Ensinnäkin kiitokset IFK:n jätkille taistelusta, tällä(kään) kertaa se ei riittänyt, valitettavasti. Marekin käsimerkit jäivät minuakin askarruttamaan, joko tarkoitti jäävänsä tai sitten pahoitteli tippumista, paha sanoa.
Vai että Villeä ja JC:tä, ynnä Araa ja Hexiä on tulossa. Upealta kuullostaa. Pakko kuitenkin tunnustaa, että on mahdottoman hankala uskoa noihin juttuihin pätkääkään, vaikka kuinka haluaisi. En epäile, etteikö ko. huhuja hallilla olisi liikkunut, olenhan itsekin ne jo aikaa sitten kuullut. Totuuspohja vaan kovasti epäilyttää.
Yksin JC olisi jo todella iso juttu. Vaikka häntä täällä joidenkin toimesta onkin leimattu ties miksi kiukuttelevaksi Jaanaksi, ilmeisesti IFK:n johdon emämunauksen feidaamistarkoituksessa. Ei onnistu. JC takaisin, sillä on enemmän käsiä ja magiikkaa yksinään kuin tän kauden jengillä yhteensä, TR:ää ja Zetaa lukuunottamatta. Villeäkään en panisi pahakseni, en ollenkaan. On se aikamoinen pelimies, myönnettävähän se on. Tekee duunia yli- ja alivoimat, on liideri, tms. Anti tulla vaan Ville, jos nappaa.
Mutta jos Penan puheet pääasiassa (kehittyneillä?) "junnuilla" ja parilla vahvistuksella menemisestä ja valmennusjohdon jatkamisesta pitävät paikkansa, niin ei prrkele sentään, sanon vaan. Ei näin voida jatkaa. Itse olen uskollinen kannattaja, ja olen jatkossakin, mutta voi sitä jotain sentään edellyttää. Kai me nyt kampoihin laitetaan sentään. En tarkoita mitään silmitöntä törsäystä, mutta kyllä kunnon satsaus olis nyt enemmän kuin paikallaan uskottavuuden palauttamiseksi kahden nöyryyttävän kauden jälkeen.
Alpo ulos, JK:t ja JC sisään, siinä olisi minun fantasiahokitoiveeni ensihätään. Kai siellä IFK:ssa tajutaan, että näin EI VOI jatkua, ei mekään, tai ainakaan vähän vähemmän omistautuneet kannattajat, niin zombeja olla, vaikka aika pihalla ollaankin. IFK:lla on kaikki edellytykset menestykseen, eikä se nytkään mistään mahdottomuuksista ollut kiinni. Nyt on korkea aika oikeasti tapahtua jotain, muutenkin kuin puheiden tasolla.
edit. niin, unohtui mainita, etten tietenkään pistäisi pahakseni, jos tämä toinenkin sydänpotilaamme siirtyisi leppoisammille vesille tai ainakin kelpuuttaisi jonkun jeesaajan pelaajahankintaan. You wish. *sanoo itsekseen*