HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 7 989 873
  • 34 853
Suosikkijoukkue
Hifk
Toisiko mahdollinen viime hetken hankinta loppupeleissä niin paljon lisää itse peliin, että kannu olisi mahdollinen? Mielestäni ne fyrkat voisi käyttää ensi kauden pelaajaan/pelaajiin. Näillä mennään, luulen niin.

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Hyvin harvoin on yhdenkään joukkueen helmikuun hankinnat sen ihmemmin loistaneet, varsinkaan kun tänä vuonna tyhjennysmyyntejä ei tule

Näillä mennään

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool
Toisiko mahdollinen viime hetken hankinta loppupeleissä niin paljon lisää itse peliin, että kannu olisi mahdollinen?
Voi hyvinkin tuoda. Maalivahti on ilmeinen mutta snaipperi, kiekollinen pakki tai laatusentteri voivat olla käänteen tekeviä. Riittää kun Hovinen tai joku muu avainpelaaja loukkaantuu niin kusessa ollaan jos rosterista puuttuu leveys.

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Voi hyvinkin tuoda. Maalivahti on ilmeinen mutta snaipperi, kiekollinen pakki tai laatusentteri voivat olla käänteen tekeviä. Riittää kun Hovinen tai joku muu avainpelaaja loukkaantuu niin kusessa ollaan

ALempien ketjujen senttereitä voi tsägällä löytyä, mutta esim veskareita ei ole tässä vaiheessa kautta lähes ollenkaan enää edes tarjolla

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy