Nickelback
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, NHL yleisesti
Viestin lähetti matti&teppo
Zidlickyn lähtö voisi olla HIFK:lle taloudellisesti todella hyvä juttu. Zid...:n liksalla saa palkattua todella kovan luokan pakin (jos vaan HIFK:n hovihankkijalla on tarjolla), mutta älkääpäs unohtako siirtokorvauksia jotka tulisivat kaikki HIFK:lle. Fyrkkaa luulisi siis riittävän.
Ongelmana onkin Penan rahankäyttö ja scouttaus! Zidlicky ei kuitenkaa ollu Penan hankinta ja noin tasokkaita miehiä ei löydy 3goalsin listoilta. Tilalle on turha odottaa yhtä kallista miestä... "emme lähde hintakilpailuun". Tosin jos Janne Laukkasen sais tilalle, niin silloin tulee vähän hymyä suun pieliin... Silti, vastaavaa miestä kun ei vaan löydy!!
Tää onkin mun mielestä yks IFK:n pahimpia ongelmia! Ei löydetä mitään pelaajia itse. Kaikki ostokset rupee olee Jokereiden tyyliä. Pikkuseura tekee hyvän värväyksen ja seuraavalla kaudella se pelaa pääkaupunkiseudulla. Sit kun itse pitäisi ostaa jotain, saadaan jotain Sandwitchejä ja Scissons saatanoita! Noh, Stathos ja Kantor on poikkeuksia... Oikein kateeks käy Bluesia... Siellä ei todellakaan turvauduta muiden ostoksiin vaan ne miehet käydään itse tarkastamassa ja varmuudella ostetaan muilta kuin yhdeltä agenttifirmalta! On yhteistyötä NHL jengin kanssa yms. Meillä ei oo ku yks diktaattori joka hallitsee kaikkea...
Oonko vähä skeptinen vai tuntuuko siltä että ens kauden pelaajahankinnat löytyy yhdeltä listalta... 3goals!?!?