Onko tää jokin paremmille faneille suunnattu tarjous? Itsehän olen ollut vissiin viimeiset 3 vuotta jäsen, ainuttakaan ”kanta-asiakaskorttia” en ole saanut, vaikka maksut on maksettu. Ehkä en ole sen arvoinen.Onko tuo 30v jäsenyystarjous vain vanhoille jäsenille vai voinko esimerkiksi liittää poikani fan clubin jäseneksi samasta sähköpostista löytyvästä linkistä ilman edellisen vuoden jäsennumeroa siis?
Nettisivut hieman kanittavat
Kaikki voivat liittyä. Laita jäsennumeroksi vaikka 0. Jäsenkorttien postitus on aikanut.Onko tuo 30v jäsenyystarjous vain vanhoille jäsenille vai voinko esimerkiksi liittää poikani fan clubin jäseneksi samasta sähköpostista löytyvästä linkistä ilman edellisen vuoden jäsennumeroa siis?
Nettisivut hieman kanittavat
Siellä on vielä monta muutakin ongelmaa, mutta nyt näyttää, että ongelma saattaa ratketa.Jude kotisivu kyllä toimii. Mutta vierasmatkalista on viime vuotinen.
Ei näy ei tai sitten en tiedä miten se liitetään sinne tms.Fanikortti tuli postissa jo jokin aika sitten, mutta kirjeessä puhuttiin myös että mobiilikortin pitäisi ilmestyä HIFK-appiin, minulla ei tuota ainakaan vielä näy. Mites muilla?
Teknistä ratkaisua parannellaan toistaiseksi. Sitä odotellessa kannattaa ilmoittautua esimerkiksi Kouvolan fanimatkalle: Fanimatka Kouvolaan: KooKoo - HIFKFanikortti tuli postissa jo jokin aika sitten, mutta kirjeessä puhuttiin myös että mobiilikortin pitäisi ilmestyä HIFK-appiin, minulla ei tuota ainakaan vielä näy. Mites muilla?
Tässä on yksi kuva. Instagramista löytyy kuvia hashtagilla #hifkfans30Onko tifosta nähtävillä kuvaa jossain? Tifon alla olleena, näin siitä vain sinistä väriä :)
Lätkäkauden kuninkuusmatka on kolmipäiväinen Tour de Bönde. Samassa paketissa on massiiviset 950 kilometriä, 12 bussituntia, 2 hotellia ja 2 Liiga-matsia Jyväskylässä pe 25.10. sekä Vaasassa la 26.10. Hinnat alk. 180 €, varaa paikkasi pian! Hotellimatka Jyväskylä-Vaasa pe 25.10.
Laita sähköpostia osoitteeseen lippuvaraus(a)hifkfans.com.Tuleeko tähänkin peliin irtolippuja myyntiin fanclubin kautta? Nimittäin olen Vaasaan menossa, tosin omalla kyydillä ja mikä sen mukavampaa kuin olla saman henkisten kanssa samassa katsomossa. Jos ei tule, mikä se katsomo on mihin fanit sijoittuu?
HIFK Fan Club järjestää fanimatkan Poriin lauantaina 19.10. Lisätiedot ja ilmoittautumiset Ässät - HIFK La 19.10.2019
Sivuilla on käynnissä isompi remontti, joka kestää todennäköisesti vuoden loppuun saakka.Milloinkahan tuo fun clubin kotisivut alkaa toimia kunnolla?