Jos Nokka sai I. Pikkaraisenkin vetämään kilpparit, niin eiköhän me nähdä Liimahanska-Erkkikin ensi kaudella?
Nokka pisti samassa pelissä myös Melartin noutamaan Rajamäen, joten toisaalta käyttöäkin varmasti on.
Jos Nokka sai I. Pikkaraisenkin vetämään kilpparit, niin eiköhän me nähdä Liimahanska-Erkkikin ensi kaudella?
Nokka pisti samassa pelissä myös Melartin noutamaan Rajamäen, joten toisaalta käyttöäkin varmasti on.
Ei kyllä tunnu lainkaan uskottavalta...
Joku vois huvikseen kaivaa Ekin tilastoja esiin, onko kaverista yyvee-aavee pelaajaksi? Maalinedustavääntäjähän mies on kyllä.
Ai siis sama Nokka joka:
"vitunmoista diipadaapaa"
Ei kyllä tunnu lainkaan uskottavalta...
Tätä on tässä nyt tullut funtsittua ja mietinkin, että miks pirussa Nokka antais suostumuksensa Ekin pahville? Lähinnä se, että Nokan enkeleillä on tappelukielto ja muutenkin, aivan helvetin antifyysinen pelitapa...
Lähinnä se, että Nokan enkeleillä on tappelukielto ja muutenkin, aivan helvetin antifyysinen pelitapa...
Viime kauden fiasko oli meidän pussyass luuseriasenne pelaajien syytä, ei kenenkään muun. Itku, ettei hallissa tuu tukee ja ei tuu oikein pelistä sen takii mitään, oli käsittämättömintä paskaa, mitä olen vähän aikaan kiekon yhteydessä kuullut
Olisipas mukava lukea jotain faktaa tästä Ekin HIFK:iin tulosta.
Alkaa pelottaa että tämä jää fantasiaketjuksi kun vahvistusta ei ole tullut..?
Ei paljoa naurata jos tää onkin "ankka" :(
HIFK ei tietenkään voi tiedottaa neuvottelevansa Erkki Rajamäen kanssa. On huvittavaa kuvitella, että HIFK ei neuvottelisi eri pelaajien kanssa, vaikka mitään ei asioista vuotaisi medioiden kautta julkisuuteen. On tässä sen verran huhuja liikkunut, että uskoakseni ei savua ilman tulta, mutta saa nähdä johtaako ne pelaajasopimukseen Rajamäen kanssa. Toivon itse, että Rajamäki pelaa HIFK:ssa kaudella 09-10 ja mielellään pidemmänkin ajan.
Oman huomioni mukaan fyysisyys tulee mukaan kuvioihin Nokan pelissä vasta sitten kun viisikkopeli toimii. Esim. viime kauden peleissä näkyi vieraspeleissä kotipeleihin verrattuna paljon enemmän fyysisyyttä, kun IFK harrasti (joukkueelle ehkä helpommin sopivaa) aktiivista karvauspeliä.Samoin kotipeleissä fyysisyys oli mukana kuvioissa sen ensimmäisen 10 minuutin ajan, kunnes joukkueen peli hajosi.KJ ei mun mielestä niinkään tähtää itsessään fyysisyyteen vaan pyrkii fyysisyyden kautta johonkin muuhun. Se muu näkyi ajoittain viimekaudella(surullisen harvoin kylläkin) kun joukkue pelasi selkeää viisikkohyökkäystä- ja puolustusta. Fleguilijat, KJ:n oma onneton pelinaikainen reagointi ja yleissurkea asenne sitten paino vaakaa enemmän 'vituiksi menee' puolelle.
Eli kyllä Nokka mielestäni kykenee fyysiseen peliin, hän ei vain kykene/halua ottaa fyysisyyttä käyttöön ellei viisikkopeli toimi. Tuota fyysisyyttä silmälläpitäen Rajamäki olisi todellinen kaappaus.
Helmen puolesta en tietenkään mitään mene sanomaan, mutta itse meinasin lähinnä, että ihmetyttää kun kovin monelta, yleensä asioista tietävältäkään ei juuri ole kommenttia tullut.
Toimistolta tulee virallinen vahvistus jos on tullakseen..