Vähän outoa, että vain vuodenvaihteeseen asti ulottuva soppari. Vai onko kiikarissa isompi kala Taimen tilalle ja tällä ostettiin lisää aikaa mitat täyttävän puolustajan kartoitukseen?
Vähän outoa, että vain vuodenvaihteeseen asti ulottuva soppari. Vai onko kiikarissa isompi kala Taimen tilalle ja tällä ostettiin lisää aikaa mitat täyttävän puolustajan kartoitukseen?
Oishan se nostalgista, jos Nikke Lopettas uran Nordiksella! Ehkä se pellillinen hyöty ois tässä kohtaa toisarvonen asia, vaikka silläkin saralla saatas huomattavasti enemmän kuin mitä Tammiset & Jääskät pystyvät tarjoamaan.
Oletettavaa kuitenkin on, että Tomtom on saanut jollain naurettavalla soppariehdotelmalla Niken navigoimaan itsensä kauas kotihallista.
Netistä löytyy jo kirjoitus aiheesta:
Hagman, numero 20 ja HIFK:n ryhtiliike – olisihan se mehukas tarina « SuomiKiekko
Kyllähän se kylmiäväreitä toisi, jos Nikke painaisia Nordiksella häkin numero 20 selässään. Niin kuin yläpuolella todettu, toisi kyllä joukkueseen heittämällä enemmän kuin monet nykyiset alisuorittavat ja tehottomat hyökkääjät.
Jotenkin luulen, että tämä kuuluu tähän Hakin tarinaan, että numero 20 nostaa vielä kannun Nordiksella..
Olen sen verran kovan kaliberin urheiluromantikko, että Hagman pitäisi signata välittömästi. Itsellä on sellainen kutina toisi paljon energiaa tuohon joukkueeseen koska joka kerta kun astuu askiin niin näkee faijan paidan katossa ja silloin ei pysty tekemään hommia vain sinnepäin.
Itsellä kävi mielessä, että aika nopeasti palasi peleihin Hakin poismenon jälkeen ja välttämättä Oulu ei ollut justiin se paikka missä pitäsi olla. Varsinkaan muutamaa päivää ennen lähtöä Ouluun oli katsomassa IFK:n kunnianosoitusta Hakille.
Täälläkö tosissaan sovitellaan jo faijavainaansa (seuralegenda) rotsia tämän kiekkokiertolaisen harteille, joka on toki painanut bulilla jo 25 ottelua edarissa, vain koska sukunimi?
Aika hyytävää.
Silloin kun Niklaksen pelaaminen edustuksessa oli ensimmäistä kertaa ajankohtaista, joku IFK:sta - olikohan itse Frank vai joku muu - vastasi jonkun lehden uteluihin lyhytsanaisesti jotain, että "paita 20 on jäädytetty". 40 taisi olla Niklaksen ensimmäinen numero ja sen jälkeen sitten tuo 79, kun Mika Nieminen vei 40:n. Junnuissa numerona oli kai vielä 20, mutta hyvä noin ettei enää edustuksessa ratsasteta isin numerolla.Tulkoon pikku-Hakki jos on tullakseen. Mutta toivon, että siinä tapauksessa IFK ei lähde mukaan siihen naurettavaan tapaan, että jäädytetty paita vedetään katosta alas, olkoon kyseessä isä, poika tai pyhä henki.
En äkkiseltään keksi ainuttakaan seuraa jossa Hagman olisi pelannut numerolla 20. Vaikuttaa että ihmiset kuvittelevat N. Hagmanin uran olevan jotain elinikäistä tribuuttia isälleen, vaikka mies itse aina puhuu urastaan täysin erillisenä isänsä vastaavasta.Silloin kun Niklaksen pelaaminen edustuksessa oli ensimmäistä kertaa ajankohtaista, joku IFK:sta - olikohan itse Frank vai joku muu - vastasi jonkun lehden uteluihin lyhytsanaisesti jotain, että "paita 20 on jäädytetty". 40 taisi olla Niklaksen ensimmäinen numero ja sen jälkeen sitten tuo 79, kun Mika Nieminen vei 40:n. Junnuissa numerona oli kai vielä 20, mutta hyvä noin ettei enää edustuksessa ratsasteta isin numerolla.
Täälläkö tosissaan sovitellaan jo faijavainaansa (seuralegenda) rotsia tämän kiekkokiertolaisen harteille, joka on toki painanut bulilla jo 25 ottelua edarissa, vain koska sukunimi?
Mitä vittua? Miksi?...Katselin muutaman jokrujen matsin..
Kousalle tsemppiä, toivottavasti löytää vielä joskus huippukunnon ja jättää edariuden taakseen.
Miehen ura jatku Pelicansissa - en usko, että HIFK on osoittanut aktivista kiinnostusta. HIFK:n puolustus kaipaa hiukan toisentyyppistä vahvistusta.