HIFK kaudella 2005-2006

  • 973 700
  • 4 189
Tila
Viestiketju on suljettu.

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Kai tuollainen Freiberg on sen verran edullinen signaus, että hänet voisi A-juniorina (??) palkata meille ylimääräiseksi ulkolaiseksi. Sen jälkeen Arttu Luttisen reittiä (FPS ym.) kehittymään Mestikseen tai A-junioreihin aina kun ei mahdu liigajengiin ja onhan niitä loukkaantumisiakin kauden aikana.

Jos Freiberg on oikeasti hyvä lupaus, niin nimi paperiin vaan. Olihan meillä nyt keväälläkin 5 ulkolaista, joista vain 3 pelasi + ei unohdeta Maddenia. : )
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Viestin lähetti Svante
Ihan oikeesti, hei. Mä en ala.
Miten tällainen puujalka voi saada tollaista jälkeä aikaan?
Sehän pelasi tahallaan päin helvettiä meillä. Lähes piste / matsi, voi härreguudendå. Taas meni huippu pelaaja muualle.
Muistaakseni Hucko ei varsinaisesti paskasti skulannut meilläkään. Mutta kun jengissä oli tuolloin Zidiä, Giroux'ta ja muita laiskasti puolustavia pakkeja, niin isona köriläisenä Huckon tehtäväksi jäi oman pään puhtaana pito varmistavana pakkina. Eli Kantorin hivenen värittömämpi kopio.
 

helsingin ifk

Jäsen
Suosikkijoukkue
helsingin ifk
Viestin lähetti rossoblu
Kerro jo!

IFK ilmoittaa tänään tai huomenna Ari Ahosen ja Janne Hauhtosen sopimukset ja jonkun kolmannen ja tiedän kuka se on, mutta katsokaa sitten itse. Mun puolesta Helenius ja Mäkkäri vois tulla ifkiin heittelee karyiaa kun se pelaa ensi kaudella jokereissa. Cammalleeri ei ole tulossa myöskään narreihin koska se tulee...
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Viestin lähetti Svante
Ihan oikeesti, hei. Mä en ala.
Miten tällainen puujalka voi saada tollaista jälkeä aikaan?
Sehän pelasi tahallaan päin helvettiä meillä. Lähes piste / matsi, voi härreguudendå. Taas meni huippu pelaaja muualle.
Olihan Huckolla ihan positiivisiakin ominaisuuksia. Kiekko pysyi lavassa, laukaus oli aika helvetin luja ja tarkkakin vielä. Mutta kun sekä luistelu- että tilannenopeus oli kaukana liigatasosta, niin aika pimentoon nuo vahvuudet jäivät. Tuskin tulee svedujenkaan pääsarjassa jylläämään.

Kukapa voisi unohtaa Huckon millintarkkaa sijoitusta Ilves-maalin ylänurkkaan pudotuspeleissä.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti helsingin ifk
jonkun kolmannen ja tiedän kuka se on, mutta katsokaa sitten itse.

Minä tiedän jo nyt koko IFK:n ensi kauden rosterin. En sitä tässä ruopea kertomaan, tsiigatkaa ite. Kerron sitten syyskuun puolivälissä, olinko oikeassa.

No ei, olihan Stadin Kuninkaan viestissä vihjettäkin, A. Ahonen ja Hauhtonen kera omien potentiaalisten vetäsi lärvin hymyyn tänään. Toivotaan, että osuu.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Viestin lähetti helsingin ifk
IFK ilmoittaa tänään tai huomenna Ari Ahosen ja Janne Hauhtosen sopimukset ja jonkun kolmannen ja tiedän kuka se on, mutta katsokaa sitten itse. Mun puolesta Helenius ja Mäkkäri vois tulla ifkiin heittelee karyiaa kun se pelaa ensi kaudella jokereissa. Cammalleeri ei ole tulossa myöskään narreihin koska se tulee...

Nämä nimet tuli kyllä täysin puskista.Ettet vaan kuuluisi sisäpiiriin
kun näitä nimiä täällä levittelet.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kaizu
Minä tiedän jo nyt koko IFK:n ensi kauden rosterin. En sitä tässä ruopea kertomaan, tsiigatkaa ite. Kerron sitten syyskuun puolivälissä, olinko oikeassa.

Ei toi vielä mitään. Mä tiedän jo Sun rosterin loppusijoituksen ensi kaudella.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisätään volyymia: mä tiedän Sun systerin :)

Rosteri tulee olemaan IFK:n näköinen, ellen aivan pieleen arvaa. Tai ainakin loppukaudesta sitten.
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
..ttu meille mitään rosteria (= ruostumatonteräs) tule.
Ens kauden joukkue on mallia sinkkiämpäri, halpa mutta kestää koko kauden.
Se on siinä mielessäkin hyvä et sen voi vetää päähänsä, kun muut ajelee rostereilla yli ja ohi.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Onkohan kukaan muu sattunut kiinnittämään huomiota IFK:n kotisivuilla noihin Uugen kuviin viime kauden matseista..? Taitaa kuvissa olla vähän vinkkiä tehtyihin sopimuksiin... Vai mitä mieltä olette? Ei kai noissa vanhoissa ottelukuvissa muuten mitään ideaa taida olla. No, odotellaan...
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Viestin lähetti -BR-
Onkohan kukaan muu sattunut kiinnittämään huomiota IFK:n kotisivuilla noihin Uugen kuviin viime kauden matseista..? Taitaa kuvissa olla vähän vinkkiä tehtyihin sopimuksiin... Vai mitä mieltä olette? Ei kai noissa vanhoissa ottelukuvissa muuten mitään ideaa taida olla. No, odotellaan...

Sitä mä myös mietin. Eli H.Pikkarainen, J.Kultanen ja T.Mäkelä sopimuksiin. Noh ei sitä tiedä. Tää on aina hirveetä odotella ensikauden rosteria! Ens vuonna uudestaan...
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Eli meinasitko Kantor , Mäkelä ja Lepistö... ja ketä muita siellä sitten vilahtaa.
Oishan noista Kantor ja Mäkelä ihan mielenkiintoisia persoonia mutta mutta...
Koskas se cruisin on jos tulisi jotain tiedotettavaa????
 

aika epeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin urheiluyhdistyksen toverit
Viestin lähetti -BR-
Ei kai noissa vanhoissa ottelukuvissa muuten mitään ideaa taida olla.
Tai sitten ne - kuten vaikkapa HPK-matsikuva - ovat vaan ironisia klippejä filmistä nimeltä "IFK konttaa 2004-2005"
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Niin ajattelin lähinnä noita jo täälläkin useasti pyörineitä nimiä eli Pikkarainen, Holma, Mäkelä ja ehkä hieman yllättäen Kultanen. Kantoriin ja etenkään Lepistöön en usko...
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti -BR-
Kantoriin ja etenkään Lepistöön en usko...

Niin, Lepistön voitte unohtaa saman tien, miehellähän on soppari Jokerien kanssa. Vai tarkoitettiinko tällä Jussi Lepistöä? Kokemusta kehiin! ;)
 

helsingin ifk

Jäsen
Suosikkijoukkue
helsingin ifk
Viestin lähetti Le Banner
Nämä nimet tuli kyllä täysin puskista.Ettet vaan kuuluisi sisäpiiriin
kun näitä nimiä täällä levittelet.

Katsopas urheilulehden sivua ja Hauhtosen oon tiennyt jo kuukauden se kerrottiin kun kuuntelin radiosta Jyp pelin selostusta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti -BR-
Onkohan kukaan muu sattunut kiinnittämään huomiota IFK:n kotisivuilla noihin Uugen kuviin viime kauden matseista..?

Onkohan kukaan muu sattunut kiinnittämään huomiota miestenlehtien sivuilla oudoissa asennoissa oleviin alastomiin naisiin...

Ajattelin vaan että liittyyköhän nekin johonkin?!

Tuliskohan niistäkin osa Hifkiin?
 

Conda

Jäsen
Ne kuvat

Taitaa olla niin, että kuvissa olevat pelaajat, joilla on punainen nuttu ja mieliala korkealla, jatkavat joukkueessa. Kuvien häviäjät eivät jatka joukkueessa.
Vääntökuvassa olija edustaa mielestäni brändin spirittiä?

Mene ja tiedä, mutta ei ne vieraat ihmiset ainakaan ole tulossa. Urkurin ilmiömäinen kyky pelata itsensä ulos on jo nähty. Tosin avojäällä se osas joskus ottaa miestä.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti Senior
Ei toi vielä mitään. Mä tiedän jo Sun rosterin loppusijoituksen ensi kaudella.

Ja mä tiedän ketkä saa kenkää ens kaudella.

Kuulin tänään, että Niklas Hede ja Kim Ahlroos on nähty uhkaavan lähellä IFK:n toimistoa. Ettei vaan olisi yritetty vapaalippua risteilylle?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti Svante
Kuulin tänään, että Niklas Hede ja Kim Ahlroos on nähty uhkaavan lähellä IFK:n toimistoa. Ettei vaan olisi yritetty vapaalippua risteilylle?

Itse olen kuullut vankkaa huhua, että Kimmo Mäki-Kokkila olisi nähty IFK:n toimistolla. Kas, siinäpä ketju! Ahlroos - Hede - Mäki-Kokkila, kokoa ja näköä vaikka muille jakaa. Jari Munck puolustukseen?!

Ei vaan, mielenkiinnolla odotellaan näin naapurileiristäkin tietoja IFK:n ensi kauden rosterista. Eiköhän Pena sinne pari kovaa nimeä hanki.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti helsingin ifk
Katsopas urheilulehden sivua ja Hauhtosen oon tiennyt jo kuukauden se kerrottiin kun kuuntelin radiosta Jyp pelin selostusta.

Laittaisin tähän sellaisen iso peukalo ylöspäin-hymiön, mutta ei taida Jatkoajassa onnistua.

PS.Sulle on vinoiltu
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Näissä viesteissä on se jokin. Mikä - se jää arvoitukseksi.

Viestin lähetti helsingin ifk
Onko Mäkkärin tulo muka varmaa, ei ole Mäkiaho tulossa ifkiin se on tieto. Ahosella on mun tietääkseni pelit kesken mutta varma tulia se on!

Viestin lähetti helsingin ifk
Mistä tiedätte että huomenna on tiedoitustilaisuus. Tiedän kyllä ketä sieltä tulee!

Viestin lähetti helsingin ifk
IFK ilmoittaa tänään tai huomenna Ari Ahosen ja Janne Hauhtosen sopimukset ja jonkun kolmannen ja tiedän kuka se on, mutta katsokaa sitten itse. Mun puolesta Helenius ja Mäkkäri vois tulla ifkiin heittelee karyiaa kun se pelaa ensi kaudella jokereissa. Cammalleeri ei ole tulossa myöskään narreihin koska se tulee...

Viestin lähetti helsingin ifk
Katsopas urheilulehden sivua ja Hauhtosen oon tiennyt jo kuukauden se kerrottiin kun kuuntelin radiosta Jyp pelin selostusta.

Viestin lähetti helsingin ifk
H.Pikkarainen on varmasti ifk:n ensi kauden joukkuessa mutta mistä toi T.Mäkelä juttu on peräisin? [/B]

IFK on sittenkin satsannut tiedottamiseen. Loistavaa, olen mykistynyt :-)
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti kristian
Mäkiaho, Helenius, Hauhtonen...

Kuulostaa hyvältä. Oikeastaan liiankin hyvältä ollakseen totta. IFK on siis todellakin viimeinkin rakentamassa fyysistä ja kovaa joukkuetta ensi kaudeksi. Jos huhut pitävät paikkansa niin taidanpa olla kausikorttilainen.

Kuka ei kuulu joukkoon? Mielestäni (J)Anne Hauhtonen ja fyysisyys, ei liity toisiinsa juuri mitenkään. Saatte puolustavan sentterin, joista puolet Jyp faneista piti kehnona pelaajana ja toinen puoli, taistelijana ja hyvänä pukukoppipelaajana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös