Ai sä seuraat sitä saittia mikä kertoo aina viimeisenä :DViestin lähetti Carlos
Toimiiko hifk.fi myös Jatkoajan serverillä???? ;-)
No joo.
Ai sä seuraat sitä saittia mikä kertoo aina viimeisenä :DViestin lähetti Carlos
Toimiiko hifk.fi myös Jatkoajan serverillä???? ;-)
Viestin lähetti punainen#20
Doug Shedden on sitten uusi valmentaja!!
Tervetuloa Doug ja toivottavasti viihdyt.....
Pakko tätä on nyt kommentoida, kun jaksat asiasta jauhaa. Ainakaan IFK:lla ei ole ollut ikinä tapana ilmoittaa kotisivuillaan tulevista tiedotustilaisuuksista, enkä ole sellaisia nähnyt suosikkijoukkueesikaan sivuilla, mitä nyt siellä harvoin olen käynyt. Ja verrattuna IFK:n tiedotusta esim. Jokereihin, niin se ei eroa mitenkään. Mistä asiasta IFK:n olisi pitänyt viime tiedostustilaisuuden jälkeen tiedottaa? Ja vaikka IFK:n kotisivuja onkin täällä kritisoitu, niin kyllähän sinne tulee uutta materiaalia useimmin kuin Jokereiden sivuille.Viestin lähetti bozik
Jees, siis eihän itse tiedotustilaisuus välttämättä avoin ole, mutta yleensä seurat ovat tiedottaneet siitä, koska tiedotustilaisuus järjestetään. Nyt vaikuttaa siltä, että edes tätä ei suurelle yleisölle kerrota, Federal Bureau of Ifk meinikiä mustat lasit päässä.
Viestin lähetti Baarimikko
Kyllä! :)
Askel kerrallaan..Viestin lähetti Svante
Eikö yhtään enempää?
Olin varma, että latelet superlatiiveja hänen valmentajauran suhteen ja rakentelisit ketjukoostumuksia miten mestaruus saavutetaan. Kuinka väärässä olin. Snif.
Tulee Aravirta mieleen.Viestin lähetti Juhaht
Näistä PAmerikkalaisista vaan ei koskaan oikein tiedä, ovatko munia vai kanoja vai jotain siltä väliltä ennenkuin ollaan jo vähän matkaa menty kautta eteenpäin.
Viestin lähetti JanJ
Tulee Aravirta mieleen.
Viestin lähetti JHag
Esimerkiksi Cairnsin arkistoja penkomalla selviää, että Aravirralla ja Sheddenillä ei ole pelityylissään ja asentessaan mitään yhteistä.
Viestin lähetti JHag
Sheddenin ensimmäiset sanat Suomen kamaralle astuessaan (Q voi vahvistaa, hän näki business loungen ikkunasta): -Is this really the homecountry of Espoo Blues? Wow! It's an honor to be here.
Viestin lähetti Cairns
Sheddenin valmennusuralla on miehen joukkue sijoittunut mitaleille seuraavasti:
6 kultaa
3 hopeaa
1 pronssi
3 kertaa joukkue on jäänyt mitaleitta. Jaa mitä mitaleita mä nyt olen jakanut? No joukkueiden jäähyminuuttien mukaan laskettuja minuuttja. Eli kuudesti Sheddenin koutsaama jengi on voittanut oman liigansa jäähytilastot jne...
Viestin lähetti Carlos
Just, tässä sitten odoteltiin vuorokausi turhaan. Ok, nyt on 1. koutsi, mikä on kiva juttu. Voi mennä hyvin tai huonosti, mutta ihan jees fiilikset.
Sitten ne pelaajat. Olisi toivonut edes yhden vahvistuksen, mutta taitaa käydä vähän kuten pelkäsin kun Salmelaisen ja Ahosen diilit julkaistiin. Siinä oli uudet "huippuhankinnat", sitten tulee muutama toivotaan-toivotaan tyyppi. Hyvällä säkällä ja parhaimmillaan jotain Hankock-klooneja. Ja ohari-Santala tekemään hattutempun.
Toivottavasti Pena kouluttaa mua.
Viestin lähetti Routainen Sydän
Noniin, HIFK:n brändin näköinen valmentaja, niinkuin ounasteltiinkin. Siitä on nyt hyvä lähteä rakentamaan ensi kauden joukkuetta. Pohja on valmis, odotellaan vielä se fyysinen - etten sanoisi kova - sisältö joukkueeseen.
Kyllä vain minusta näyttää aika HIFK:n näköiseltä joukkueelta, jos joukkueeseen hankitaan suoraviivaiset ja taitavat sentteri ja pari laituria sekä kakkosketjuun pakki, jotka sitten ovat Sheddenin scouttaamia pelaajia. Se on eri asia, onnistutaanko kiinnityksissä, kun raharesurssit ovat mitä ovat viime kauden jäljiltä.Viestin lähetti Carlos
Heh, itseäni alkaa pikkuhiljaa huvittaa tämä kadonneen brändin metsästys. Nyt on siis brändin näköinen valmentaja, ja joukkueen runko koossa. Eli se vaaditut 75% noubadeja. Tosin kukaan näistä ei ole brändin näköinen kaveri, eikä taitopelaaja. Hewlett-Packard, ikoni-Jere ja Salmelainen tosin varauksin jotain sinnepäin.
Vielä 25% puuttuu. Hankitaan siihen ne brändin näköiset äijät Känädasta suojelemaan taitopelaajia. John, Jared, ja James Woodhead. Ikinä eivät ole luistelleet mutta ovat sentään edes äijiä. Kyllä sitten on brändin näköistä touhua niin että hymy venyy ja kuola valuu (tai toisinpäin) ympäri katsomoita. Kauden avausmatsissa naapurista tulee kuokkaan 7-1. Onneksi nähdään silti yksi poikapaini, ja Hifkin brändi on taas urles.