Viestin lähetti machine
Minne auto siellä jätetään, parkkihalli tms?
Ja kuten kaikki tietää, Lukko on koko kauden pelannut hyvin vähän parempia joukkueita vastaan, ja jumboille on hävitty.
Viestin lähetti Retired
Tarvii varmaan kaivaa varastosta tikat ja parit tiiliskivet...
Kuvitelkaas sitä näkyä, kun Ika ilmestyy torille (jos pleijaripaikka jää haaveeksi). Veikkaan että useampi Raumalainen saapuu paikalle. Se mitä tapahtuu on eriasia.
Viestin lähetti Toimitus
Ennakko
Viestin lähetti Senior
Auts. Otteluennakossa olevasta Lätin ilmeestä päätellen joku on kappaleen otsikon mukaisesti 'tullut kovaa takaa'. Niin ammottavan ymmyrkäiset silmät jannulla kuvassa on.
Viestin lähetti Senior
Auts. Otteluennakossa olevasta Lätin ilmeestä päätellen joku on kappaleen otsikon mukaisesti 'tullut kovaa takaa'. Niin ammottavan ymmyrkäiset silmät jannulla kuvassa on.
Viestin lähetti Ck
Mä rupesin saman tien huuto-nauramaan kun näin ton Lätin kuvan. Se näyttää ihan siltä piirretyltä missä ne 2 äijää on kiinalaista sotaa (tuijotus skaba).
Näissä promilleissa täytyy ihmetellä miksi ihmeessä turkulaisten ohjelma olisi kovin paljon vaikeampi kuin HIFK:n ja Lukon. TPS:n vastustajilla ei kenelläkään ole mitään panosta matseissaan. HPK on sarjan ykkönen ja Jokerit kakkonen vaikka ne pelaisivat miten. Nuo jengithän voi vaikka vetäistä historian tiukimman aamujumpan ennen dösämatkaa ja olla totaalitukossa itse pelissä. Ilveksen kausi taas loppui jo pari kuukautta sitten.Viestin lähetti Kippari
Kuitenkin kahdeksan joukkoon menevät Lukon lisäksi myös HIFK, sillä TPS:lla on vastassaan kotonaan pahat HPK ja Jokerit ja vielä vieraissa kiusaatekevä Ilves.
Eli kävi ottelussa HIFK-Lukko miten tahansa, molemmat mennevät jatkoon.
Samaa mieltä virranjakajasta ellei ole peräti starttimoottori kesälomalle......Viestin lähetti matti&teppo
Näissä promilleissa täytyy ihmetellä miksi ihmeessä turkulaisten ohjelma olisi kovin paljon vaikeampi kuin HIFK:n ja Lukon. TPS:n vastustajilla ei kenelläkään ole mitään panosta matseissaan. HPK on sarjan ykkönen ja Jokerit kakkonen vaikka ne pelaisivat miten. Nuo jengithän voi vaikka vetäistä historian tiukimman aamujumpan ennen dösämatkaa ja olla totaalitukossa itse pelissä. Ilveksen kausi taas loppui jo pari kuukautta sitten.
Itse en pitäisi kovinkaan suurena ihmeenä vaikka TPS rykäisisi täydet kuusi pistettä jäljellä olevista matseista. Eli kyllä tämä HIFK-Lukko-matsi on yksi virranjakajista.
Viestin lähetti Senior
Tuo oli parasta :) :0 ja ;)Viestin lähetti Korak
Olipahan hypnoottinen tuijotus. Yritin lukea ennakkoa, mutta yksi perhana vaan tuijottaa, ihan kun ei saisi rauhassa lukea.