Kyllä muuten kestää, Ifk johdon mielestä siis.Kodytekin pitkän pelikiellon ja Lehterän poissaolon myötä IFK:lla on nyt 5 parasta sentteriä poissa samaan aikaan. Ei tällaista poissaoloa kestä mikään joukkue.
Kyllä muuten kestää, Ifk johdon mielestä siis.Kodytekin pitkän pelikiellon ja Lehterän poissaolon myötä IFK:lla on nyt 5 parasta sentteriä poissa samaan aikaan. Ei tällaista poissaoloa kestä mikään joukkue.
Kodytekin pitkän pelikiellon ja Lehterän poissaolon myötä IFK:lla on nyt 5 parasta sentteriä poissa samaan aikaan. Ei tällaista poissaoloa kestä mikään joukkue.
Ai hävittiin vai? Joulukuussa? Minä luulin, että runkosarja loppuu vasta 15.3.2025 ja sen jälkeen alkaa POffit… Kuka voitti mestaruuden ja monenneks jäätiin?Ihan sama. Tämä kausi hävittiin jo. Mun puolesta voitaisi tehdä sportit ja aloittaa tyhjennysmyynnit. Rahaa säästyisi ja junnuille voitaisi antaa reilusti peliaikaa.
Ai hävittiin vai? Joulukuussa? Minä luulin, että runkosarja loppuu vasta 15.3.2025 ja sen jälkeen alkaa POffit… Kuka voitti mestaruuden ja monenneks jäätiin?
Sulla on kyllä melkoisen raskas angstaaminen menossa, jopa siihen verrattuna mitä normaalisti sun näppikseltä tulee. Koitahan nyt ryhdistäytyä, ei tää niin vakavaa ole että tarvii 15-vuotiaan emotytön tasolle laskeutua.Tämä ja seuraava kausi hävittiin siinä vaiheessa kun Peltoselle tehtiin jatkosopimus. Voit toki elätellä toiveita mestaruuksista, mutta niitä ei ole tulossa.
Sulla on kyllä melkoisen raskas angstaaminen menossa, jopa siihen verrattuna mitä normaalisti sun näppikseltä tulee. Koitahan nyt ryhdistäytyä, ei tää niin vakavaa ole että tarvii 15-vuotiaan emotytön tasolle laskeutua.
En tiedä mikä emotyttö on mutta oikeassa olet. Olisi pitänyt pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa olla välittämättä tästä kaudesta lainkaan. Mutta niinhän siinä kävi taas, että toivo heräsi kun alkukausi meni niin hyvin. Enää ei kuitenkaan tarvitse jännittää.
Lähdenpä tästä joulunviettoon. Hyvää joulua kaikille.
Puhuinko mestaruudesta? En käsittääkseni. Mutta jospa katsellaan kuitenkin pelit loppuun, ennenkun mennään leivänpaahtimen kanssa kylpyammeeseen.Tämä ja seuraava kausi hävittiin siinä vaiheessa kun Peltoselle tehtiin jatkosopimus. Voit toki elätellä toiveita mestaruuksista, mutta niitä ei ole tulossa.
Mitään varmaa en pysty sanomaan, mutta kyllä aika hyvästä lähteestä on tullut, että Tobbe nosti itse kytkintä ja ilmoitti että tää oli tässä.Eiköhän Salmelainen lähtenyt omasta tahdostaan; varmaan tajusi että IFK:ssa ei ole muuta kuin johtoportaan kumileimasin, paperitiikeri. Eikös se huhu ainakin ollut nimenomaan niin että Salmelainen EI olisi halunnu laittaa jatkoja Peltoselle mutta sikariporras käveli yli?