Mainos

HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 7 703 496
  • 33 148

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käviskö tämä sulle? Sarjakin on lähempänä meidän hankintatasoa.
Mulle käy kaikki paitsi liian pienet kengät.

Tuolla edellisellä viestillä viittasin kommenttiin, jossa pro-stadi-osasto joskus oli valmis torppaamaan jonkun pelaajan siirtymisen pelkän nimen perusteella. Eikä siinä! Onhan meillä varaa kieltäytyä hyvistä pelaajista, koska leveyttä syvyydessä löytyy eikä C-junnuistakaan vielä taida olla ketään nostettu rinkiin.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen varovaisen optimistinen sen suhteen, että tämä Pulli voisi jopa olla meidän mies.

Perustelen ihan sillä, että on tämä San Jose connection. Vielä merkittävämpi asia on se, että tässä voisi olla mahdollista tehdä useamman vuoden sopimus, joka voisi antaa taloudellista liukumaa IFK:lle enemmän.

Xenon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kaverilla on kyllä aika komea etunimi. Liekö hän nimensä veroinen. Näytän varovaista peukkua ja nimenomaan ylöspäin

Joe Finley #3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Edmonton Oilers
Mä olen varovaisen optimistinen sen suhteen, että tämä Pulli voisi jopa olla meidän mies.

Perustelen ihan sillä, että on tämä San Jose connection. Vielä merkittävämpi asia on se, että tässä voisi olla mahdollista tehdä useamman vuoden sopimus, joka voisi antaa taloudellista liukumaa IFK:lle enemmän.
En usko kyllä ollenkaan. Tappara tai Ilves hankkii varmaan ihan vain siitä syystä, ettei me voida.

Sitkeys

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Barcelona, FC St. Pauli, New York Knicks

Kenties tämä kaveri Pallin pakkipariksi

UJkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pulli on kyllä umpiturkulainen, mutta ei täysi tepsilainen. Pieni usko on toivon lisäksi häneen, toki en tiedä onko liian kokematon Lindbohmin korvaajaksi.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Voihan se olla että pullorahojen lisäksi Pesonen on saanut koulusta stipendin ja lyö sen Pullille.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olisihan se hienoa jos Pesonen ei Sompin hankinnan jälkeen olekaan jäänyt pelkästään imemään pilliä, vaan yllättäisi kaikki ja hankkisi Pullin pelaamaan kuutosnumerolla
Oletko varma, että Eemeli ”I” Heikkinen antaa luvan pelata numerolla #6? Ei Axa vaan kehdannut myöntää haastattelussa, että numeroksi #6 ei ihan kuka tahansa IFKssa pääse, terveisin Eemeli, Luoti ja Poro

VSP73

Jäsen
Oletko varma, että Eemeli ”I” Heikkinen antaa luvan pelata numerolla #6? Ei Axa vaan kehdannut myöntää haastattelussa, että numeroksi #6 ei ihan kuka tahansa IFKssa pääse, terveisin Eemeli, Luoti ja Poro
Myös muuan tuulennopea 277 A-maaottelun ja 93 Leijonamaalin Esa Peltonen viihdytti yleisöä nopeudellaan ja huudatti tarkoilla rannelaukauksillaan. Paidassaan # 6.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Myös muuan tuulennopea 277 A-maaottelun ja 93 Leijonamaalin Esa Peltonen viihdytti yleisöä nopeudellaan ja huudatti tarkoilla rannelaukauksillaan. Paidassaan # 6.
Ja silloin seuraa johti vielä huippuammattilainen Göran Stubb, eikä Kiffen, Mopen, Koffen ja Karavaanarin tapaiset hupiukot. Hyvä huomio kuitenkin,.

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51

Perustelen ihan sillä, että on tämä San Jose connection.

Sen verran enempää tietämättä Pullin suuntaa, niin Kalliohan on myös San Josen Euroopan skoutti, joten täällä kotikaupungissakin keskusteluyhteys varmasti Pulliin on auki.

Ei toki poista sitä tosiasiaa, että IFK:lla varmasti enemmän akuuttia käyttöä Pullille olisi. Harmittaa kyllä, jos muualle kuin Turkuun päätyy Liigan sisällä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Ei toki poista sitä tosiasiaa, että IFK:lla varmasti enemmän akuuttia käyttöä Pullille olisi. Harmittaa kyllä, jos muualle kuin Turkuun päätyy Liigan sisällä.
Meillä todella olisi tarvetta ja käyttöä. Sen verran kova luotto on Pesoseen, että eiköhän Pulli päädy ihan jonnekin muualle kuin IFK:hon.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool

Kenties tämä kaveri Pallin pakkipariksi
Olis kyllä kova. Siihen vielä Pihlström väliin niin lähtis hommat luistamaan.

Joulutauon jälkeen meille on kyllä odotettavissa suurta helpotusta sairastuvalta. Sund, Vessi, Somppi ja Taponen ovat tod näk kaikki remmissä. Ja Knot.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy