Aulie takaisin farmista.
Toivottavasti ei tule. Kiekollista osaamista huutaa.
Aulie takaisin farmista.
Jesse Virtanen Lukosta olisi juuri se, mitä tuo IFKn puolustus kaipaa! Kiekollinen maajoukkuepuolustaja. Jos Lukko oikeasti tyhjentää pajatson niin eipähän Karavaanari pysty taas vetoamaan vakio tekosyyhynsä eli ei ole pelaajia markkinoilla.
Budjeteista tietysti viis mutta taloudellinen tulos on aika merkittävä juttu ja heijastuu tulevillekin kaudelle jos menee kunnolla pakkaselle. Nyt jos oletetaan että Elkins on loppukauden poissa niin onko realistista olettaa, että IFK jotenkin oleellisesti menestyy tällä kaudella jos se laittaa sanotaan 200 k eur tuuraajiin?
Minusta ei, joten jättäisin korvaamatta tai ainakin ottamatta taloudellista riskiä. Tietysti jos ylimääräistä löytyy ja tilikausi on menossa hyvin niin miksipäs ei.
Budjeteista tietysti viis mutta taloudellinen tulos on aika merkittävä juttu ja heijastuu tulevillekin kaudelle jos menee kunnolla pakkaselle. Nyt jos oletetaan että Elkins on loppukauden poissa niin onko realistista olettaa, että IFK jotenkin oleellisesti menestyy tällä kaudella jos se laittaa sanotaan 200 k eur tuuraajiin?
Jos olen oikein laskenut, kautta on jäljellä reilut kolme kuukautta maksimissaan ja artistivero-optio on auki. Eli mainitsemallasi summalla saa jo aika kovat nettoliksat maksettua kahdelle pelaajalle (sivukuluineen).
Selittäkääs nyt tietämättömälle. Onko mitään teoreettista mahdollisuutta sille, että KHL:stä voisi saada loppukaudeksi apuja vaikka lainasopimuksella, jos esimerkiksi Amurin kausi päättyisi runkosarjaan niin kuin nyt näyttää?
Tuo on uskottavuusasiaa nyt hankitaanko joukkueeseen uusia pelaajia vai mennäänkö näillä. Mikäli mennään näillä, niin näytetään kaikille, ettei me olla edes tosissaan mukana ja hankkimalla tilanne on taas toinen, edes yritetään tehdä jotain. Johansson on mielestäni heikko sentteri ja voisin vaihtaa milloin tahansa johonkin perusvarmaan suorittajaan, nyt jos Elkins loukkaantui pahemmin, niin meidän tärkein osa-alue maalivahtien jälkeen on todella heikossa hapessa. Kuten Lemieaux sanoo, niin joukkue oikeasti tarvitsisi kaksi sentteriä, jos paras sentterimme jää sivuun nyt.
voi Johansson siirtyä laitaan jossa käyttöä enemmän.
?.. ....Kannattaako tuohon, koko kauden sekavaa lätkää pelanneeseen joukkueeseen sijoittaa lisää rahaa? Jos sieltä tulisi "Gagnon" ja "Porseland" niin mitä olisi silloin saavutettavissa? Minun olisi vaikea uskoa välieräpaikkaan edes tuolloin. Itse en lähtisi ainakaan tulevien kausien kustannuksella panostamaan tähän jengiin.
Kiva aina jälkiviisastella, mutta tänne ei kelvannut juuri kenenkään toimesta Keke Kousa. Nyt se tekee tuhojaan Lahdessa, pinna per peli tahdilla ja tehotilastoon vaan paukkuu plussaa.
Juurikin näin ajattelin. Eli jos leikitään ajatuksella, että otetaan kaksi kovaa tai sanotaan että kovapalkkaista pelaajaa loppukaudeksi, niin kannattaako se?
Kannattaako tuohon, koko kauden sekavaa lätkää pelanneeseen joukkueeseen sijoittaa lisää rahaa? Jos sieltä tulisi "Gagnon" ja "Porseland" niin mitä olisi silloin saavutettavissa? Minun olisi vaikea uskoa välieräpaikkaan edes tuolloin. Itse en lähtisi ainakaan tulevien kausien kustannuksella panostamaan tähän jengiin.