Pari pelaajaa tulossa, en toki itse osaa sanoa, että onko molemmat pakkeja.
Pakki ja veskari kenties?
Pari pelaajaa tulossa, en toki itse osaa sanoa, että onko molemmat pakkeja.
Voi vitun vittu.Sen verran mitä mun lähde tietää Pesosesta... karapaloita.
En tiedä tarkotitko, että Peltonen ois viljelly tota resilienssi sanaa, mutta eikös toi tullut nimenomaan Lehterä suusta?
Pesosella siis iskenyt paniikki ja upottaa pullorahat paskaan.Sen verran mitä mun lähde tietää Pesosesta... karapaloita.
Vertaamalla tämän ja viime kauden rostereita. Sen jälkeen ihan puhtaasti päättelemällä. Ulos lähti laatua ja vaihdossa tuli metritavaraa. Jos molemmille jengeille maksetaan sama summa, niin joku on tehnyt työnsä hävettävän huonosti. Ihan sama millaisia takakenoja palkoissa on.Sitten tuohon budjettiin... Mistä keksit tuon noin miljoonan eron?
Tämän seuran vahvuus on ollu resilienssi. Tulokset siedetään muutoksia tekemättä vuodesta toiseen.On ollut hyvää resilienssiä kuulemma. Ai että mä vihaan tuota muotisanaa, jota viljellään nyt joka paikassa. Peltonen taitaa olla oikea konsulttivalmentaja. Mitäköhän "johtajakoulutuksia" siellä ollaan käyty?
UTJ:na Pesosen kannattaisi juurikin aina korostaa sitä, että hän joutuu operoimaan rajatuilla resursseilla.
Pesosen verkko ollut Keravan joen pohjassa johon tarttuu särkeä ja räkäkiiskeä. Pitäisi olla merellä hakemassa taimenta ja muuta arvokalaaPesonen ei verkoilla ainakaan mitään isoja kaloja kalasta.
Tuolla on Mieho, Jasu ja Granberg ainakin jäänyt verkkoon, joten melkoisen tiivis muikkuverkko lienee kyseessä. Somppi toki jo mukavan kokoinen ahven sinttien seassa.
Heti ensi vuonna. Valavuoren ensi marraskuu on ainakin valitettavan kaukana.Onkohan uudet tulokkaat jo huomenna kokoonpanossa, mikäli nyt edes ovat tulossa?
Juu ei.Onkohan uudet tulokkaat jo huomenna kokoonpanossa, mikäli nyt edes ovat tulossa?
Onkohan uudet tulokkaat jo huomenna kokoonpanossa, mikäli nyt edes ovat tulossa?
Kaksi yhden hinnalla?Onko mitään tietoa onko pelimiehiä vai karpaloita?
Tässähän on tehty jo hankintoja ja ilmoitettu, että tehdään lisää niin mikä ihmeen mielipide tällainen on? :DItse uskon, nykytietojen ja kommenttien valossa, että hankintojen tekemättä jättäminen on ollut tietoinen valinta.
Itse uskon, nykytietojen ja kommenttien valossa, että hankintojen tekemättä jättäminen on ollut tietoinen valinta.
Jos miettii nyt näitä liigaan tulleita pelaajia, niin kyllä jokaisen kohdalla agentin intressissä on tarjota pelaajaa kaikille, oli siellä sitten kuinka kokematon uj vastassa.
Luulen, että Pesonen kyllä ymmärtää akuutin tarpeen, mutta ottaa silti kärsivällisesti, koska ne budjetissa olevat eurot voi käyttää vain kerran.
Pesonen oli itse sanonut että huutokauppoihin ei lähdetä vaan haetaan pelaajaa joka haluaa tulla juuri HIFK:hon. Ja josta mieluiten saadaan hyötyä pidempäänkin.
Toinen asia mikä ehkä meidän kannattajien tulisi ottaa tosissaan, on Pesosen visio sisäisestä kasvusta ja tilan tekemisestä junnuille. Hänhän on toistanut tätä samaa siitä lähtien kun palkattiin tehtävään.
Tätä kasvuahan on myös tapahtunut, mistä osoituksena syyskauden menestys kaikista loukkaantumisista huolimatta.
Ehkä Pesosella on visio siitä, miten haluaa joukkuetta rakentaa, eikä tässä kaikessa ole kyse siitä ettei osaa soittaa agenteille? Jokainen voi olla eri mieltä, mutta en usko tyhmyyteen tai saamattomuuteen, vaan tietoiseen valintaan.
Vituttaa ”määrä korvaa laadun” -mentaliteetti. Otan sata kertaa mielummin yhden laadukkaan pelaajan kuin monta paskaa pelaajaa. Joukkue ei tarvitse missään tilanteessa yhtään paskaa pelaajaa ulkopuolelta mikä ainoastaan ylläpitää vaihtuvuutta, mutta ei tuo mukanaan mitään lisäarvoa joukkueeseen. Tarvittaessa sitten vaikka junnuja kehiin jos pelaajat loppuvat kesken.Pesosella siis iskenyt paniikki ja upottaa pullorahat paskaan.
Ja tää mies josta lainaamasi teksti kertoo hankki ensi töikseen panumiehon. Se siitä järkevästä suunnitelmasta.No huh huh.
Itseasissa the ''karpalon'' veli kelpaisi enemmän kuin hyvin, on muuten oikeasti kova pelimies.No sieltähän tulee kuulemma vain karpaloita.
Toivottavasti sillä yhdellä "karpalolla" ei ole kovin monta veljestä. Tai oikeastaan yhtään.
Täällä on aika paljon argumentoitu että meillä on saamaton, osa-aikainen, huonosti verkostoitunut harjoittelija, joka ei vaan osaa.Tässähän on tehty jo hankintoja ja ilmoitettu, että tehdään lisää niin mikä ihmeen mielipide tällainen on? :D
Kannattaa myös tutustua kyseisen nimimerkin viestihistoriaan. Siellä menee fiktio ja fakta jatkuvasti sekaisin. Huomiota hakien heitetään hatusta pelaajia mielikuvituksen tuotteena ja listataan niitä kokoonpanoon.Onko tieto vai mutu?
Koko viesti