HIFK-Jokerit 18.10

• 2 610
  • 25
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tiukka peli varmaan tulee, Jokerit saa levätä härkäviikon jälkeen, kun taas Hifk pelaa tiistaina, Lehtonen pelaa luultavasti Jokereiden maalilla, ja Sakke Lindfors Hifkin byyrillä, tv-pelissä Lehtonen kaatoi Hifkin, kaataako nytkin?

Tulosveikkauksia! Itse veikkaan että Jokerit vie pelin 2-4

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Jokohan lähtisi DeeDeeÄrrästäkin melua.
Joutuu mennä ihan omin korvin kuuntelemaan.
No, odotan vauhdikasta ja fyysistä vääntöä.

Jos Lehtonen maalissa, veikkaan että Jokerit vie 1-2 tai 1-3.
Jos Ram, 4-1 tai 4-0

HIFK1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, muut narrienkaatajajoukkueet
Tiukka peli

Mutta ainakaan HIFK ei voi vedota väsymykseen ihan normaali matsirytmi.
oisko vuorossa voittopeli kotona?

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
HIFK-Jokerit

IFK:n ailahtelevat otteet jatkuvat, eikä se jaksa puristaa kuin ainoastaan kolmen maalin voiton, eli 4-1 Jokereista.

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Voiton vuoro?

HIFK on pelannut vuoristoratamaisesti nämä pelit, mitä on ollut. Hyvän pelin jälkeen on tullut romahdus. Mikäli HIFK häviää tiistaina, torstaina pitäisi olla taas voiton paikka. Tasaista tulee olemaan joka tapauksessa. Veikkaan 3-2 HIFK:lle.

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä pelkään et vuoristorata efekti jatkuu ja torstaina tulee takkiin,ikävä kyllä.Toivottavasti valmennusjohto saa pelaajilta hyvänolon tunteen pois...... eli tulos 3-3

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
on se

5 - 2

jalkeilla olevalla kokoonpanolla

valkku saanut saarnat takaraivoon

fanit samalla kannalla ja kivahan se on paikallisvastustaja
kaataa, semminkin kun on sarja - 1.

Mikke^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lippujen hinnat

Huomasin tossa, että liput ko. peliin maksaa 95mk!
No kai ton just ja just voi maksaa, mutta kallista on.
Itse pelistä veikkaan, että kari lehtonen pelaa malissa joten oisko numerot 2-5 lähellä.
Jokereilta lienee poissa kokoonpanosta ainakin niko mikkola ja timo saarikoski, mutta miten on aallon ja banhamin laita?
Mitä veikkaatte hifk fanien reagoivan villen jäälle saapumiseen.:D

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mitä veikkaatte hifk fanien reagoivan villen jäälle saapumiseen.

Vihellyksin ja buuauksin, luonnollisesti. Ville tulee kyllä saamaan aikas paljon shittiä kyseisessä matsissa. Toivottavasti se lamauttaa Villen täysin. Vähän kyllä pelkään, että jätkä senkun innostuu metelissä ja pamauttaa hattutempun kasvattajaseuraansa vastaan ala T.Ruutu :mad:. No HIFK vie ottelun 5-3. Viimeinen tyhjiin ja Villelle hattutemppu...

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Villelle tulee PALJON buuauksia.

Itse matsi päättyy HIFK:n voittoon 3-2.

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki vaan hallille ajoissa ja muistetaan Juudasta asiaakuuluvasti!(minulla broileri on ostettu jo... toivottavasti petturi ymmärtää)

turre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Lippujen hinnat

Viestin lähetti Mikke^
Huomasin tossa, että liput ko. peliin maksaa 95mk!
No kai ton just ja just voi maksaa, mutta kallista on.
Itse pelistä veikkaan, että kari lehtonen pelaa malissa joten oisko numerot 2-5 lähellä.
Jokereilta lienee poissa kokoonpanosta ainakin niko mikkola ja timo saarikoski, mutta miten on aallon ja banhamin laita?
Mitä veikkaatte hifk fanien reagoivan villen jäälle saapumiseen.:D

Niin halvimmat liput on 95 mk, ne on yläkatsomon kulmiin ja siellä on sellaisia paikkoja joista ei näe ku toisten selät jos ei nouse seisomaan. (ainakin E9 alimmat rivit) tosin sinne ei kannata mennä jos on Jokeri kannattaja kun paikat ovat Ifk fanikatsomon yläpuolella

Kyllä olisi itsekkin tarkoitus enemmän peleihin päästä mutta lippujen hinnat on liian kalliit, niin ku on jo useaan otteeseen todettu.

Ville saa "ansaitun" vastaanoton, mutta ei se Villen peliin vaikuta kyllä hän pari pinnaa tekee, hän on jo pystynyt varautumaan pahimpaan..

Veikkaan että Jokerit vie pelin, paremman maalivahdin turvin (Jos Lehtonen)

Ifk vie tiistaina Pelikaaneja 5-1 ja masu on jo täynnä.

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisikin hyvä juttu kun kukaan ei BUUAIS villelle,niin se surffais ja odottelis herja huutoja koko pelin ja jäis tehot vähiin......:p

Tähtirinnat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Nj Devils
Viestin lähetti narri #42
Jokohan lähtisi DeeDeeÄrrästäkin melua.
Joutuu mennä ihan omin korvin kuuntelemaan.
No, odotan vauhdikasta ja fyysistä vääntöä.

Jos Lehtonen maalissa, veikkaan että Jokerit vie 1-2 tai 1-3.
Jos Ram, 4-1 tai 4-0

Porukkaa on ainakin tulossa. Ei saanut enää B-päätyyn kahta vierekkäistä paikkaa, kuin 1-riville. Ja Peltonen saa ansaitsemansa kohtelun.

Peli päättyy 5-2

Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti punaiset_lasit

Vähän kyllä pelkään, että jätkä senkun innostuu metelissä ja pamauttaa hattutempun kasvattajaseuraansa vastaan ala T.Ruutu :mad:. No HIFK vie ottelun 5-3. Viimeinen tyhjiin ja Villelle hattutemppu...
Sähän vitsin murjaisit: Tuomo Ruutu ifk-kasvatti?!
Mitähän tähän sanoisivat Etelä-Vantaan Urheilijoiden edustajat...
Jan Calounkin on enemmän ifk-kasvatti kuin Tuomo Ruutu.

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
Viestin lähetti Vänrikki Naapero

Sähän vitsin murjaisit: Tuomo Ruutu ifk-kasvatti?!
Jan Calounkin on enemmän ifk-kasvatti kuin Tuomo Ruutu.

eks näitä kasvattiasioita oo tahkottu jo liikaa?
:o :o :o :o

Suosikkijoukkue
HIFK
Lopeta jo napero, tuomo ruutu ei ole IFK kasvatti ja teidän maalivahti on sinusta Jokeri kasvatti vaikka on pelannut IFKssa junuissa, sä väänät noi kasvatti jutut ihan miten sulle sopii.

Kerro nyt mailmalle miksi Tuomo Ruutu ei ole IFK kasvatti.

Vastaukseksi ei riitä että EVU on yleisesti pidetty Jokereiden kummi seurana.

Olisiko ehkä oikeutettua sanoa että EVU on tehnyt pohja työn ja IFK niin IFK on jalostanut Tuomo Ruudun taitoja vanhemissa Junnu ikäluokissa, en oikein ymmärrä miksi IFK ei olisi Tuomon kasvattajaseura EVUn ohella.

En minäkään siitä nauti jos pelaajalla on Jokeri tausta mutta toi on jo naurettavaa, myönnä edes se että kaikki kolme Ruutua ovat pelanneet IFKssa.

Onko sinusta muuten Ville Peltonen IFK kasvatti, hän on pelannut Nurmijärven kurrassa.

Entä Selänne kuka saa kunnian.

Ja mitä helvetin väliä tällä kaikella on?

hifk#27

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK.
Ville Peltosen avoin tilitys!

Kuuman haastattelun tehnyt Jari Porkkana!

(K=kysyjä V=Ville)

K: "No niin Ville. Uusi pesti jokereissa, kausi aluillaan. Millaiset ovat tavoitteet?"

V: "Joo, kiitti tota öö... Tosi hyvät on fiilikset. Hyvä että sain tehtyä sopimuksen jokereiden kanssa. Odontan kaudelta paljon.

K: "Hifk fanit tais käydä aika kuumana jokeri pestistäsi..."

V: "No, kato Hjallis tarjos miljoonan ja ifk vain 700 00,- ni sitä ei tarvinnu miettiä enää yhtään. Et kyl siin mun arvot lens romukauppaan samantien. Ja sit mä saan boonuksia 2 tonnia taklauksesta, 5 tonnia maalista ja 3 tonnin syötöstä.
Et bisnestä tää on!
Must tuntuu silt, et noi jokeri-fanit on ymmärtäny sen ja antaa meijjän tehä duunit rauhas, eikä mölyy koko ajan, niiku esmes noi ifk-fanit.

K: "Millainen sun käsitys on sm-liigan tasosta ensi kaudella?"

V: "Kyl mun mielest moni hyvä pelaaja pelaa siel liian halvalla, et täs on vaan kuitenki pari hyvää kautta kerätä hyvät eläkerahat kasaan. Ja sit noi vähän köyhenmät pelaajat vois kunnioittaa meit miljönääreitä tuol kentäl."

K: "Moni on väittänyt, että sulla ei oon sydäntä täs hommas mukana, niiku oli isäsi Esa Peltosella.
Mikä on vastauksesi tähän väittämään?"

V: "Ei pidä paikkaansa!! Mut kyl se niin on et en mä tonne laatikkoon alle miljoonsta hyppää!"

K: "Just. Tota ööö... Mitä odotat tulevalta kaudelta?"

V: "No, sanotaat, sellaset miljoona kaks sataa tuhatta olis hyvä!
Mut jos jää sen alle ni sit täytyy kehitellä noist sponsori rahoista jotain."

K: "Sulla oli vähän loukkaantumisia viime kaudella, mutta millainen maku noin ottaen jäi viime kaudesta?"

V: "Tosi hyvä! Ei tarvinnut paljoa pelata ja palkka kuitenki juoksi."

K: "Entäs maajoukkue kuviot ensi kaudeksi?"

V: "No eihän niistä paljon jää käteen, mut odotan et ne poikii hyvä diilin tulevaisuudessa."

K: "Kiitos Ville. No onko vielä jotain mitä haluat sanoa faneille?"

V: "Joo tota... Muistakaa tulla kattomaan paljon otteluita ja ostakaa paljon fani tuotteita. Ja aina ku mä soitan puhelimella ni mä soitan Nokian puhelimilla ja juoa ainoastaan hartwallin tuotteita, Kiitos"

No peli päättyy 3-1!:D

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
buuaksista viis...

Ville tulee ja tappaa... tekee 2 maalii ja syöttää yhden ja hiljentää katkerat Hifk-fanit lopullisesti! se on edelleen se 2-4

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vänrikki:
"Sähän vitsin murjaisit: Tuomo Ruutu ifk-kasvatti?!
Jan Calounkin on enemmän ifk-kasvatti kuin Tuomo Ruutu."

Korjataan nyt sitten, että tekee vanhaa seuraansa vastaan hattutempun, jotta vänrikillä pysyy ruusut kaulassa eikä mene yöunet.

Ei ollut tarkoitus viedä yhdellä sanalla viestiketjua sivuraiteelle. Koko vietissäni vastasin vain kysymykseen miten HIFK fanit reagoivat Villeen (buuamalla). Sitten perään omat arviot vastaanoton vaikutuksista. Positiivinen vaikutus: Villen peli menee sekaisin, negatiivinen vaikutus: innostuu kuin T.Ruutu noin vuosi sitten (hattutemppu).

En nyt sitten tehnyt terminologista pesäeroa kasvattajaseuran ja vanhan seuran välillä. V.Peltosen kohdalla voitaneen puhua kasvattajaseurasta(?) ja T.Ruutun kohdalla vanhasta seurasta, vaikka onkin HIFK:n junioreissa pelannut. Käytin nyt sitten molempien kohdalla samaa termiä, kun illalla väsyneenä viestini rustasin, so what? Loppujen lopuksi minulle aivan sama, koska T.Ruutu ei enää koskaan HIFK:n mies tule olemaan. Esim. superlupaus Lehtosen lyödessä todella läpi, tulee suuri yleisö (ja minä) pitämään häntä Jokereiden miehenä, vaikka olisikin pelannut joskus Q-juniorina HIFK:ssa.

Summa summarum: T.Ruutu ei ole HIFK:n kasvatti (virhe by minä) ja Jokerit häviää 5-3. Tämä on varma tietoa ;))

Ps. onkos kukaan nähnyt mitä on rustattu Ilmalan ja Pasilan väliin Hartwall-areenan parkkitalon seinään? Näkyy hyvin junan ikkunasta tuhansille ihmisille päivittäin. Kyllä jotkut ottaa tuon Villen menemisen narreihin vähän turhan tosissaan. Niin siellä lukee miehen kokoisin kirjaimin: Ville on ahne sika...

Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Lopeta jo napero, tuomo ruutu ei ole IFK kasvatti ja teidän maalivahti on sinusta Jokeri kasvatti vaikka on pelannut IFKssa junuissa, sä väänät noi kasvatti jutut ihan miten sulle sopii.

Kerro nyt mailmalle miksi Tuomo Ruutu ei ole IFK kasvatti.

Vastaukseksi ei riitä että EVU on yleisesti pidetty Jokereiden kummi seurana.

Olisiko ehkä oikeutettua sanoa että EVU on tehnyt pohja työn ja IFK niin IFK on jalostanut Tuomo Ruudun taitoja vanhemissa Junnu ikäluokissa, en oikein ymmärrä miksi IFK ei olisi Tuomon kasvattajaseura EVUn ohella.

En minäkään siitä nauti jos pelaajalla on Jokeri tausta mutta toi on jo naurettavaa, myönnä edes se että kaikki kolme Ruutua ovat pelanneet IFKssa.

Onko sinusta muuten Ville Peltonen IFK kasvatti, hän on pelannut Nurmijärven kurrassa.

Entä Selänne kuka saa kunnian.

Ja mitä helvetin väliä tällä kaikella on?
Vanha sanontahan sanoo ettei idioottien kanssa kannata kinastella joten ehkä olisi parempi pysyä hiljaa... kommentoidaan nyt kumminkin nelson juniorille sen verran, että opettele nyt hyvä mies ensin kirjoittamaan. Teillä julleilla vaan menee vähän puurot ja vellit sekaisin näissä kasvattajaseura-asioissa. Vai mitä olette mieltä:
Esa Tikkanen, junioriura Jokereissa ja siirtyi B-ikäisenä julleihin. Teidän mielestänne ilman muuta ifk:n mies... ok.
Tuomo Ruutu, juniorina EVU:ssa ja sitten kaksi tai kolme kautta ifk:ssa. B-ikäisenä Jokereihin. Tiedän mielestänne selvä ifk:n mies ja kasvatti...
Ei oikein mene jakeluun...

Jos te nyt Lehtosta olette omimassa sen vuoksi, että hän erehtyi pelaamaan julleissa joskus kymmenvuotiaanana kaksi kautta niin kai Carlo Grunn sitten on Jokerikasvatti. Pelasihan mies ennen ifk:hon menoaan Jokereissa...

Ville Peltonen on ahne sika koska pelaa Jokereissa... kai te jullit nyt edes häpeätte tyhmyyttänne...?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.