Tunnut nyt unohtavan, että maajoukkue on täysin eri asia kuin IFK tai Liiga. Lähtökohtaisesti joka ainoa MM-joukkueeseen valittu pelaaja olisi tälle tasolle huippuvahvistus. Sitäpaitsi viimeksi Liigaa pelatessaan Ohtamaa oli mestaruuden voittaneen Kärppä-joukkueen parhaita pakkeja.
Ja väitätkö tosissasi, ettei Hietanen olisi liigatasolla kova tekijä? Älä nyt viitsi...
Otan tästä kopin, vaikkei asia minulle kuulu. Kaverin kannsa katsottiin ekaa Suomen peliä niin, heti kun kiekko tippu jäähän tajusi että, pelissä on n. 3x kovempi itesiteetti kun liiga finaaleissa, pelattiin kuitenkin turnauksen eka peli Valkosta-toveria vastaan. Kaikki pelissä on iahna eri tasolla kuin liiga peleissä, syötöt on kovempia ja tarkempia, pelinluku ja pelinopeus luokkaa kovempaa. MiG sanoi jossain haastattelussa että mm kisoissa pelatessa on sekunti enemmän aikaa kuin änärissä, sama sekunti on varmaankin myös liigan ja kisojen välillä. Joten pikaisella matikalla saadaan liigan ja änärin väliseksi eroksi kaksi sekuntia. (eilinen peli ei muute täytä näitä lainalaisuuksia, peli muistutti intesiteetiltään normaalia tiistai illan SaiPa kamppailua.)
Ja näkeehän sen siitäkin että, Koko kansan Pate ei oikein meinaa pärjätä kulmissa edes unkaria vastaan, liigassa painoi ihan kiitettävästi.
Kuka vaan noista pakeista olisi meillä Top neljä pakkeja. Toivottavasti Anssi Salmela olisi tulossa, diggaan äijää kaukalossa ihan sikana ja ainahan tällainen viinaan menevä taiteilija meille mahtuu?! Jos en väärin muista niin tais pilveäkin pössytellä jossain mm-kisoissa... tänne vaan, stadissa on parhaat baarit, luulisi polttoakin löytyvän, helpommin pääkaupungista :)
Jatkosopimuksiin täytyy olla tyytyväinen, ainoa mikä ihmetyttää on ettei hyvin pelanneelle leuanveto sankarille tarjottu jatkoa, nyt se ois ollut oikeutettua. Taitaa vaan mies itse haluta isompaa roolia, joten ei kai tässä auta ihmetellä. Puustinen harmittaa, oisin pitänyt muttei ilmeisesti itse halua enää jatkaa.
Grilli ja El King ura loppuun punaisissa ja paitaa kattoon sanon mä! Ihan kärki märkänä pelkästä ideastakin jo!
Edit: Onko Salmelalla ollut jotain pahempaa krempapa kun ei ole täysiä kausia pelannut lähes ikinä koskaan milloinkaan?