Noh noh, eiköhän täällä taas moitita turhankin paljon Matikaista, ja Kekäläistä sen kun kehutaan vuosi vuodelta aina vaan enemmän. Eikö se Kekäläinen ollut kaksi kautta Hifkissä, joista toinen kausi oli niin floppi että onkohan Matikaisen aikana ollut vastaavaa kautta? Enpä usko. Hassua myöskin että yksi vaasalainen kaveri mainittiin moitittaessa Matikaista, mutta onkohan yhtenäkään Matikaisen kautena Hifkissä ollut niin paljoa maalaisia kuin silloin Kekäläisen aikaan? En usko. Kaiken lisäksi mun muistaakseni Jukka Sepon viime visiitti Hifkissä sujui ihan hyvin. Mä vähän epäilen että nyt vuosia myöhemmin ne Timoset, Lydmanit, Tuomaiset ja kumppanit tuntuvat paljon enemmän "omilta pojilta". Aika tuntuu kultaavan muistot. 97/98 satsattiin paljon rahaa, vähän vastaavasti kuin tossa pari vuotta sitten Matikaisen aikana, mutta silloin kymmenen vuotta sitten tilanne oli paljon parempi mestaruutta ajatellen, kun nyt pari kautta sitten oli lähes kokoajan ilmassa epävarmuus lähteekö kentällinen pelaajia takaisin jenkkeihin huomenna, viikon päästä, kuukauden päästä, vaiko ei ollenkaan, eikä se voi mitenkään olla näkymättä suorituksessa.
Noh, olishan se kova juttu ton alkukauden jälkeen jos Hifki pääsisi runkosarjan loppuun mennessä kuuden sakkiin. Saa nähdä millainen tilanne sarjataulukossa on kauden jälkeen, tai siis että olisko esimerkiksi runkosarjan toinen vai kolmas parempi vastus Hifkille.
Mä olen koko kauden ajan uskonut että loppukausi menee hyvin, tai ainakin paljon paremmin kuin mitä alkukausi.