Sori jos puudutamme topicin reunoilla, mutta hyvä, kun tulee selväksi.
Mike:
''Senoir: aika yksiselitteisesti kerroit mielipiteesi filmailusta, kaatuilusta ja onko niitä harrastelevalla pelaajalla sijaa Sinun joukkueessasi, mutta näköjään tarkoititkin ainoastaan muita kun Sinun joukkueesi pelaajia.''
En minä (omine laseineni) näe Pärssistä enkä Vopatia filmaajina noin vähänkään pidemmällä sihdillä. Lupaan, että olen seurannut hemmoja suht tarkkaan. Jos nyt sitten kävi niin, että monien mielestä Vopat ämmäili lauantaina, niin se ei vielä tarkoita sitä, että se olisi tapa. Jos tulee, niin helvettiin.
Muista tsekata joskus se Pärssisessäroikkuminen.
''Vai oliko tää se juttu joka menee jotenkin silleen, että nähdään mitä halutaan nähdä tjsp., tai sitten se tuuliviiri vallaton hommeli.''
Tottahan meillä lasit kaikilla on. Saat pitää tuuliviirinä, jos tuntuu. Mä pidän periaatteeni, jotka sallivat erehtymiset. Jatkettua rikosta ne eivät salli.
''Voin vastata myöskin kysymykseesi. En pidä Aallon peliä vertailukelpoisena Vopatin ja Pärssiseen peliin. Kuten tässäkin sarjassa on nähty, niin ensinnäkin hän on selkeästi kumpaakin parempi pelaaja ja pysyy myöskin selkeästi paremmin omilla jaloillaan.''
Asia selvä. A Aalto taitaa muuten olla yksi ainoista pelaajista, joita en halua nähdä siinä IFKssani. Multa puuttuu selvästi 'hyväksy Aalto' -solu päästä. Pelillä en muuten tarkoittanut peliä, vaan ''peliä''. Sitä, mitä tapahtuu myös vihellysten jälkeen, kun suu käy aina jostakin. ''Pelillä'' tarkoitan myös Aallon 'miehekästä' Vopatin selkään ajoa vihellyksen jälkeen, oliksenyt tokassa vai ekassa pelissä, muistanet. Pitäkää vaan Aaltonne, pysyn paremmin hengissä, kun pelaa siellä.
''Tota neppis-jutskaa mä en hiffannut, mut ei se kai ollutkaan mitään tärkeää?''
Ei ollut tärkeää. Ihmettelin lähinnä Sun huonotuulisuuttasi.