Viestin lähetti Betoz
Ei taida olla uutta tällä rintamalla. Tiettävästi haluaisi lähteä (ja varmasti lähteekin) rapakon taakse yliopistosarjoihin pelaamaan.
Torkki neljä tähteä IFK-tulijoissa, mutta vaan kaks Lukon lähtijöissä. Kumpi lienee lähempänä ...Viestin lähetti Animal
Hauhtonen, Torkki ja Holma ovat merkattu kaikki neljän tähden huhuiksi www.huhuareena.com :ssa.
Yleensä huhuareena neljän tähden huhut ovat pitäneet aika hyvin kutinsa...
Viestin lähetti Betoz
[B
Nämä tulevat HIFK:hon:
-Sami Torkki
-Janne Hauhtonen
-Tomas Duba
-Ilkka Pikkarainen
Ja tämä oli fakta. [/B]
Viestin lähetti Metropolit
Kova heitto kieltämättä,uskottavuus peliin.Mitä tohon Dubaan tulee niin kovasti myös Saipaan liitetään,eikä varmaan vähiten Lappeenrantalaisen pimun takia.Ari Ahonen kuullostas omaan korvaan helvetin paljon paremmalta,Radek Dudaa unohtamatta!
Tpipin kokoonpano on melkein vastaava omani kanssa, jonka tänne aikasemmin rustasin, mutta ykköskentän on pakko olla astetta taidokkaampi ja kovempi. Luttinen ei kyllä vielä ole ykkösketjutason laituri, enkä Pirjetääkään olisi laittamassa sen keskelle. Itseasiassa tuon Tpipin rosteri pitäisi olla erittäin halpa, joten IFK:n budjetilla, vaikkakin säästö -sellaisella, pitäisi saada vielä huippulaituri ja -sentteri ykköskenttään.Viestin lähetti Tpip
Ei pitäisi olla järin kallis rosteri verrattuna pariin viime vuoteen, voisi silti olla ihan potentiaalinen.
Viestin lähetti Tpip
Salmelainen-"Pirjetä"-Luttinen
Torkki-Holma-I.Pikkarainen
Järvinen-Hirchovits-Vihko
Petrell-Hauhtonen-Häppölä
Karalahti-H.Pikkarainen
Kultanen-Saarinen
Pettinen-Laakso
Helenius-Turunen
Ahonen-Lundell
Viestin lähetti Senior
Noilla huhuilla rouhinta- ja täytemiesosastot kyllä katetaan, mutta ne maalit puuttuvat vielä.
Viestin lähetti Senior
Kommentoidaas muutamia.
Itse uskon, että mikäli Salmelainen tulee pois ison veden takaa, menee Keski-Eurooppaan.
Viestin lähetti Senior
Torkista en osaa syttyä, johtunee eniten siitä, ettei mulla ole kunnollista mielikuvaa kaverista. Holma takaisin - olen myös kuullut. IPikkarainen kävisi tosiaan. Hauhtosesta, josta en tiedä juuri mitään, puhuu moni.
Viestin lähetti Senior
Heleniuksesta olen saanut signaalin, että 'mahdollisesti' - en ymmärrä. Minusta miehen paikka olisi esim Saksassa - ei käyttöä kotimaassa. Edes tappelijana. Olisi ollut sitten vaikka Nielikäinen mieluummin, sillä edes on jotain pelillistä osaamista ja roolia. McVävyä povaavat kanssa.
Viestin lähetti Senior
Noilla huhuilla rouhinta- ja täytemiesosastot kyllä katetaan, mutta ne maalit puuttuvat vielä. Nimiä, kunnon nimiä kaivataan. Kovin on ohuet markkinat pelimiehistä, kuulemma.
Viestin lähetti Tpip
Heleniusta en itsekkään täysin ymmärrä, mutta laitoin kokoonpanoon, kun sitkeästi mies huhuissa pyörii. Kait mies jonkinlaista viihdettä kaukaloon toisi. Onko se sitten huikea toimintajännäri vai sunnuntai-iltapäivän perhekomedia, siitä en ole varma.
Viestin lähetti tant gredulin
Niin. Meiltä taitaa puuttua ykkös- ja kakkoskenttä lähes kokonaan, mukaan lukien maalivahti.
Viestin lähetti Senior
Se on sitten eri asia, jos IFK todella alkaa erikoispeluuttamaan ja kaudella nähtäisiin mättöjä vanhaan malliin, niin niihin hetkiin mies passaisi.
Viestin lähetti Brewer
Koska meille tajutaan hankkia maalivahtivalmentaja? Siis Oikea Maalivahtivalmentaja.
Viestin lähetti Senior
Kommentoidaas muutamia.
Itse uskon, että mikäli Salmelainen tulee pois ison veden takaa, menee Keski-Eurooppaan. Torkista en osaa syttyä, johtunee eniten siitä, ettei mulla ole kunnollista mielikuvaa kaverista. Holma takaisin - olen myös kuullut. IPikkarainen kävisi tosiaan. Hauhtosesta, josta en tiedä juuri mitään, puhuu moni. Heleniuksesta olen saanut signaalin, että 'mahdollisesti' - en ymmärrä. Minusta miehen paikka olisi esim Saksassa - ei käyttöä kotimaassa. Edes tappelijana. Olisi ollut sitten vaikka Nielikäinen mieluummin, sillä edes on jotain pelillistä osaamista ja roolia. McVävyä povaavat kanssa.
Noilla huhuilla rouhinta- ja täytemiesosastot kyllä katetaan, mutta ne maalit puuttuvat vielä. Nimiä, kunnon nimiä kaivataan. Kovin on ohuet markkinat pelimiehistä, kuulemma.
Viestin lähetti Snakster
Itse en hetkeäkään epäile, etteikö ensikin kaudella taisteltaisi pudotuspelien kotiedusta. Aika harvalla jengillä nimittäin on heittää kehiin mitään kovin jäätäviä vahvistuksia.
Ainut vaan, että tämän kauden finaalijoukkueet pysyvät suht muuttumattomana ensi kaudelle. Jokereista tietysti luultavimmin poistuu jääkiekkojoukkueen tärkeimmät tukipilarit, Metropolit, Thomas ja Jortikka, mutta muuten jokerinippu pysynee samana. Kärpillä jatkuu mm. Tenkratin, Ujcikin, Viuhkolan, Jokisen ja Bäckströmin sopimukset, joten en yhtään ihmettelisi, jos he olisivat ensi kaudellakin finaalissa. TPS kasailee kovaa jengiä ensi kaudeksi ja siihen päälle vielä Jortikka, niin kova on nippu sielläkin.Viestin lähetti Snakster
Itse en hetkeäkään epäile, etteikö ensikin kaudella taisteltaisi pudotuspelien kotiedusta. Aika harvalla jengillä nimittäin on heittää kehiin mitään kovin jäätäviä vahvistuksia.
Viestin lähetti Johannes
- harmi, että Salmelainen ei innostu HIFK:sta.
-Helenius-huhut alkaa olla jo sillä tasolla, että uskon Samin olevan meidän pelaaja ensi kaudella hyvin todennäköisesti.