Onko Vahalahti siis siirtynyt ifk:hon?
Ei, kun siitä tuli Tottenhamin uusi manageri.
Onko Vahalahti siis siirtynyt ifk:hon?
Siis siirtyykö Mertaranta HIFKiin?
Mertsi kuulemma kokoaa joukkueen siten, että joka ketju jäällä on muotoa Tupu-Hupu-Lupu, Ihanaa Leijonat -renkutus korvaa kaikki biisit, karjalippiskansa korvaisi kaikki katsojat, joka ottelussa Pasi Nurminen tulee laskeutumaan erikoisvalmisteisia portaita alas tulostaulun päältä jäälle kolmen promillen humalassa avauskiekon pudottaakseen ja hallin käytävien kioskeilla myydään vain kebabia.
nyt on ollut hiljaista.
Ei mulla mitään muuta spekuloitavaa tässä vaiheessa ole...
Mulla ei ole ainakaan muuta tähän laittaa kun se info (jonka jo aiemmin laitoin), eli Kousan kanssa IFK neuvotteli, kun Eronen meni ohi. Menikö nyt sitten Kousakin ohi, kun ei ole julkistettu? Hiukan huolestuttavaa, kun edes sitä Mäkelän jatkoa ei ole saatu sovittua... jepjep.
Tämä ei ole huhu eikä mutu, eikä edes spekulointi sinänsä mutta vanhaan tyyliini pitäähän vapaana agenttina olevan Hank Pikkaraisen nimi heittää taas ilmoille.
Ei sillä että olisi himaan tulossa edaroimaan ja ottamaan isähahmon roolia koppiin, mutta jälleen olisi viime vuoden tapaan Hank ilman työtä ja kiinnostaisi tietää mahtaako miehellä itsellään olla kovakin yritys päästä IFK:hon mukaan vai hakeeko edelleen roolia Ruotsista tai idästäpäin.
IFK on neuvotellut Hankin kanssa. Diiliäkin on käsittääkseni tarjottu, mutta siihen liittyy ehtoja koskien elämäntapoja. Näin ainakin mies itse kertoili Stadin yössä reilu kuukausi sitten.
Jos Hank suostuu ottamaan uuden asenteen, hänelle olisi IFK:ssa käyttöä. Hänen tasoisiinsa pelaajiin tässä on tyytyminen. Mutta eihän tuo elämäntaparemontti mitenkään mahdoton juttu ole, Jere ja O.J. ovat siitä erinomaisia, hyviä, esimerkkejä.
Jerellä ja OJ:llä muutos ei kyllä tapahtunut sopimuksella vaan ihan itse tajusivat. Tietysti voihan sopimus olla se kipinä remonttiin. Mutta hieman skeptisesti suhtaudun kuitenkin.
Tilanne on kuitenkin se, että Hankia on tosissaan mietittävä IFK:n johdossa.
Joo,Jerellä ja OJ:llä muutos ei kyllä tapahtunut sopimuksella vaan ihan itse tajusivat. Tietysti voihan sopimus olla se kipinä remonttiin. Mutta hieman skeptisesti suhtaudun kuitenkin.
Mutta mutta. Tilanne on kuitenkin se, että Hankia on tosissaan mietittävä IFK:n johdossa.
Mutta mutta. Tilanne on kuitenkin se, että Hankia on tosissaan mietittävä IFK:n johdossa.
Käsittämätöntä paskapuhetta että tuo umpityhmä juoppo olisi vaihtoehto jota pitäisi "tosissaan miettiä". Ei siis sinulta, vaan IFK:n johdolta jos jotain tällaista ovat laukoneet.