Ooh. Kuulin että Gene-Matti olisi liittymässä joukkueen vahvuuteen "kohta". Olisi kyllä enemmän kuin tervetullut lisä. Älkää ampuko jos ei toteudukaan!
Ei riitä pelkkä Gene-Matti uskokaa pois. Vaikka kuinka hyvä pelaaja onkin ja mielelläni katselisin miestä punaisessa paidassa, niin katsotaan nyt kuitenkin faktoja, kaveri on kolmospakkiparin fyysinen puolustaja (ollut aina), eikä siitä saa tekemälläkään Järvisen korvaajaa. Generous on pelaajana sitä tyyppiä jonka taso laskee, jos vastuu nousee ja peliaika kasvaa. Törmänen on siinä mielessä peluuttanut loistavasti miestä, ettei ole joutunut mitenkään ylikuormitukselle meidän aikana.
Kaikella kunnioituksella palstaveli @baddinki , mutta oletko katsonut ollenkaan pelejä tällä kaudella? Pakkipari Teppo-Salmela on ollut HMV-osastoa, ja ainakin meikäläinen kyseenalaistaa molempien 'vakiopaikan' kokoonpanossa. Kun taas Finley ja Heiskanen on oikeastaan ollut IFKn tasapainoisin ja paras pakkipari. Lisäksi tuo maalailemasi pakkipari Eronen-Teppo on ihan liian tikutaku-mallinen. No, nämä ovat mielipideasioita. Itse näkisin näin:Grillfos-Taimi
Eronen-Teppo
Salmela-Generous
Finley/Heiskanen
On jo oikein passeli pakisto.
Helposti mahtuisi ainakin mun mielestä, kuten tuossa yllä totesin niin Salmela ja Teppo eivät ole esittäneet kumpikaan mitään sellaista, että vakiopaikka mestaruutta tavoittelevan jengin pakistossa pitäisi olla selviö. Heiskanen on mun papereissa ajanut jo molempien näiden ohi.En oikein näe miten sinne Generouksen jälkeen vielä mahtuisi Järvisen korvaaja?
Helposti mahtuisi ainakin mun mielestä, kuten tuossa yllä totesin niin Salmela ja Teppo eivät ole esittäneet kumpikaan mitään sellaista, että vakiopaikka mestaruutta tavoittelevan jengin pakistossa pitäisi olla selviö. Heiskanen on mun papereissa ajanut jo molempien näiden ohi.
Grillfors-Taimi
Heiskanen-Finley
Eronen-Generous
Teppo/Salmela/Karjalainen/Salmi
Jos Heiskanen ja Finley jatkaa nähdyllä tasolla, niin jatkaisin tällä pakistolla. Mikäli siis Gene on tulossa. Näin ymmärsin, mutta saattaa toki olla että tulee vasta verorajan jälkeen (millos tää olikaan?).
Käyttäisin mieluummin fyrkat senaan kuin Järviseen tässä tapauksessa.
...Grillfors-Taimi
Heiskanen-Finley
Eronen-Generous
Teppo/Salmela/Karjalainen/Salmi...
Olen pettynyt jos Generous tulee. En siksi, etten pitäisi ko. pelaajasta, vaan päinvastoin - huikea ukko omassa roolissaan. Olen pettynyt, koska se tarkoittaa 99% varmuudella, ettei sitä ykkösparin puolustajaa "Järvisen" muodossa ole tulossa ainakaan syyskauden puolella.
Olen satavarma, että Heiskaselle halutaan antaa kunnon mahdollisuus lunastaa paikka vakiokokoonpanossa, varsinkin kun otteet ovat olleet tähän mennessä vähintäänkin vakuuttavia. Lisäksi Teppoa ei ole missään nimessä suunniteltu rotaatiorooliin, sillä muuten hän pelaisi jossain muualla kuin IFK:ssa. Sitten täytyy muistaa, että siellä on vielä Karjalainenkin kärkkymässä paikkaa kokoonpanoon.
Kaipaan itse Järvisen korvaajaa, mutta toisaalta millä muulla SM-liigajengillä on yhtä kova alakerta?
En tiedä onko tätä jo käsitelty täällä, mutta selailin jääkiekkoliiton seurasiirtoja ihan muusta syystä ja sieltä tuli tällainen vastaan. Kertokaa tyhmälle mitä tämä tarkoittaa. Onko Melartilla siis ollut sopimus meidän kanssa kesällä? Siirron päiväys 10.8., siirto Ruotsiin.
10.08.2016 MELART ILARI 11.02.1989 OY HIFK-HOCKEY AB SWE Rajoitettu ulkomaan siirto 30.04.2017
Ok, thanks.Tuskin mitään sopimusta on ollut, käsittääkseni monella/kaikilla muualla Euroopassa pelaavista löytyy tuollainen samanlainen rivi siirtolistalta. Lähtöseura on sitten aina se jossa pelasi edellisen kerran Suomessa pelatessaan.
Kyllä kai, miksei voisi? Ei pitäisi ainakaan Liigan puolesta olla ongelmaa.Ei nyt varsinaisesti liity ainoastaan HIFK:iin mutta tuossa viikonloppuna kuului huhua että joku KHL-seura olisi tarjonnut laitahyökkääjiä Liigaan eli olisiko huono alku saanut jossain seurassa tarpeen vahvistaa jengiä? Mitenhän nuo siirrot käytännössä menee, voiko pelaaja siirtyä jo nyt suoraan KHL:stä Liigaan?
Mielenkiintoinen huhu, mutta on kyllä kovin vaikea nähdä miksi IFK lähtisi ainakaan näin syyskaudella laituria hankkimaan, kun sentteristö näyttää miltä näyttää. Taitaa se pakkihankintakin olla ajankohtaisempi.Ei nyt varsinaisesti liity ainoastaan HIFK:iin mutta tuossa viikonloppuna kuului huhua että joku KHL-seura olisi tarjonnut laitahyökkääjiä Liigaan eli olisiko huono alku saanut jossain seurassa tarpeen vahvistaa jengiä? Mitenhän nuo siirrot käytännössä menee, voiko pelaaja siirtyä jo nyt suoraan KHL:stä Liigaan?
Jokereiden kohdalla liigaseurat sopivat etteivät ota vastaan ainakaan vuokralle pelaajia. Siirtojen suhteen saattaa olla sama periaate, mutta muiden seurojen suhteen ei.