Turhaa on. En minä ainakaan ole tästä harrastuksesta mitään hyötynyt, aivan vitusti kyllä syytänyt rahaa IFK:lle sellaisen 30 vuotta.Aivan turha ajanvietehän tämä loppupeleissä on.
Palstaveljet kiittää. Nyt täyttyi kentällishahmotteluissa aika moni olennainen ruutu. Tuohon vielä Bäcks , kärkisentterikiinnitys ja Järvisen jatko niin ollaan valmiita kannujahtiin. Ei täällä paljoa vaadita rosterilta.. ;)Ja pskat minä välitä enään siitä näin pari minuuttia mietittyäni kerronko keskeneräisistä asioista vai en. Näin väitetään, että herrat Pilström ja Hagman olisivat tehneet diilin.
Jos näin olisi niin tämä tod.näk. tarkoittaisi sitä, että hyökkäys olisi valmis. Ykkösen sentterin ruutu jäisi näin ollen täyttämättä ja 3 ekaa sentteriä olisivat Hintz, Elkins ja Leino. Näin uskoisin. Laiturit olisivat Pillu, Hagman, Pudi, Partanen,Ikonen, Lennu, Arttu ja Rask. Nelosen keskellä polkisi Nykopp. On siinä arsenaalia, mutta miten riittäisi tuo ykkösen keskusta. Laituripuoli olisi kyllä huikealla tasolla.Ja pskat minä välitä enään siitä näin pari minuuttia mietittyäni kerronko keskeneräisistä asioista vai en. Näin väitetään, että herrat Pilström ja Hagman olisivat tehneet diilin.
Tai sitten otetaan riski ja oletetaan ensin ja viimeisenä mainitun nuoren hyvää tasonnostoa. Silloin siinä on kolme hyökkäävää sentteriä ja nyt on vieläkin enemmän tulivoimaa laidoilla. Loukkaantumisia tuuraa Luttinen, Ikonen... Lennu.Ykkösen sentterin ruutu jäisi näin ollen täyttämättä ja 3 ekaa sentteriä olisivat Hintz, Elkins ja Leino.
Ja pskat minä välitä enään siitä näin pari minuuttia mietittyäni kerronko keskeneräisistä asioista vai en. Näin väitetään, että herrat Pilström ja Hagman olisivat tehneet diilin.
Senttereitäkö ei kerta kaikkiaan ole markkinoilla? Minä jättäisin Hagmanin sainaamatta, mutta kyllähän kyseessä on edelleen laatupelaaja.Ja pskat minä välitä enään siitä näin pari minuuttia mietittyäni kerronko keskeneräisistä asioista vai en. Näin väitetään, että herrat Pilström ja Hagman olisivat tehneet diilin.
Julkaisisivat nyt sen Bäckströmin diilin, kun kerran varma pitäisi olla jo...
Onkos Nikellä erilainen sopimus verrattuna seurakaveri Jonas Hilleriin, jonka siirto Sveitsiin on jo julkaistu?Miehellä on sopimus Calgary Flamesin kanssa tälläkin hetkellä.
Onkos Nikellä erilainen sopimus verrattuna seurakaveri Jonas Hilleriin, jonka siirto Sveitsiin on jo julkaistu?
Miehellä on sopimus Calgary Flamesin kanssa tälläkin hetkellä.
Eikä toki mikään estä tekemästä sopimusta nyt Liigaan ja heinäkuussa UFA:na johonkin NHL-jengiin.Jos NHL-sopimus päättyy tähän kesään eikä pelaaja ole jatkamassa NHL:ssä, niin mikään ei estä uuden sopimuksen tekoa ja julkaisua.
Jos NHL-sopimus päättyy tähän kesään eikä pelaaja ole jatkamassa NHL:ssä, niin mikään ei estä uuden sopimuksen tekoa ja julkaisua.
Voisikohan Bäckströmin sopimuksessa olla jokin seuran optioehto, minkä käyttämättä jättämisestä ei ole vielä mustaa valkoisella?
Harrastavatko edes NHL:ssä optioita?
Calgaryllä varsinkin maalivahti-paletti aivan auki, en näe mitään syytä miksei jatkaisi siellä.
OK, hyvä tietää. Eli yksi vähintäänkin hyvä syy ettei sopimusta vielä julkaista on se tosiasia, että mies haluaa katsoa vielä NHL-kuvion ennen lopullista ratkaisua. Voisiko tämä mitenkään olla mahdollista, kun kerran mies on huippukunnossa, rakastaa edelleen jääkiekkoa ja juuri NHL on monelle se sarja missä haluavat jääkiekkoa eniten pelata?
Calgaryllä varsinkin maalivahti-paletti aivan auki, en näe mitään syytä miksei jatkaisi siellä. Tästä kenties neuvotellaan juuri nyt ja siksi IFK. , Bäckström ja Flames on hiljaa tällä hetkellä.
Sidney Crosby?Jos Hagman ja Pihlström on tulossa, niin ihmettelen että mihin kaikki hyökkääjät oikein mahtuvat - yksi ulkomaalainen hyökkääjä kun on samaisten huhujen mukaan HIFK.n suuren kiinnostuksen kohteena. Nimeä en tiedä, mutta pitäisi olla ykköskorin mies.