkins-Leino-x. Ja kuka tuo x olisi, on sekin tärkeä pelipaikka tuo nelssonin sena. Täytyy olla todella varma puolustussuuntaan, mallia JoniTöykkälä tai JonneVirtanen.
Ilman muuta Juhis helvettiin, jos saadaan Ramstedt ykkösen keskelle ja Rask pidettyä oikeassa laidassa. Vasempaan laitaan sitten parempaa ja nopeampaa jätkää ku nykyiset vasemmat laiturit (Partanen, Puustinen, Luttinen), kuten Enlund tai Pihlström ykkösketjun, Keränen kakkosketjun ja ehkä Tanus alustavasti kolmosketjun vasempaan laitaan? Kakkosen oikeaan laitaan myös joku prospekti, kolmoseen ehkä Ikonen (jos on tiedossa miksi tämä kausi meni pelkin alle ja uskoa siihen että nousee takas viime kauden tasolle). Neloseen Luttinen tai Petrell, muttei molempia. Mielummin Petrell kilometritehtaalle.
Ja jengin pitäis olla täsmähakuja vaille valmis heinäkuussa, eikä helmikuussa.
Enlund/Pihlström - Ramstedt - Rask
Keränen - Elkins/Leino - nuorinälkäinen
Tanus - Elkins/Leino - Ikonen
Luttinen - "JoniTöykkälä" - Åsten
Puolustus on aika masentava kun siellä jatkaa Eronen ja Teppo, mutta onneksi myös Finley ja Heiskanen. Onko O'Connor riittävä puolustaja ykköspariin? Ehkä, mutta Eronen ei sitä ole. Kasken option voisi kyllä käyttää, onhan siinä potentiaalia. Jatkaakohan Grilleri vielä yhden kauden?
Bäckström taitaa olla kulunut loppuun ja Lankinen taitaa lähteä kokeilemaan siipiään. Tässäkin on iso murheenkryyni ensi kautta ajatellen. Olisikohan se Kookoon Irwing riittävä ykköskassari? Harmi, että Joni Ortio teki juuri vuoden jatkosopimuksen Skellefteåhon (jossa on pelannut erittäin hyvin ainakin ne muutamat matsit jotka oon nähnyt telkkarista) ja Endrasillakin on vielä vuosi sopparia Mannheimiin. Norja taitais olla vapaana ens kaudeks, mulle kelpais ainaki kakkosvahdiksi.