HIFK:n harjoitusottelut 2023

  • 102 813
  • 1 111

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Olipa tyhmä apina toi Red Bullin mies. Olisi Lindbohm edes repinyt siltä pään irti.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Siellä!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vesalaisen pyssy laulaa juurikin, kun selostaja kertoi liian staattisesta ylivoimasta
 
Noniin, nyt oli semmoinen ylämummo mitä Vesalaiselta on odotettu! Löytyy yhä liigapörssijoukkueestani alkavalla kaudella
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Maalista huolimatta tuon ylivoiman kanssa on vielä paljon jumppaamista. Komea veto kuitenkin Vesalaiselta.
 

Kotka1939

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Komarov tulee ottamaan paljon jäähyjä noista kolmantena miehenä paineihin tuloistaan. Teki sitä jo Luulajassa.

Mahtava lisä kuitenkin Liigaan ehdottomasti. Veikkaan vaan että jo etukäteen tuomareiden asenne melko kielteinen Leksan tyyliä kohtaan
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos tilastot mennet tältä illalta nyt:

1-1 Juha Jääskä (Kristian Vesalainen, Luke Martin)
2-1 Kristian Vesalainen (Juha Jääskä, Leevi Teissala)
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onkos tilastot mennet tältä illalta nyt:

1-1 Juha Jääskä (Eetu Koivistoinen)
2-1 Kristian Vesalainen (Juha Jääskä, Leevi Teissala)
Jääskän maalissa syöttäjät Vesalainen ja Martin. Mielestäni Martinin maalille lähettämä kuti kimposi Vesalaisen kautta Jääskälle. Jos ei, niin sitten syöttäjät olisivat Martin ja Koivistoinen.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
HIFK tulee olee kyllä vahva joukkue ja kaikilla osa-alueilla vakuuttava. Pienoinen kysymysmerkki on MV-pelin syvyys mutta ei tuokaan hälyyttävä tilanne ole.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja keväällä muutenkin linjasta tulee paljon sallivampi ja Komarovin kaltaiset ketut osaa kevään pelejä pelata aivan eri tavalla kuin jotain marraskuista perinteistä SaiPa matsia.

Totta. Lähinnä itse mietin tilannetta, että HIFK häviöllä kotona, ja jotain pitää kehitellä, että saadaan momentum itselle. Luulisin siihen hommaan parhaita pelaajia tämän kauden HIFK:ssa olevan Komarovin. Joka varmasti tietää, miten Nordis saadaan haltuun ja peli itselle.

Näin luulen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kateellinen olen tuolle teidän fyysiselle osastolle. Melart, Pakarinen, Komarov, Lindbohm, Åsten, Tallberg jne.
Luulen, että IFK:lla on Liigan fyysisin nippu. Todella paljon pelaajia jotka pystyvät ns. kovaan peliin ja vievät taklaukset loppuun asti.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Ikä tehnyt valitettavasti tepposensa. Samaa se oli jo Sportissa. Täytyy toivoa teidän puolesta että Taponen pysyy nyt terveenä.

Toki Pappi on varmasti silti parempi varaveska kuin Halonen.
On ehdottomasti parempi. Hovinen on edelleen suorissa laukauksissa hyvä. Tryouthan hänellä on, jos ei kulje.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös