Ville Peltosen avoin tilitys!
Kuuman haastattelun tehnyt Jari Porkkana!
(K=kysyjä V=Ville)
K: "No niin Ville. Uusi pesti jokereissa, kausi aluillaan. Millaiset ovat tavoitteet?"
V: "Joo, kiitti tota öö... Tosi hyvät on fiilikset. Hyvä että sain tehtyä sopimuksen jokereiden kanssa. Odontan kaudelta paljon.
K: "Hifk fanit tais käydä aika kuumana jokeri pestistäsi..."
V: "No, kato Hjallis tarjos miljoonan ja ifk vain 700 00,- ni sitä ei tarvinnu miettiä enää yhtään. Et kyl siin mun arvot lens romukauppaan samantien. Ja sit mä saan boonuksia 2 tonnia taklauksesta, 5 tonnia maalista ja 3 tonnin syötöstä.
Et bisnestä tää on!
Must tuntuu silt, et noi jokeri-fanit on ymmärtäny sen ja antaa meijjän tehä duunit rauhas, eikä mölyy koko ajan, niiku esmes noi ifk-fanit.
K: "Millainen sun käsitys on sm-liigan tasosta ensi kaudella?"
V: "Kyl mun mielest moni hyvä pelaaja pelaa siel liian halvalla, et täs on vaan kuitenki pari hyvää kautta kerätä hyvät eläkerahat kasaan. Ja sit noi vähän köyhenmät pelaajat vois kunnioittaa meit miljönääreitä tuol kentäl."
K: "Moni on väittänyt, että sulla ei oon sydäntä täs hommas mukana, niiku oli isäsi Esa Peltosella.
Mikä on vastauksesi tähän väittämään?"
V: "Ei pidä paikkaansa!! Mut kyl se niin on et en mä tonne laatikkoon alle miljoonsta hyppää!"
K: "Just. Tota ööö... Mitä odotat tulevalta kaudelta?"
V: "No, sanotaat, sellaset miljoona kaks sataa tuhatta olis hyvä!
Mut jos jää sen alle ni sit täytyy kehitellä noist sponsori rahoista jotain."
K: "Sulla oli vähän loukkaantumisia viime kaudella, mutta millainen maku noin ottaen jäi viime kaudesta?"
V: "Tosi hyvä! Ei tarvinnut paljoa pelata ja palkka kuitenki juoksi."
K: "Entäs maajoukkue kuviot ensi kaudeksi?"
V: "No eihän niistä paljon jää käteen, mut odotan et ne poikii hyvä diilin tulevaisuudessa."
K: "Kiitos Ville. No onko vielä jotain mitä haluat sanoa faneille?"
V: "Joo tota... Muistakaa tulla kattomaan paljon otteluita ja ostakaa paljon fani tuotteita. Ja aina ku mä soitan puhelimella ni mä soitan Nokian puhelimilla ja juoa ainoastaan hartwallin tuotteita, Kiitos"
No peli päättyy 3-1!:D