Muistaakseni Wärn on juuri ostanut kämpän Jyväskylästä vaimonsa kanssa, sekä myy Töölön- asuntoaan. En tosin ole tästä 100% varma, mutta epäilen suuresti että pelaa IFK:ssa ensi kaudella.
En nyt oikein ymmärtänyt, kumpa meistä on sekaisin?
Mitä Jokelan lähtöön tulee, uskon, että urheilupuolella tällä hetkellä tiedetään, mitä tehdään, ainakin osittain. (olen tosissani)
Jokela ei kuitenkaan tietääkseni ole hinta-laatu -suhteeltaan loppujen lopuksi kummoinen puolustaja, epäilen, että HIFK yrittää vapauttaa tilaa
mahdollisille nimekkäämmille sainauksille. Teemu Laakson nimikään ei tietääkseni koskaan ole pyörinyt näin vahvasti joukkuehuhuissa.
Väitän tosissani, että ensi kaudella nähdään Taminkin mainitsema "super-IFK", IFK:lla on jo tässä vaiheessa erittäin nimekäs sentterikolmikko; Elkins, Ramstedt ja Kuparinen. Lisäksi sopimuspapereista löytyy jo mm. Pakarisen, Puustisen ja Söderholmin nimet.
Vai onko koskaan teidän mielestänne foorumilla pyöritelty näin kovatasoisia, vieläpä huhuina lähenä todellisuutta olevia nimiä. Teemu Eronen on kuitenkin jo puoliksi julistanut itsensä HIFK-pelaajaksi, ja Michael Keräselle on ilmeisesti tarjottu se "mottipäinen".
Usein olen tämän sanonut, mutta tällä kertaa olen erittäin luottavainen; ensi kausi on meidän kausi.