Hifk-jokerit 26.2, Nordenskiöld-hallissa

  • 20 040
  • 233

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Älä huoli

Viestin lähetti girlzilla15
Musta on oikeasti tulossa sairas...
Mä nimittäin melkein toivon HIFK:n voittoa...
Hei auttakaa mua nopeasti, onko tähän lääkettä?
Ei kai musta ole vain tulossa HIFK-fani?
Apua....

Haluaisin Hifkin nimittäin pleijareihin, paremmin kuin jonkun Jypin tai Ilveksen...HIFK on sentään Stadista, ja jotenkin mä oon viime aikoina tuntenu hirveen paljon sympatiaa HIFK:iä kohtaan.

Se alko siitä että iloitsin kun HIFK voitti Tepsin tai Bluesin.
Nyt iloitsen HIFK:n voitoista jo Kärppiä vastaan...

Mutta mä lupaan hankkivani pikaisesti ammattiapua.

Hienoa GirlZilla. Minunkin kakkosjoukkue on Jokerit.
Tosin väli on pidempi kuin matka DDR:ltä Newcastle-
pyhättöön.

Sama tavoite, ei kun pleijareihin ja Jokruja vastaan
eka ottelusarja. nami-nami niinkuin Marco sanoo.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
En veikkaile lopputulosta, mutta minkähänlainen pelistä tulisi jos sen tuomitsisi tämä olympiakiekosta tv-katsojille tuttu tuomari nimeltä La Rue? Takoitan siis sitä raitapaitaa, joka Suomi-Känädä pelissä jätti viheltämättä kaikki muut paitsi murhat ja raiskaukset. Nythän siellä DDR:n hallin jäällä luistelee kuitenkin taas tuomaripari, joka vislailee niinkuin hinkuyskäkohtauksen saanut kanarialintu... koko ajan "soi"... tietenkään kahvaamista ja kiekottoman estämistä ei vihelletä, muuten kyllä vinkuu koko ajan...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Predator
En veikkaile lopputulosta, mutta minkähänlainen pelistä tulisi jos sen tuomitsisi tämä olympiakiekosta tv-katsojille tuttu tuomari nimeltä La Rue? Takoitan siis sitä raitapaitaa, joka Suomi-Känädä pelissä jätti viheltämättä kaikki muut paitsi murhat ja raiskaukset. Nythän siellä DDR:n hallin jäällä luistelee kuitenkin taas tuomaripari, joka vislailee niinkuin hinkuyskäkohtauksen saanut kanarialintu... koko ajan "soi"... tietenkään kahvaamista ja kiekottoman estämistä ei vihelletä, muuten kyllä vinkuu koko ajan...

-La Rue oli loistava tuomari. Minua lämmittää tuollainen linja. Luulen, että SM-liiga heittää peliin Männistön ja Pakaslahden ja jäähyjä tuomitaan runsaasti ja pelokkaasti. Mikä taas provosoi pelaajia jne jne
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
JHag hei...

La Rue onnistui siinä, missä moni muu on epäonnistunut: hän sai Teemu Selänteen TAKLAAMAAN! Kun Teemua ensin hakattiin suruttomasti, niin Teemu rupesi antamaan takaisin samalla mitalla tuomarilinjan mukaan. Ai ai kun teki hyvää, kun Kanadan "jytypakki" Chris Pronger kävi heti itkemässä Teemun taklauksen jälkeen. Luulisi Prongerin kaltaisen vanhan ketun tietävän että "sitä saa, mitä tilaa"...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: JHag hei...

Viestin lähetti Predator
La Rue onnistui siinä, missä moni muu on epäonnistunut: hän sai Teemu Selänteen TAKLAAMAAN! Kun Teemua ensin hakattiin suruttomasti, niin Teemu rupesi antamaan takaisin samalla mitalla tuomarilinjan mukaan. Ai ai kun teki hyvää, kun Kanadan "jytypakki" Chris Pronger kävi heti itkemässä Teemun taklauksen jälkeen. Luulisi Prongerin kaltaisen vanhan ketun tietävän että "sitä saa, mitä tilaa"...

-Se on juuri näin. Itsekin kehuin tuolla aiemmin Teemua, joka noilla niiteillään pelasi itsensä ensimmäistä kertaa meikäläisenkin sydämeen. Samalla Teemu osoitti NHL-tähden pelisilmää: jos linja on tämä, niin me kans! Muuten joudutaan ottamaan vastaan koko ajan. Prongeriahan ajeli myös Ruutu vähän ennen Temeä.

Kävin tsekkailemassa NHL-seurojen netti/chatti -palstoja ja Pronger on jo uhonnut, että Selänne saa maksaa niitistään. Ja Owen Nolan on ilmoittanut, että jos mitään kostamista ilmenee, Prongerkin saa valmistautua kovaan kohteluun. Loistavaa!
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Off-topic

mitenköhän kanadan joukkuehenki kestää tälläiset, sisäiset väännöt eq. Selänteen taklauksesta.
Joukkueen hyökkääjä Nolan uhkailee Prongeria ja sitä rataa, no anteeksi tämä off- topic
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Ai että Ape on sitä mieltä että 5 voittoa vie IFK:n pleijareihin? Se tarkoittaisi siis yhteensä 53 pistettä ja ehkä se todellakin on riittävä määrä. Katselin IFK:n loppuohjelmaa ja tämä matsihan on selkeästi vaikein. Kyllä IFK voi hyvinkin saavutta ne vaadittavat 5 voittoa - vastassa Lukko, Saipa, Ilves, Pelicans, HPK ja Kärpät.
Jännä nähdä miten peli sujuu joukkueilta Olumbbiatauon jälkeen, Cipruss huippukunnossa..?
Pakko toimia vastoin omaa moraalia ja olla Team Hjalliksen puolella. Kevät on tuskaa täynnä, kuten aina...
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
:)
Myönnän kyllä, että koska ikää on vasta 15 vuotta, en voi sanoa olleeni "Fani jo ennen Hjallista".
Tosin kyllä musta löytyy kuvia jokeripaita päällä jo 2-vuotiaana.

Mutta siis, korjaan vielä sen verran, että enhän minä nyt hyvä jumala toivo että HIFK yleensä voittaisi Jokerit, mutta mä toivon vaan suuresti että HIFK pääsis pleijareihin!

Ois hienoa jos HIFK tulis loppujen lopuksi toiseksi tai kolmanneksi.
Kyllä HIFK taitaa olla mulle jonkin sortin "kakkosjoukkue".

Naapurisympatiaa parhaimmillaan.

JHag:n juttuja olen lueskellut jo n. vuoden tällä keskustelupalstalla ja ne aina aiheuttavat suunnattomia naurukohtauksia. Asiallinen äijä tämä JHag.
 

Norppa

Jäsen
- Antti-Jussi Niemen seura Euroopassa ja Suomessa on Jokerit.
- Marek Zidlickyn oikeudet siirtynevät Anaheimiin -- lähtö ensi kaudeksi?
- Aigars Cipruksesta käydään vääntöä välillä Luleå ja Färjestad.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti girlzilla15
:)
Myönnän kyllä, että koska ikää on vasta 15 vuotta, en voi sanoa olleeni "Fani jo ennen Hjallista".
Tosin kyllä musta löytyy kuvia jokeripaita päällä jo 2-vuotiaana.

Mutta siis, korjaan vielä sen verran, että enhän minä nyt hyvä jumala toivo että HIFK yleensä voittaisi Jokerit, mutta mä toivon vaan suuresti että HIFK pääsis pleijareihin!

Ois hienoa jos HIFK tulis loppujen lopuksi toiseksi tai kolmanneksi.
Kyllä HIFK taitaa olla mulle jonkin sortin "kakkosjoukkue".

Naapurisympatiaa parhaimmillaan.

JHag:n juttuja olen lueskellut jo n. vuoden tällä keskustelupalstalla ja ne aina aiheuttavat suunnattomia naurukohtauksia. Asiallinen äijä tämä JHag.

-No, äläs nyt tolleen...rupee tällainen äijänköriläs melkein punastumaan:)

Sinänsä hauska kuulla, että ns. nuorisossakin alkaa esiintyä tällaista toisen fani/mutta toistakaan en vihaa -syndroomaa. Tunnen lähipiiristä yhden 12-v kundin, joka on Jokeri-fani, ja HIFK-kannattaja. Keskinäisissä henkeen ja vereen Narrien puolesta, mutta muuten HIFKin pelatessa aina punaisten puolella. Tämä on virkistävää. Mutta hardcore-fanitkin ovat (usein) hyvää porukkaa. Ei kuitenkaan se narrifani-frendini, jonka esittelin omassa ketjussa Vapaan puolella.

On olemassa yksi joukkue, jonka antifani aidosti olen, mutta se pelaa jalkapalloa ja on nimeltään Bayern Munchen. Jääkiekossa lähellä on Pelicans tätä titteliä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minullakin on yksi jengi jota en jostain syystä vaan voi sietää. Ja se on TPS. Olen yrittänyt laannuttaa vihaani välillä, mutta se ei kertakaikkisesti onnistu.

HIFK on vaan jotenkin kaikinpuolin hyvä jengi. Tykkään agressiivisesta ja fyysisestä kiekosta, tottakai stadilaisuus vaikuttaa asiaan, ja HIFK on upea, perinteikäs ja viihdyttävä jengi, Matikaisineen kaikkineen.

Toinen antipatioita herättävä joukkue on Espoon Blues.
Mutta, Tepsiä ei kukaan voita. Kyllä minä voin arvostaa joitakin Tepsin pelaajia, mutta Turkua ja turkulaisuutta en kestä. Turkulaiset ovat hullunkurisuudessaan joskus ihan ok, mutta turkulaisuus onkin sitten eri asia.

Luin juuri että Hesburger ei siirry Areenalle. Thank you God.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Re: Re: JHag hei...

Viestin lähetti JHag


Prongeriahan ajeli myös Ruutu vähän ennen Temeä.


Eikös Ruutu vaarantanut henkeään taklaamalla Owen "Psyko" Nolania.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Re: Re: JHag hei...

Viestin lähetti Jokerinet


Eikös Ruutu vaarantanut henkeään taklaamalla Owen "Psyko" Nolania.

-Kyllä, ja tämän lisäksi myös Theo Fleurya. On se aika epeli se meidän Jakke!

Nolania taklasivat myös Hagman ja Kurpitsapää.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On aika varmistaa asia..

Minä kun nyt kuitenkin olen tämmöinen mustavalkoisen ajattelumaailman omaava miespuolinen juntti (:D ei... en ole
George W. Bush... niin älykäs en kuitenkaan ole:D ) niin haluan, että Jokerit varmistaa tiistaina, että HIFK pelaa play-offseissa...
RANTAPALLOA ja Jokerit jääkiekkoa. Uskon ja toivon Jokerien kuntopiikin ajoituksen onnistuneen ja HIFK:n parhaan osan kaudesta olevan ohi. (Kiri oli oikeasti hyvä, mutta EI RIITÄ:p )

HIFK yliyrittää ja hermostuu ----> jäähyilee! Jokerit tekee neljä maalia ylivoimalla, Zidlicky saa ottelurangaistuksen.

Lopputulos 0-6! HYVÄÄ KESÄÄ HIFK!

Anteeksi niille joiden mielestä olen tylsä.:( ...Kyllä, tämä on minusta hauskaa:)
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Huh hauskaa että taas on hauskaa! :D "Tohtori Kuumeella" lienee lääkkeet kallon halkeamaan, joka johtuu vauhdikkaasta tuolilta putoamisesta..?

No onse Pronger kova poika! Ei voi muuta sanoa. Yh, äippäää! Toi setä kiusaa mua! Ja se setä on kaiketi Prongerin äipän maanmies?

Ai juu, täähän olikin IFK-Jokrut..

Nou hätä! Oma suosikkimme ja poikamme, traktori Latvian hyisiltä pelloilta tehnöö paluun, ja yhdessä McUnskin kanssa he muodostavat hirrrrmuisen tutkaparin, joka saa Hjalliksen "leuan" loksahtamaan Ilmalaan saakka. Kaupan päälle lähes Ruotsin noutajan, Kopatin, kaima taituroi häkellyttävillä yksilösuårituksilla peräti kolme häkkiä. Tästä saamme Prändimestari Penttiä tyydyttävän lopputuloksen IFK-"Kaveri" 5-2, ja matka kohti pleijareita (ja Harryn suurempaa järkyttämistä kohti jatkuu..)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tohtori Kuume askaroi kiireisenä psykopatian alati kiehtovassa maailmassa, mutta saapunee matsiin katsomaan, kuinka käy.

HIFK avasi pelin ensi kauden suhteen signaamalla kaksi SM-liigan kuuminta pelaajaa, Latvian miehen ja Unelmavävyn. Ja nyt on paljon helpompi hengittää, eikö vaan! No, siinä sivussa kaikki junnutkin ovat tiettävästi hallussa.

Pronger on kuulemma jo rauhoittumaan päin ja Vancouverin fanit haluavat Ruutua takaisin kentälle olympialaisia katsottuaan.

Luulen, että molemmat jengit ovat aika puuduksissa tauon jäljiltä, mutta eri syistä. Raivo Summanen yrittää välttää viime kauden virheen ja lienee treenauttanut narripoikia aika lujasti ---> etu meille. HIFK ei ole tiettävästi kolistellut normaalia enempää, vaan joukkue on käyttänyt aikaa paljolti palautumiseen sen helvetinmoisen rallin jäljiltä, mitä tällainen viime hetkellä piristyminen ja jatkuva veitsi kurkulla pelaaminen aina aiheuttaa.

Niinpä pitäydyn aiemmassa kannassani ja luulen HIFKin voittavan 2-3 maalilla.
 
G

Guest

mitä mitä

siis missä on kerrottu että mäkkäri on tehnyt sopparin,onko tämä nyt varmaa tietoa,jos on niin minä ainakin olen tyytyväinen,sillä toni näyttää vielä kaikille epäilijöilleen
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Treenijakso?

Eikö meillä ollut juuri silloin tappioputken aikaan(tammikuun loppu) kova treeniputki meneillään. Olympiatauolla ei täydellä miehistöllä olla päästy treenamaan, mutta uskon että Jokerit on valmiina tiistain otteluun. Minä taasen olen kuullut että Suhonen pitää juuri olympiatauolla HIFK:lle kovaa treeniä joten jalat saattaa olla hapoilla. Saas nähdä
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: mitä mitä

Viestin lähetti purinton
siis missä on kerrottu että mäkkäri on tehnyt sopparin,onko tämä nyt varmaa tietoa,jos on niin minä ainakin olen tyytyväinen,sillä toni näyttää vielä kaikille epäilijöilleen

-uuge KOFFilla. Täysi yllätys minulle ainakin, sillä Unelmavävyä yritettiin tosissaan kaupata pois. Aivan kuten viime keväänäkin. Nyt kädet kyynärpäitä myöten ristiin, että miehelle on räätälöity rouhijan rooli ja turhat unelmat 1-2 ketjuista ovat menneen talven lumia. Lisäbonuksena voisi antaa palkanlisää kaikista voitetuista myllyistä ja sisään menneistä iskuista...? Ja liksaa pois aina kun saa omaan kuuppaan. Pohjaliksa olisi kiinteistönvälittäjien tapaan jotain aika pientä - johan rupeaisi homma toimimaan! Suvi Linden tykkäisi tästä(kin) ideasta kuin hullu puurosta.

Totuus on se, että Unelmavävyn polvet ja klabbit muutenkin ovat suhteellisen paskana eikä hänestä mitään snaipperia saa sitten millään. Miehen markkinoinnillinen arvo on nykyään +-0, ellei sitten ala entiset hommat kiinnostaa. En usko, että diiliä on ihan tyhjän päälle (1-2 kenttään) tehty tai sitten Don Frankin valta on aika rajaton...:D
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Treenijakso?

Viestin lähetti Ikijokeri
Eikö meillä ollut juuri silloin tappioputken aikaan(tammikuun loppu) kova treeniputki meneillään. Olympiatauolla ei täydellä miehistöllä olla päästy treenamaan, mutta uskon että Jokerit on valmiina tiistain otteluun. Minä taasen olen kuullut että Suhonen pitää juuri olympiatauolla HIFK:lle kovaa treeniä joten jalat saattaa olla hapoilla. Saas nähdä

-Sitten sinulla on akuutimpia tietoa kuin minulla. Ainakin jotkut Jokereista ovat riipineet rautaa kunnolla, kun taas Kuhta, Kölli & kumppanit on nähty lähinnä kuntofillarin selässä. Yksi juttu, mitä HIFK on -yllätys yllätys- treenannut lujaa, on ylivoima. Siis aika lajipohjaista on treeni ollut.

HIFKin typerin virhe (eihän ne ole tehneet sitä..) olisi vetää itsensä punttitreenillä tukkoon ennen näitä muutamaa viimeistä matsia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkkäri teki jo viime keväänä 2-vuotisen sopimuksen Cipruksen tavoin. Tämän vuoden näytöillä ei kyllä olisi mitään asiaa ensi kauden joukkueeseen. Näytöt rajoittuvat lähinnä scheefferin pöllytykseen, mutta senkin olisi esim. Nielikäinen hoitanut tyylikkäämmin. Pisteet kuitenkin Mäkkärille nopeasta toiminnasta.

Pena lienee jo haudannut toiveet Mäkkärin myynnistä. Ensinnäkin pitäisi löytää joukkue ottamaan mies ja vakuuttaa sekä Mäkkäri itse, että myös Mobergin talutushihnassa oleva hallitus myynnin hyödyllisyydestä jokaiselle. Ei onnistu.

Ei tässä auta muu kuin toivoa loukkaantumisvapaata kesää Mäkkärille, sillä jos mies saa jalat toimimaan (ja polvet kestämään), niin kyllä siitä pelimies vielä saadaan.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Re: mitä mitä

Viestin lähetti purinton
siis missä on kerrottu että mäkkäri on tehnyt sopparin,onko tämä nyt varmaa tietoa,jos on niin minä ainakin olen tyytyväinen,sillä toni näyttää vielä kaikille epäilijöilleen

Mäkkärillähän on ollut kahden vuoden sopimus tälle ja ensi kaudelle. Tonin, Aigarsin ja Kurvisen sopparithan ovat olleet puhdasta faktaa jo kauden alusta. Niin ja käsittääkseni Kantorin. Se miten mm. täälläkin saadaan informaatiota, kiitoksia kirjoittajien, ei HIFK ole esim. kotisivuillaan ilmoittanut joukkueen rakenteesta pahemmin tulevaisuudessa. Siis täältä jatkoajasta olen lukenut ne joiden pitäisi pelata ensi vuonna HIFK:ssa, en HIFK:n ilmoitusten mukaisesti. Kuten Jhag tuolla aikaisemmin sanoi (tai joku muu) niin olisi HIFK:llekin hyväksi läväyttää joku tosi kova soppari pöydälle sen takia, että muutkin pelaajat näkisivät, että "hei, tännehän tulee pelimanneja tappelemaan tosissaan, joten miksen minäkin".
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Aivan, Korak. Lisäksi on muistettava, että nykykiekossa voimassaoleva sopimuskaan ei merkitse loppupeleissä välttämättä juuri mitään (Kobezda). Mäkkärin agentti on jo kauan tehnyt pitkiä sopimuksia, 2+1 -mallisia. Viisas valinta!

Mäkkäriä on 2 kertaa yritetty tosissaan myydä/vaihtaa HIFKistä ja mies itse on kiinnostunut myös ulkomaista. Ruotsissa hänen (ex)-tyylinsä ei ole kuitenkaan varsinaisesti ihastuttanut, Saksaan Unelmaväsy sopisi kuin nenä päähän. Katsellaan ja ihmetellään.

Voi olla, että kumpikaan herroista Cipruss ja Mäkiaho ei pelaa ensi kaudella meillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös