HIFK kaudella 2024–2025

  • 600 395
  • 3 882

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huonot kotipelit masentaneet täysin. Nyt sain kerättyä sen verran voimaa kirjoittaakseni että viikonlopulta tulossa max kaksi pistettä ja sitten ollaankin jo ulkona neljän joukosta. Toivottavasti taas olen väärässä. Masennus jatkuu mutta kaikille onnistunutta peli-iltaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Paitsi että IFK syttyy aina Kärppiä vastaan ja väitän että tänään tulee 100% varmuudella voitto. Pappikin (oon unohtanut mistä tuo nimi tulee) maalissa.
Elias starttaa tänään. Ilokseni olin kyllä väärässä Eliaksen suhteen Kookoota vastaan. Pelasi paremmin kuin odotin.
Katsotaan miten taso riittää Turusten ja Garnidereiden kanssa.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Lukitaanko vastaus? Meiltä lähti kolmosestakin porukkaa Ruotsiin ja tarunhohtoiseen?
Ok. Mitä merkitystä, jos kokonaisuus takkuaa aina jossain joka kerta? Balanssissa tuo joukkue ei ollut.

Huikeaa tämä sinun puolustelu ja kivien kääntö. Seura on urheilullisesti todella paskassa jamassa.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
WTF? Miksi ihmeessä Hovinen ei aloita? Jotain "pientä vammaa" tietenkin.
Saanut alle vasta muutamat harjoitukset joukkueen kanssa. En tiedä miten oli harjoitellut ennen joukkueeseen liittymistä? Ensi viikolla veikkaan että hyppää askiin. Tietysti jos Kärpät laittaa lampun palamaan ahkeraan niin komennus saattaa jo tulla tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös