Sinänsä myös ihmetyttää ettei mitään kummoisempia huhuja ensi kautta koskien ole missään kuulunut.
No tämähän on Nybondaksen aikana ollut tapana, että ei niitä huhuja seuraavaa kautta kohden liiku niin paljon. Olen silti aika varma, että muutama sellainen nimi tulee, että Bertrandia ei tule ikävä. Olen sen verran jo tuota Nybondaksen tulkintaa oppinut, että hänen yhdessä haastattelussa antamansa haastattelu koskien ensi kautta ja kommentti "pientä kivaa" tarkoittaa sitä, että on siellä ilmeisesti onnistuttu. Lisäksi HIFK:lla ja Törmäsellä on nyt sellainen positiivinen kierre menossa, että siirtomarkkinoilla ollaan houkutteleva vaihtoehto.
Miksi HIFK viime kaudella tuli ulos sopimusten kanssa ennen pudotuspelejä ja nyt ei? Tähän on mielestäni ihan looginen selitys. Koko viime kauden runko saatiin pidettyä ja silloin oli helppo tulla ulos, kun jatkuvuus oli tiedossa. Nyt Törmäsen kolmannelle kaudelle tullee isompia muutoksia ja nimenomaan kärkikenttiin ja koska uusia hankintoja ei voida julkistaa, niin on ihan turhaa lähteä aiheuttamaan turbulenssia ilmoittamalla pelaajien jatkoista, koska siellä on kärkipelaajista Puustinen, Ramu, Elkins, Zaborky, Rask, Partanen, Järvinen, Grillfors sellaisia pelaajia, joilla sopimus katkolla ja heti alkaisi spekulaatiot siitä, että kuka ei jatka ja kuka siirtyy Ilmalaan, jos osa diileistä julkistettaisiin." Miksi sitä ja sitä ei julkistettu. Juudas siirtyy Ilmalaan" Miksi aiheuttaa tälläistä itse, kun iltapäivälehdet ovat jo aloittaneet.
Sinänäsä mielenkiintoinen tilanne, että tavallaa neljä ex-HIFK:laista NHL-pelaajaa saattaisi olla kauden jälkeen vapaana: OJ, Zidlicky, Ruutu, Bäckström. Fani kun olen, niin ottaisin kaikki, jotka saisin.