HIFK:n hätä?

  • 690
  • 5
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hei kaikki! Olen uusi käyttäjä. Minun joukkueeni on Jokerit. Kirjoitan kuitenkin HIFK:stä(!) Olen ihmeissäni siitä että valmentajaa vaihdettiin, asiat siinä joukkueessa eivät mielestäni olleet siinä pisteessä että siellä olisi pelillinen kriisi. Tappio sarjajohtajalle ja sarjakakkoselle? Entä sitten? Taitaa olla henkilöongelmia pikeminkin. Saa nähdä pelaako Caloun jo ensi ottelussa.[addsig]
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
No ei se Caloun voi pelata vielä vielä sunnuntaina, kun sillä on nivusvaivoja! SIIS NIVUSVAIVOJA, ei kahnauksia valmentajien kanssa, vaan sillä on siis jalkoväli kipeenä! Ja ei siis sukupuolitauteja vaan nivusvaivoja...
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
SIIS NIVUSVAIVOJA, ei kahnauksia valmentajien kanssa, vaan sillä on siis jalkoväli kipeenä! Ja ei siis sukupuolitauteja vaan nivusvaivoja...
<BR>[/quote]
<BR>
<BR>Eikö just tän päivän Helsingin Sanomissa ollut, että Lehkosella ja Kalulla olisi ollut jotain henkilökohtaisia ongelmia.
<BR>
<BR>Moberg kuitenkin sanoi, että ne eivät olleet syy Lehkosen erottamiseen.
<BR>
<BR>
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
narrille... juu juu, on ollut kahnauksia, mutta tämä tämänkertainen nyt vaan sattuu olemaan nivusvaiva, eikä mikään \"Kuulapääsyndrooma\"...
 

Oiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, HIFK
Niin tästä asiasta (potkujen tarpeellisuudesta) voidaan olla tietenkin montaa mieltä. Omasta mielestäni joukkue on ollut joulukuun alusta asti pelillisessä kriisissä. Kotiotteluissa on tullut pisteitä lähinnä erinomaisten yksilöiden henkilökohtaisten onnistumisien kautta. Vieraissa on sitten mennyt vähän huonommin. Pelillinen paketti ei vain ole pysynyt kasassa koko peliä ja omalla alueella on tapahtunut joka ottelussa useampia karmeita mokia, enkä tässä puhu pelkästään puolustajien puolustuspelistä. Jo onnistuneiksi kuvitellut ja siltä näyttäneet ketjukoostumukset vaihdettiin uusiin. Pelistä tuntui puuttuvan suunta mihin pyritään.
<BR>
<BR>Paljon kehutusta kotihallin hengestä alkoi olla vain muistot jäljellä, kun pelityyli oli erittäin passiivista ja joukkueen hyvät peliesitykset olivat täysin satunnaisia, joskin iloisia poikkeuksia.
<BR>
<BR>Valmentajan vaihto oli joukkueen johdolta viimeinen keino herättää joukkue pelaamaan omalla tasollaan tai edes taistelemaan. Ainakin minulle alkoi olla vahva tunne, että kausi päättyy tänä vuonna kausi päättyy playoffsien ensimmäisen kierroksen jälkeen. Nyt voi taas ainakin elätellä toiveita paremmasta.
<BR>
<BR>On varmasti totta, että myös joukkueen kokoamisessa on tehty virheitä, eivätkä kaikki pelaajat ole pelanneet tasolla, jota heiltä voi odottaa. Keinot alkoivat vain olemaan vähissä muutosten hakemisessa ja siksi luulen, että kyseiseen liikkeesseen tällä kertaa päädyttiin.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
*RUNO LAUANTAIKSI*
<BR>
<BR>Aiheesta hieman poiketen kirjoitan nyt hieman
<BR>\"lärveissä\"teille runon lauantaiksi.
<BR>
<BR>Esiintyjät
<BR>-Turha=Kaarela\"Kaakku\"
<BR>-Mykkä\"Jönni\"
<BR>
<BR>Mykkä ja Turha,syntyi poru hurja.Mykkä sen
<BR>kun hymyilee,aitiossa lymyilee.
<BR>
<BR>Turha trimmaa partaansa,arska tekee parhaansa
<BR>Lopputulos tulee tässä,olemme hätää kärsimässä.
<BR>
<BR>Silti: -LETS PLAY HOCKEY-
<BR>
<BR>[addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös