Saarisen Jessehän toi on. Sitä itse tossa pyörittelinkin, että olisiko tänne sitten tulossa?Asiasta toiseen, kuka on tuo tyyppi Instagramin pyöräpäivityksen vasemmassa laidassa? Jesse Saarinen??
Saarisen Jessehän toi on. Sitä itse tossa pyörittelinkin, että olisiko tänne sitten tulossa?Asiasta toiseen, kuka on tuo tyyppi Instagramin pyöräpäivityksen vasemmassa laidassa? Jesse Saarinen??
Saarisen Jessehän toi on. Sitä itse tossa pyörittelinkin, että olisiko tänne sitten tulossa?
Saarisen Jessehän toi on. Sitä itse tossa pyörittelinkin, että olisiko tänne sitten tulossa?
Saarisella on tämä sama suolistosairaus kuin Ramulla ja molemmat puuhailevat tämän IBD Cyclingin pyöräilytiimin parissa. Tähän tämä kuvakin liittyy. Ei nyt varsinaisesti tarkoita, että Saarinen olisi tänne tulossa.
Pelaajat voivat olla kavereita keskenään vaikka pelaavat eri joukkueissa. Joten aina 1+1 ei ole 2. Vaikka näkisi jonkun liikkuvan toisen jengin pelaajan seurassa.
Liigan siirtohuhuissa mainittiin että Jesse Saarinen olisi mahdollisesti tulossa? Ei ihmeemmin huhuiltu ko pelaajasta, mutta keikkuiko silläkin kultainen potta päässä tällä kaudella?
Siis onko tässä nyt oikeasti jollain edes lähellekkään jotain tietoa enemmän kuin vain tälläistä todella mutuhuhua.
Mutta jotenkin tuntuu, että nyt käydään kyllä ylikierroksilla. Puustinenkin oli "varma" lähtijä.
Pelaajat voivat olla kavereita keskenään vaikka pelaavat eri joukkueissa. Joten aina 1+1 ei ole 2. Vaikka näkisi jonkun liikkuvan toisen jengin pelaajan seurassa.
Jos Goldobinin lisäksi jengi menettäisi Ramunkin, niin eipä juurikaan jäisi jäljelle peliälyllisiä lätynjakajia. Joku takuuvarma mikkihiiripistelinko olisi pakko löytää, esim. Azevedo , Lasch tai vastaava. Tietysti painopiste sentteriosastolla, kun Kuparinenkin on jo poistunut takavasemmalle.
Onko tietoa minkälaista backup-plania siellä on vireillä? Luottaako Nybondas siihen, että Leino kasvaa Ramun saappaisiin..Markkinat ovat kuivat nyt ja aina, mutta tällä kertaa backup-plan tulee ilmeisesti toimimaan.
Ramulla oli tosiaan tähtäin ulkomailla jo IFK:hon tullessa ja se hänelle toki suotakoon.
Toivottavasti saadaan päällikkö eikä mitään alokasta...Onko tietoa minkälaista backup-plania siellä on vireillä? Luottaako Nybondas siihen, että Leino kasvaa Ramun saappaisiin..
Allekirjoitan täysin. Jos mietitään, että Ramu lähtisi ja Olli Jokinen olisi korvaava niin väitän jopa että tultiin pykälä alaspäin. Ei OJ ole liigatasollakaan mikään "luonpa tässä tyhjästä ketjukaverilleni paikan"-tyyppinen pelaaja.Ramstedt on luova pelintekijä, Olli Jokinen ei todellakaan, ei edes liigatasolla.
Jos Ramu lähtee, hyökkäykseen tarvitaan korvaava ykköskorin pelintekijä.
Itse olen vähän ymmärtänyt, että markkinat eivät ole todellakaan kuivat tänä vuonna, ongelmana taitaa vain olla että monet huippunimet saattavat odotella KHL:n tilanteen selkiytymistä pitkällekin loppukesään/alkusyksyyn.
Jatkoajan verkkolehden huhukokoelman mukaan Ramu tähyilisi KHL:n suuntaan
Käytävillä kuultua: HIFK:n tähtisentteri tähyilee ulkomaille - SM-LIIGA - 13.04.2015 - Artikkelit - Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Valitettavaa jos näin käy, mutta toisaalta Ramu puhui jo tällaista tullessaan HIFK:hon viime vuonna. Täytyy toivoa, että HIFK:lla olisi joku hyvä backup-plan sille varalle, että Ramu lähtee.