Penan palikat muka kunnossa
Tämähän on nyt mielipideasia, mutta minun mielestäni Penan palikat eivät todellakaan ole sillä tasolla mitä ne IFK:ssa pitäisi olla. Samaa mieltä on selkeesti myös Mälkiä. Hänhän ilmoitti että haluttuja profiilipelaajia ei olla saatu jne.
Voimme aina verrata viime kautiseen jengiin, mutta se ei ole musta kovin järkevää, sillä sillä jengillähän ei menestystä tullut. Eli ei saa olla tavoitteena viime kautisen tasoinen jengi.
Ja kun katsomma uusia pelaajia, on mun mieleipiteet seuraavat (tästä ei kenenkään kannata suuttua, korostan että ovat MINUN mielipiteitä):
Kobezda - mies joka pelannut rapakon takana farmin farmissa ilman mitään kiinnostusta kenenkään seuran tasolta, ei tuskin ole kummonen vahvistus
Kantor - mies joka vaihtanut seuraa viime vuosina kuin sukkia, ei voi olla kovan luokan pelimies. Kovan luokan pelimiehet eivät vaihtele seuroja kesken kauden koko ajan. Ja mies on aika loukkaantumisherkkäkin ...
Cipruss - mies on nähty, korkeintaan kolmosketjun sentteri. Ei mitään käyttöä ratkaisupeleissä.
Junkka - pelasi hienosti HPK:ssa, mutta muut esitykset vaisuja. Toivottavasti nyt onnistuu, mutta viime kausi ei hyvää lupaa
Kotalik - ainut mielenkiintoinen, mutta viekö NHL ...
omat junnut - vaikka he ovatkin hyvän tuntuisia ja lahjakkaita, onko ketään heistä varattu ??? Se kertonee paljon. Omat huippujunnumme ovat jo muissa seuroissa ... Toki nämä nykyiset saattavat joskus olla hyviä SM-liigan pelaajia, mutta tuskin sen enempää
Yleensäkkin Penan suunnitelmat eivät toteutuneet ja jos Isaksson ja muut muuta väittävät, ovat väärässä. Pena ja kumppanit eivät ole juurikaan saaneet niitä pelaajia joita halusivat, vaan nyt ovat joutuneet paniikissa etsimään korvaajia. PEna on tämän itsekin todennut. Penan julkistamispolitiikka on myös karmeeta. Eli ilmoitetaan sit kun on ilmoitettavaa, eikä kerrota että nyt ilmoitetaan, mutta sit ei ilmoitetakkaan kun hommat menee puihin. Ja olen saletti että kaikki fanit mielummin näkisivät varmaksi vahvistuksiksi todettuja kavereita enemmin kuin näitä Kanttoreita ja Kobezdoja (naapurissa Ville, Rosa, Banham jne). Ok Jokerit saattaa osin vetää hudit kun poikia lähtee NHL:n, mutta ei kai sitä voida etukäteen ajatella ja ottaa vain niitä joita ei VARMASTI viedä.
Jos pessimistinen arvioni osoittautuu vääräksi, olen enemmän kuin onnellinen ja silloin saa heittää märällä rätillä minuakin !