Viestin lähetti cobol
Onko tuo kirjoitettu samalla asiantuntemuksella kuin olet kirjoittanut jo kaksi edellistäkin kautta IFK:n fyysisestä pelotteesta SM-liigassa?
Ei niin suurta eikä pientä asiaa, että muunneltua totuutta oman kertomuksensa mukaan kirjoittava entinen junnujen salibandyvalmentaja kykenisi kirjoittamaan totuudenmukaisesti mistään aiheesta.
Olen rekisteröitynyt tänne vasta edelliskauden loppupuolella, sen jälkeen oli reilut kymmenen ottelua jäljellä ja en kirjoittanut kesken HIFK-kauden juuri mitään. Että se niistä kahdesta edellisestä kaudesta.
Eikä siinä mitään hävettävää olisikaan, vaikka olisin kirjoittanutkin. HIFK voitti edelliskaudella jäähypörssin ylivoimaisesti, jäähypörssin kärjessä oli kaksi IFK:n pelaajaa ja kympin sakissakin neljä, kuten jääkiekkoa seuraavat hyvin muistavat. Siinä ei vielä ollut Mäkiahot, Nielikäiset ja kumppanit mukana. Jokainen päättelyyn kykenevä pystyy siitä jo itse pohtimaan, että oliko edelliskaudella olemassa fyysinen pelote IFK:lla vai ei.
Eli täytyy todeta, että tämä arpasi ei taas voittanut valheiden arpajaisissa. Onnea seuraavaan valheeseesi, ehkä se natsaa taas vähän paremmin!
Mitä asiantuntemukseen noin muuten tulee, niin ainakin HIFK-fanit osaavat ihan itsekin päätellä mikä kenenkin asiantuntemuksen taso on. Ei sitä tarvitse kenenkään itse ruveta kertomaan kuten näyttää olevan tarve tuolla jossain muualla.