Mä kyllä luulen, että Tappara oli ainoa varteenotettava suomalainen seura Quennevillelle, koska pelannut ennenkin Grönborgin alaisuudessa, ellei tässä vaiheessa ois tullu muilta jotain 300k luokkaa tarjouksia.
Joo, varmaankin näin.
Ongelma meidän kannalta on se, että täällä sitä tarvetta laatuvahvistuksille olisi huomattavasti enemmän. Meillä noiden ykkösjätkien kuormitus on ihan helvetin kovaa, koska eivät saa riittävää taustatukea muulta jengiltä.
Ykkösketjusta jonkun loukkaantuessa saattaa senkin tehot pudota ihan reilulla kädellä, eikä tuo sama liito tule muutenkaan kantamaan koko kautta. Kevään matseissa vastustajat pystyvät muutenkin varmuudella saamaan vitjan tehoja alas, koska voivat keskittää huomion muutamaan pelaajaan sen sijaan, että uhkaa tulisi laajemmalta osastolta.
Samoin puolustus alkaa olla repaleinen Lindbohmin ja Sundin loukkaantumisten myötä, joten sinnekin pitäisi saada oikeaa laatua, eikä mitään Seppälää Espoosta. Meillä on noita tusinaukkoja muutenkin jo aivan riittävästi.
Mun mielestä on ihan turha muutenkaan itkeä mistään markkinoiden kuivuudesta tietyn kaltaisten pelaajien osalta, koska osaava varmasti löytää haluamansa, kuten Tapparan esimerkki näyttää vuodesta toiseen. He hankkivat nytkin tarvitsemansa pelaajat, meillä sen sijaan vallitsee täysi hiljaisuus. Onhan tuossa eroa, kun toinen roudaa nimimiestä sisään ja toinen käyttää visiitillä jotain osa-aika vahvistusta Ruotsin jämäsarjasta.
Veskariosastokaan ei mitenkään vakuuta, mutta sille tuskin ollaan mitään tekemässä tämän kauden aikana ilman isompia loukkaantumisia. Ensi kaudeksi olisi sekin puoli jo ihan oikeasti laitettava kuntoon.