HIFK-Kärpät, Nordic Trophy 5.9.2006

  • 19 710
  • 79

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Decimal kirjoitti:
Pakko korjata tämä, hanskat pysyivät tiukasti kädessä. Hieraisi kerran vastustajaa naamaan hanskalla ja sai tuplakakkosen väkivaltaisuudesta.

Tuolta raportista itse tiedon ongin. En millään nähnyt tarkalleen mitä tapahtui, kun toisesta päästä alimmalta riviltä katsoin vastakkaiseen päätyyn ja sattuivat olemaan vielä maalin takana.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mailman- kirjoitti:
Kun nyt oikein mietin, niin jo -90 luvun alussa vaikkapa Haapajärven Pesä-Kiilojen ykköspesismatsissakin oli megafoni käytössä jollain sankarilla.

Ai perkele, olin ihan unohtanut tuon matsin. Klassikko.

Megafoni-juttu oli lähinnä piikki Jokerileiriin, siitä on ollut vääntöä että kummalla oli eka. No meillä. Toisekseen kyse on - luonnollisesti - kotimaisista jääkiekko-otteluista. Mutta pysyn kannassani, enkä pyytele anteeksi - ainakaan maalaisilta. Julli on ylpeä, julli on oikeassa.

Golden AWe, siitä vaan signatuuraamaan jos siltä tuntuu. Ja tiedoksi - vertaus Ari Pusaan sattui oikeasti. En mä tietääkseni ole sulle mitään pahaa tehnyt.
 

Syötä!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool ja England
Pluto kirjoitti:
Korjataan nyt täkin hieman, Lostedt sai tilanteesta 2 min estämisestä ja 2 min väkivaltaisuudesta. Estäminen tuli veskarin hipaisemisesta ja väkivaltaisuus tästä vastustajan naaman hieromisesta.
Lostedtin tappelupukari pikkukähinässä oli Topi Jaakola. Molemmat sai sutaisun vedettyä perille saakka ja siitä tuon väkivalta-2:n. Kärppäläisittäinhän tästä saadaan vedettyä isompikin ruksi seinään. Todistettavasti joku kärppäläinen on vastannut Hifkin ja Lostedtin nyrkinheilutteluun ja yllättäen se on Topi Jaakola. Iso RUKSI seinään...
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Clocks kirjoitti:
Ai perkele, olin ihan unohtanut tuon matsin. Klassikko.

No hyvä että olet perillä asioista.

Megafoni-juttu oli lähinnä piikki Jokerileiriin, siitä on ollut vääntöä että kummalla oli eka. No meillä. Toisekseen kyse on - luonnollisesti - kotimaisista jääkiekko-otteluista. Mutta pysyn kannassani, enkä pyytele anteeksi - ainakaan maalaisilta. Julli on ylpeä, julli on oikeassa.

No väärässä paikassa Jokerileiriin piikkejäsi pistelet, imo.
Vai että kyse olikin lätkästä, eikait siinä. Joku jullihan tuon pesäpallon mukaan tässä keskustelussa taisi ottaa... (joo en jaksa selata oliko tosiaan näin, tarkista vaikka itse)
Pysy vain kannassasi, ei siinä mitään, kannanottohan on kuin se kuuluisa persereikä, jokaisella on omansa... Yleensä. :P
Vai että maalaisiksikin oikein "haukutaan", minunkin sukujuureni varmaan ovat enemmän stadilaiset kuin sinun... Että sikäli. Mutta ihanko sama. Sinä et varmaan ole kehä3:sta kauempana vielä käynytkään?-)

Golden AWe, siitä vaan signatuuraamaan jos siltä tuntuu. Ja tiedoksi - vertaus Ari Pusaan sattui oikeasti. En mä tietääkseni ole sulle mitään pahaa tehnyt.

Ari Pusa vertaushan oli aivan loistava, osu ja upposi. Totaalisesti.

Mutta joo. Eiköhän tämä keskustelu ole tapeltu. Varmasti hakkaamme rumpuja vielä isommalla aggrella kun siitä Te jullit niin tykkäätte.
Keep up the good work. :peukku:

Btw. Olitko sinä edes hallissa tiistaina?-) Jos, niin kai sinäkin pidit omalta osaltasi huolen jullikannustuksesta? Jos et, niin turhaan nariset sinäkin.
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mensonge kirjoitti:
Tuolta raportista itse tiedon ongin. En millään nähnyt tarkalleen mitä tapahtui, kun toisesta päästä alimmalta riviltä katsoin vastakkaiseen päätyyn ja sattuivat olemaan vielä maalin takana.

Jep jep!

Näinhän se menee, että raporteista pitää onkia tiedot ja kirjoitella niitä sitten absoluuttisena totuutena. Jos asiat on näin niin sithän Ari Pusan kirjoituksetkin on totisinta totta ;)

Ps. Tarkkuutta siellä katsomoissa niin ei kiekotkaan osu lättyyn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös