Viestin lähetti Wire
Näyttää Tappara kiinnostavan kun olet tutustunut meidän palstalla olevaan jäähytilastoon. Ennemmin minä katson kahvaamista kuin järjetöntä hakkaamista ja vastustajan vahingoittamista. Harvemmin kahvaamalla tehdään maaleja.
Juu Juu JHag! En jaksa alkaa taas sinun kans tappelemaan.
Jahas, Kahvara-mies on nopeana hämäläisenä vastannut räväkästi noin 15 tuntia oman kommenttini perään.
Minulle sopii hyvin, ettet rupea kanssani vääntämään, koska et tajuaisi faktoja, vaikka ne tulisivat vastaasi ja vääntäisivät sinua nenästä.
Tässä kuitenkin tosiasioita (naamioin sanan) itsestäni ja Tapparasta:
1) En ole ikinä käynyt Tapparan palstalla. En luultavasti tule käymäänkään. Jäähytilastot olen lukenut SM-liigan kautta.
2) Minä en olisi löytänyt mitään sanottavaa alati ja murheellisesti kahvaavasta Tapparasta HIFK-Jokerit -ketjuun, ellet sinä olisi saapunut keskuuteemme seuraavan ilosanoman kera: "Joukkueet olivat huonoja, poika pysyy Tampereella"
3) Sama uudestaan; sinä tulit kommentoimaan vieraaseen ketjuun aiheenasi Tappara, koeta kestää vastakommentit. Lupaan ja vannon, etten ota Tapparaa vapaaehtoisesti esiin muissa yhteyksissä kuin HIFK - Tappara -otteluissa.
4) Kohdista 1-3 voimmekin päätellä kaksi asiaa; 1) Tappara ei kiinnosta minua paskan vertaa 2) HIFK kiinnostaa sinua kovasti, kun katsoit aiheelliseksi pistäytyä täälläkin. Mietipä sitä.
5) En vihaa Tapparaa ollenkaan, itse asiassa löin viime keväänä vetoa Tapparan mestaruudesta ja tuuletin täälläkin iloisesti. Erityisesti Esa Pirneksen peli hiveli silmää, huikea jätkä. Pelkkä Pirnes ketjuineen nosti Tapparan peruskahvan yläpuolelle viime keväänä.
6) Vihaan kahvakiekkoa. Aivan sama, mikä joukkue sitä pelaa. Tällä kaudella olen nähnyt kolme kertaa Tapparan jäällä ; järkyttävää kahvaa joka kerta, ei voi olla sattumaa. Kun Tappara ryhtyy pelaamaan mieleistäni hokia, en pidä mielipiteitäni piilossa.
7) Se, että tuomarit eivät puutu kahvaan / kärkikarvaajan blokkaamiseen ja Tappara hyödyntää tilanteen menestyksekkäästi (siis hyödynsi viime keväänä), on enemmän Tapparan hyvyyttä kuin huonoutta. Niin se pitääkin mennä, kaikki keinot ovat sallittuja. Mutta ei näkemästään tarvitse silti innostua.
8) Popeda on hyvä bändi.
9) Musta makkara on pahaa.
10) Janne Ojanen on parhaat päivänsä nähnyt, etsikää uusia senttereitä.