Mitä itse olen Törmäsen Antin tunteviin törmäillyt ja heiltä kuullut, niin koko keväinen huhuilu hänen muka lähdöstään oli vain ja ainoastaan huhu, vailla mitään todellisuusperää. Kuten lienee muuten tämäkin. Joku on laskenut ja kuvitellut päässään 1+1 juttuja. Kertonut sitten eteenpäin ja tämä sitten taas eteenpäin jne. ja jossain vaiheessa kaikki ovat varmoja, että tällaista on todella ollut kehitteillä, koska kaikki tuntuvat tietävän asiasta. Niin se homma etenee.
Jos nyt ajatellaan, että jonkunlaista kauppaa todella olisi tekeillä, niin Jokereilla olisi hyökkäyspäässä järkeviä kaupattavia ja ehkä nopeimmin liipasimella olevia sellaiset miehet kun Pesonen/Mikkola, tai Saarikoski/Pakaslahti.
Kun ajatellaan, että 1-2 ketjut miehittävät melko varmasti nimet Rosa, Banham, Aalto, T.Ruutu, Peltonen ja ehkä Törmänen, niin nämä ensin mainitut ovat kavereita jotka hyvää pakkia vastaan saattaisivat hyvinkin vaihtaa maisemaa. Omaavat "hyväpelaaja" statuksen joka auttaa kauppatilanteessa, lisäksi kamppailevat uskoakseni samasta tontista joukkueessa, ja toisaalta ketään heistä ei oikein ole mielekästä peluuttaa nelosessakaan muiden kuin ehkä Virmasen mielestä. Meillä on kuitenkin Tomek, Laine, Sainomaa ja M.Ruutu vielä siellä ja heistä on pakko pitää kiinni, jos ei, niin olen erittäin pettynyt.
Jos Sape (hope not!), tai Pakaslahti lähtisi, niin T.Ruutu ottaa ykkös/kakkos-sentterin paikan (uskoisin Tuomon olevan tällä hetkellä vielä laidassa), jos Pesonen tai Mikkola, niin joukkue on ainoastaan terveemmän näköinen. En panisi pahakseni vaikka lähtisi sekä sentteri, että laituri tuosta joukosta. Ei heilauttaisi hyökkäyspäätä oikein suuntaan jos toiseenkaan ja siinä olisi kuitenkin sellainen paketti, jolla saattaisi kova pelimies puolustukseen irrota.