HIFK kaudella 2023–2024

  • 468 140
  • 2 859

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
En kyllä usko, että IFK:hon hankitaan ennen kauden alkua ainoatakaan pelaajaa. Siellä joudutaan jo nyt sommittelemaan Komarovia nelosketjuun ja Kiviharjua/Kotkansaloa 7.-8. pakiksi. Maalivahteja on kolme + lahjakas junnu siihen päälle.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En kyllä usko, että IFK:hon hankitaan ennen kauden alkua ainoatakaan pelaajaa. Siellä joudutaan jo nyt sommittelemaan Komarovia nelosketjuun ja Kiviharjua/Kotkansaloa 7.-8. pakiksi. Maalivahteja on kolme + lahjakas junnu siihen päälle.
Toki pakkitilannehan voi muuttua jos pari klesana.
 

Bromse

Jäsen
Ja ennen marraskuuta meillä onkin lähes yhtä vahva edustus saikkulistalla kuin ottelupöytäkirjassa. Kuten aina. Sinällään en pahaksi pistäisi vaikka sieltä vielä joku sisään tulisikin, kunhan olisi selkeä vahvistus.

Mutta en usko että tulee, eiköhän se jengi nyt ole kasassa. Ja ihan hyvä näin. Katellaan paikkauksia jos niille tulee akuutimpi tarve.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kuka vois olla mun 'host' jos/kun tulen Nordikselle tällä kaudella. @Vaakuna noteerattu. Haluan kaverin peliin jonka kanssa voidaan puhua lätkästä. Olen Tapparan mies mut se ei liene ongelma jos tulen punainen paita päällä peliin.
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Kuka vois olla mun 'host' jos/kun tulen Nordikselle tällä kaudella. @Vaakuna noteerattu. Haluan kaverin peliin jonka kanssa voidaan puhua lätkästä. Olen Tapparan mies mut se ei liene ongelma jos tulen punainen paita päällä peliin.
Itse Helsingissä asuvana KalPan kannattajana, en ikinä laittaisi punaista paitaa päälle vaikkakin olen aina digannut myös IFK:sta. Mutta ehkä mä voisin lähteä, jos aikataulut sopii joskus yhteen. Käyn sellaisen kymmenisen kertaa kaudessa itse katsomassa pelejä Nordiksella.

Tuota paita-asiaa en siis todellakaan tarkoittanut pahalla. Se vaan olisi mulle vierasta pukea jokin muu fanipaita, kun oman suosikkijoukkueen paita.

EDIT: kirjoitusvirheitä
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
No siis omasta mielestä, jos kyseessä on laituri niin sitten touhu olisi kohtuu älyvapaata. Tosi hyvä kiekollinen pakki taas voisi olla harkinnan arvoinen.
Vähän nyt jotain... alkaako joku nimistä K:lla onko pakki? Spekulointi on kivaa...

Hyökkääjästä kuulin.

En mä sen enempää ala nimillä tai muullakaan pelaamaan, koska se nyt tosiaan vaikuttaa siltä että tuossa vain haetaan hiukan vipuvartta muihin neuvotteluihin.

Jos tästä kuuluu vielä jotain enemmän, niin siinä vaiheessa voin palata asiaan.

Teillä taitaa olla oma huhu-ketju, niin siellä sitten.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tästä kuuluu vielä jotain enemmän, niin siinä vaiheessa voin palata asiaan.
Palaa ihmeessä. Taitaa kuitenkin olla niin, että jos näillä ei pärjää, niin Kuhdalla on tämän varalle peili. Toki nyt on vielä sillä tavalla meille epätavallisen hassu tilanne että tekiäukkoja on ihan kivasti ja kakkuna kerman päälle nämä muutamat "tulisielutkaan" eivät ole aina niin äärettömän tärkeittä, että se hillitsisi luovuutta.
Edit: Enekuin joku jossin hermostuu niin, onhan niitä tekijäukkoja aina ollut, mutta kärkiketjujen jäkeen tai puolustuksessa tai jossain on ollut puute.
 
Viimeksi muokattu:

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Kuka vois olla mun 'host' jos/kun tulen Nordikselle tällä kaudella. @Vaakuna noteerattu. Haluan kaverin peliin jonka kanssa voidaan puhua lätkästä. Olen Tapparan mies mut se ei liene ongelma jos tulen punainen paita päällä peliin.
Jos sattuu aikataulut natsaamaan, minusta saat lapsellista lätkäseuraa. Saa olla oma paita päällä. Käyttäydyn hallilla omaan makuun hieman huonosti(saatan sanoa ”vittu”, vaikka lapsia on lähettyvillä), mutta lätkästä puhun mielelläni.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Jos sattuu aikataulut natsaamaan, minusta saat lapsellista lätkäseuraa. Saa olla oma paita päällä. Käyttäydyn hallilla omaan makuun hieman huonosti(saatan sanoa ”vittu”, vaikka lapsia on lähettyvillä), mutta lätkästä puhun mielelläni.
Noi on spontaaneja sanoja ku elää täysillä, kyl mäkin niitä häpeän ku tajuan, mut aika pienet haitat suurista tunteista, jatkoon;)
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Joona Lehmus ja Kasper Lundell pelasivat yhden ottelun Kiekko-Vantaan paidassa. Ei tehopisteitä. Olivat lainassa vain tuon yhden ottelun, onkohan joku kokeilu? Voi olla että jätkät pelaavat tulevan kauden Mestiksessä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joona Lehmus ja Kasper Lundell pelasivat yhden ottelun Kiekko-Vantaan paidassa. Ei tehopisteitä. Olivat lainassa vain tuon yhden ottelun, onkohan joku kokeilu? Voi olla että jätkät pelaavat tulevan kauden Mestiksessä?
Voisi ajatella että hyvä ympäristö molemmille pelata Vantaalla lainassa silloin kun ei edarien mukaan pääse.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka vois olla mun 'host' jos/kun tulen Nordikselle tällä kaudella. @Vaakuna noteerattu. Haluan kaverin peliin jonka kanssa voidaan puhua lätkästä. Olen Tapparan mies mut se ei liene ongelma jos tulen punainen paita päällä peliin.

Tarkoittanet ilmeisesti tuota marraskuun Tappara-peliä lauantaina 18. päivä? Sen pitäisi sopia almanakkaan oikein passelisti. Eikä mua ainakaan haittaa tippaakaan, vaikka saapuisit Tappara-paita päällä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tarkoittanet ilmeisesti tuota marraskuun Tappara-peliä lauantaina 18. päivä? Sen pitäisi sopia almanakkaan oikein passelisti. Eikä mua ainakaan haittaa tippaakaan, vaikka saapuisit Tappara-paita päällä.

Tulen Hifk-paita päällä peliin vain jos vastassa on joku muu kuin Tappara. Nolona pitää sanoo etten omista Tapparan pelipaitaa.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vertailun vuoksi Tapparan/Ilveksen/Kärppien kokoonpanoilla vastaavat lukemat ovat:
Liiga: 4674/4258/4799
SHL: 614/413/630
NHL: 58/0/104
KHL: 429/116/1516
AHL: 1416/831/408
MM-kisat: 47/18/215
Olympialaiset 11/5/38
Taas unohdetaan ne merkittävät jutut eli valinta NHL- all-stars-tapahtumaan!
Sehän menee meille 1-0-0-0.
Meneehän? eihän niillä ole ketään??
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joona Lehmus ja Kasper Lundell pelasivat yhden ottelun Kiekko-Vantaan paidassa. Ei tehopisteitä. Olivat lainassa vain tuon yhden ottelun, onkohan joku kokeilu? Voi olla että jätkät pelaavat tulevan kauden Mestiksessä?
Mitenniin ei tehopisteitä? Olin hallilla ja väitän nähneeni ylivoimamaalin jossa molemmat pojat ottivat syötöt?

Ja en usko että olisi ollut mikään kertaluontoinen kokeilu koska Lehmuksen lisäksi lohipaidassa pelasi viime keväänä myös Salin ja Halttunen muutamia otteluita. Hyvähän se vaan on jos yhteistyö jatkuu ja rotaatiopelaajat saavat ylläpitää pelikuntoaan vantaalla.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mitenniin ei tehopisteitä? Olin hallilla ja väitän nähneeni ylivoimamaalin jossa molemmat pojat ottivat syötöt?

Tulipa katsottua liian hätäisesti tilastoja.

EDIT

"Kiekko-Vantaa saa riveihinsä kaksi mielenkiintoista vahvistusta. HIFK lainaa Mestis-seuran riveihin puolustaja Joona Lehmuksen, 21, ja hyökkääjä Kasper Lundellin, 19.

Laina kestää vain perjantain ajan. Lehmus ja Lundell pelaavat illan ottelussa FPS:ää vastaan."


Toisaalta kyseessä on vähän epämääräisen leijonat.comin uutinen.
 
Viimeksi muokattu:

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Joukkuekuvassa Hovinen, mutta ei Karhusta. Kertoo jostain tai ei, mutta huomiona.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joona Lehmus ja Kasper Lundell pelasivat yhden ottelun Kiekko-Vantaan paidassa. Ei tehopisteitä. Olivat lainassa vain tuon yhden ottelun, onkohan joku kokeilu? Voi olla että jätkät pelaavat tulevan kauden Mestiksessä?
Eilen oli Lehmus rosterissa ja tänään keravalla oli Luhanka mukana, joten yhteistyö jatkunee.
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Katsoin äsken eilisen Tappara-Mannheim CHL pelin ja Tappara oli ihan helisemässä koko pelin. Saksalaiset paineistivat todella voimakkaasti ja veivät peliä fyysisesti. Torjunnat menivät jotain 20-40 ja IFK-kasvatti Heljanko oli taas kerran ottelun MVP.

Jos Tappara halutaan voittaa niin tuosta pelistä voi ottaa mallia. Oli lisäksi tosi viihdyttävä peli.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Katsoin äsken eilisen Tappara-Mannheim CHL pelin ja Tappara oli ihan helisemässä koko pelin. Saksalaiset paineistivat todella voimakkaasti ja veivät peliä fyysisesti. Torjunnat menivät jotain 20-40 ja IFK-kasvatti Heljanko oli taas kerran ottelun MVP.

Jos Tappara halutaan voittaa niin tuosta pelistä voi ottaa mallia. Oli lisäksi tosi viihdyttävä peli.

Allekirjoitan, katsoin itsekin pelin. Tapparan hyökkäys on kyllä vaarallinen, mutta pakisto oli saksalaisia vastaan helisemässä ja tuohon pitää iskeä kauden avauksessa. Ei voi lähteä träppäämään, vaan pelata rohkeasti syvältä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
...mutta tää viimesin meijän peli kerhoo vastaan vasta vakuuttikin. Rosteriin on panostettu "all in" ,siitä propsit Tobbelle. Tai no, veskoihin ei riittäny mielenkiinto/ massit.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jos Leksa pitkään sivussa niin vieläkö rekrytään vai ennemmin tilaa omille ja sisäistä kasvua?

Jälkimmäinen ei nyt välttämättä olisi huono asia kevättä kohti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös