HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 014 620
  • 29 654

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onneksi ollaan huhuketjussa ja täällä saa lämpätä utopistisiakin haaveita. Pliis ole Marek. Niin paljon kuin haluankin Pillua, herra Z menee kaikkien muiden edelle meikäläisen fantasiarostereissa. Menee kalsarit vaihtoon samantien jos jätkä meille naarataan.

Realistisemmat odotukset: jompikumpi kaksikosta Setoguchi/Pihlström, Järvisen jatko ja Bäckströmin 2v diili. Kelpaisi myös helvetin hyvin.

Worst case scenario: Esa Pirnes, Semir Ben-Amor ja Ossi Väänänen sisään 4 vuoden sopimuksilla, Luttinen ulos ja Semirille C rintaan.

Todennäköisin lopputulema on varmaan jotain noiden kahden viimeisimmän välimaastosta. Lähempänä ylempää kuitenkin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Eiköhän toi Marek mene samaan kategoriaan kuin mun Islannin reissu. Olis joo kiva käydä mutta kun aikaa ja rahaa on rajallisesti niin aina löytyy parempi ja kiinnostavampikin paikka kun on loman aika. Marrella on pelivuosia rajallinen määrä ja vaikka kausi IFKssa olisi varmaan kiva juttu mutta eiköhän sieltä kivempikin vaihtoehto löydy.

Eli kummatkin, Marekin paluu IFKhon ja mun Islannin reissu jäänee tässä elämässä väliin mutta katellaan seuraavassa uudestaan
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun rupesin asiaa tutkimaan niin miksei IFK omilla sivuillaan, twitterissään tai ilmeisesti muuallakaan ole maininnut sanaakaan tuosta tämän päivän tiedotustilaisuudesta? Vaikka kuinka etsin lähteitä tälle, ainoat tästä tiedotustilaisuudesta netissä tietoa jakaneet sivustot olivat: Arvokisat, ja Sportti. Kumpikin sivuina mulle ihan tuntemattomia, vaikuttaa lähinnä joltain pilipali sivustoilta. Mikään IL, IS, MTV tai muut eivät ole tästä myöskään maininneet mitään.

En äkkiseltään muista, onko tämä ihan normaali käytöntö ettei näistä tiedotustilaisuuksista hiiskuta etukäteen juuri mitenkään? Voisin kuvitella että IFK haluaisi jakaa tästä etukäteen mahdollisimman paljon tietoa ympärille, jotta saataisiin hyvä hönkä ympärille ennen the tilaisuutta. Ettei vaan olisi 2 pilipali sivustoa hakenut klikkejä sivuilleen ja ilmeisesti onnistunut siinä myös todella hyvin. Tää haisee mun nenään vähän kusetukselta. Toivotaan että sieltä uusia sopimuksia julkistetaan.
 
Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pikkulinnut laulavat, että JMA olisi yksi "hetken päästä" julkaistavista! Mulle kyllä kelpaisi enemmän kuin hyvin! Saataisiin vihdoinkin myös niitä käsiä tuonne hyökkäykseen!
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pikkulinnut laulavat, että JMA olisi yksi "hetken päästä" julkaistavista! Mulle kyllä kelpaisi enemmän kuin hyvin! Saataisiin vihdoinkin myös niitä käsiä tuonne hyökkäykseen!

Mies on käynyt lyömässä Pelicans-johdon kanssa kättä päälle jo aikaa sitten. Jos siirtyykin toiseen liiga-seuraan näin tehtyään, niin luulen että tästä nousee meteli. Minä ainakin alan särkemään asioita.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Mies on käynyt lyömässä Pelicans-johdon kanssa kättä päälle jo aikaa sitten. Jos siirtyykin toiseen liiga-seuraan näin tehtyään, niin luulen että tästä nousee meteli. Minä ainakin alan särkemään asioita.
Onneksi huonekalu tiimarista lue Ikeasta saa suhteellisen halvalla uusia mutta ne ei ole mitään priimaa. Poistomyymälästä voi saada vielä halvemmalla.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Aaltonen taitaa olla tosiaan yksi julkaistavia tänään. Treenannut jo muutaman viikon Helsingissä parin IFK-pelaajan kanssa samalla salilla.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mies on käynyt lyömässä Pelicans-johdon kanssa kättä päälle jo aikaa sitten. Jos siirtyykin toiseen liiga-seuraan näin tehtyään, niin luulen että tästä nousee meteli. Minä ainakin alan särkemään asioita.

Voi olla, että ura tyssää siihen, kuten Kari Jaloselle kävi, kun aikoinaan feidasi Pelicansit.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voi olla, että ura tyssää siihen, kuten Kari Jaloselle kävi, kun aikoinaan feidasi Pelicansit.

Eikait kukaan sanonut että mikään tyssää siihen, mutta on kyllä kusipäistä paskaa että lupaillaan yhtä ja tehdään toista. Mutta minkäs ihminen luonteelleen voi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No sellainen teidän valkku nyt vaan on. Sen kanssa on vaan elettävä.

Niin, ymmärtäisin toki jos Aaltonen olisi saanut KHL-tarjouksen tai mennyt vaikka Nokan perässä Sveitsiin.

HIFK on alusta asti ollut Aaltosen perässä, kuten Pelicans. Muutama hetki sitten Aaltonen sopi jo asiat Pelicansin kanssa ja vaihtaakin toiseen seuraan Liigassa.
Sitä en ymmärrä.

Pitäis sun varmaan päästä Matikaisesta yli jo.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Muutama hetki sitten Aaltonen sopi jo asiat Pelicansin kanssa ja vaihtaakin toiseen seuraan Liigassa.
Sitä en ymmärrä.

Pitäis sun varmaan päästä Matikaisesta yli jo.
Sopimusta ei kuitenkaan tehty. Ymmärrän kyllä miksi.
Älä huoli, ei ole mitään ylipääsemistä. Hyvä kun lähti, ei sitä kaivata täällä yhtään.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sopimusta ei kuitenkaan tehty. Ymmärrän kyllä miksi.
Älä huoli, ei ole mitään ylipääsemistä. Hyvä kun lähti, ei sitä kaivata täällä yhtään.

No, sen verran vastaan vielä että 100 kertaa 100:sta ennemmin Petri Matikainen kun Antti "heitän nelosen bussin alle enkä myönnä vastustajan paremmuutta" Törmänen.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
No ei kai sitä nyt kukaan mitään vastustajan paremmuutta myönnä jos sellaista ei ole olemassa vaan liiga on juuri kusettanut mestaruuden omalta joukkueelta. Haloo.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin sieltä tuli se virallisempi vahvistus, kerkesin jo epäillä koko hommaa kun ainoat lähteet oli joltain pilipali sivustoilta. Tietenkin palstalaiset oli tästä myös kiitettävästi vinkannut, mutta olen aika epäileväinen näiden suhteen. Harmi ettei livenä kerkeä katsomaan, no tärkeintä olisi saada hyvät miehet hyville paikoille.

Aaltosessa olisi varsinkin playoffien osalta riskinsä, toisaalta JMA olisi kiistatta Liigassa aivan huippupelaaja. Lisäksi Aaltonen on parhaimmillaan erittäin viihdyttävä pelaaja, ja Stögön alaisuudessa ne kikat varmaan vaan lisääntyisi. JMA:n kaltaisen taiteilijan pelissä ja asenteessa on kääntöpuolensa, mutta kuitenkin näyttäisin kyllä JMA:lle vihreää valoa. Pystyy tekemään peliä, on hyvä syöttämään (vaikkei mikään puhdas playmaker) ja pystyy siihen päälle tekemään maaleja. Hyökkäyspäässä olisi Liigan parhaita ellei paras pelaaja.
 

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
No, sen verran vastaan vielä että 100 kertaa 100:sta ennemmin Petri Matikainen kun Antti "heitän nelosen bussin alle enkä myönnä vastustajan paremmuutta" Törmänen.

Hahhah. Älä nyt höpötä tuollaista ripulikakkaa samalla suulla millä syöt. Mitä Petri Matikainen on päävalmentajana voittanut?
Kyllä sinua nyt taitaa vähän liikaa harmittaa pussinokkien kilpailukyvyttömyys JMA:n suhteen, kun aletaan puhua organisaation tasosta, työympäristöstä, sekä rahasta. Ymmärrän kyllä, että harmittaa, mutta eihän tuollaisesta nyt tarvitse provosoitua.

Jottei ihan päänaukomiseksi ja offtopiciksi mene, niin sanotaan sen verran, että tänään jysähtää ja kovaa. "Kovat piippuun! Liikkuvat taakse!" Vai mitä se Nybbe sanoi?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai saatana, Punavuoren taikuriko se sieltä? Sisään vaan. Kuka helvetissä edes vaihtaisi Rödbergenin lähiö-Lahteen? Ei käsitä.
 

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
Supertähtiä? Monikossa? Rakennetaanko tässä jo pannukakkua, vai onko sieltä oikeasti tulossa sen kaliiberin kavereita sisään, että sitä kaiken juhlinnan keskellä unohtaa katsoa em-kisojen avausottelunkin?
Kyllä pää varmasti pari tuntia pyörällä on. Onneksi matsi alkaa vasta kympiltä.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Noniin sieltä tuli se virallisempi vahvistus, kerkesin jo epäillä koko hommaa kun ainoat lähteet oli joltain pilipali sivustoilta. Tietenkin palstalaiset oli tästä myös kiitettävästi vinkannut, mutta olen aika epäileväinen näiden suhteen. Harmi ettei livenä kerkeä katsomaan, no tärkeintä olisi saada hyvät miehet hyville paikoille.

Aaltosessa olisi varsinkin playoffien osalta riskinsä, toisaalta JMA olisi kiistatta Liigassa aivan huippupelaaja. Lisäksi Aaltonen on parhaimmillaan erittäin viihdyttävä pelaaja, ja Stögön alaisuudessa ne kikat varmaan vaan lisääntyisi. JMA:n kaltaisen taiteilijan pelissä ja asenteessa on kääntöpuolensa, mutta kuitenkin näyttäisin kyllä JMA:lle vihreää valoa. Pystyy tekemään peliä, on hyvä syöttämään (vaikkei mikään puhdas playmaker) ja pystyy siihen päälle tekemään maaleja. Hyökkäyspäässä olisi Liigan parhaita ellei paras pelaaja.

Eikös Aaltonen nimenomaan nosta tasoaan playoffeissa, mutta sitten runkosarjassa sitä fleguilua saattaa olla huomattavankin paljon. Itse olen saanut Aaltosesta käsityksen että nimenomaan playoffien kohdalla Aaltonen ei ole mikään kovin riskitapaus. Saa nyt nähdä onko Aaltonen sieltä edes tulossa. Bäckström luultavasti ainakin, yksi puolustavampi pakki ja 1.ketjun hyökkääjä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Katsotaan nyt, ketä sieltä tulee. Tuon provoilun takana toki HIFK-lasienkin takaa voisi myöntää, ettei ole kovin miehekästä lyödä kättä päälle yhden seuran kanssa ja sitten tehdä diili toiseen seuraan. Toki voi olla, että nämä ovat vain huhuja, eikä Aaltonen ole mitään sopinut Pelicansin kanssa. Eiköhän tuosta kuulla myöhemmin.

Jos Petu on tehnyt oharit teille, niin luulisi tietävän, miltä se tuntuu. Vai onko ihmisen muisti niin lyhyt?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös