Mä en ole ihan varma, sopiiko Leksan pelityyli Liigaan enää ollenkaan. Ja siis itse pidän siitä pelityylistä, mutta Liigan päättäjät eivät. Siitä taas on seurannut se, että kentällä on ihan mahdollista ja jopa sallittua olla täysin unessa. Siihen pelityyliin sopeutuminen vaatii aikaa. Ja jos ei saa omilla parhailla avuillaan pelata, mitä jää jäljelle? Jos taas pelaa, kuten on tottunutkin ja kuten kuuluisikin saada pelata, mitä siitä seuraa? Todennäköisesti "tappaa" jonkun nuoren märkäkorvan kentälle. Mitä siitä seuraa? Pelikieltoa, otsikoita, turhaa häiriötä jengille ja seuran ympärille... Ja kun me kaikki tiedämme, että HIFK myy, kohu ei tule olemaan ihan pieni. Vaikka kuinka ollaan ammattilaisia, kyllä se vaikuttaa joukkueeseen. Voi myös vaikuttaa hyvällä tavalla, mutta varmuutta ei ole. Kannattaako just nyt ottaa riski ja antaa muille tasoitusta?
Mä näen, että riskit ovat hyötyjä suuremmat. Ja tämä siis niin, että worst case scenario on pahempi/huonompi kuin best case scenario on. Sinänsä mulla ei ole Leksaa vastaan yhtään mitään. Hetki ei vain ole paras mahdollinen.