HIFK-Jokerit 13.11.2001

  • 14 529
  • 145

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kempes: Minä uskon Ukrainaan ja Sevtshenkoon, voitto tai tasuri. Saksa oli ihan peestä viime viikolla eikä tiettävästi Scholl ainakaan pelaa vieläkään. Kahn pelasti Saksan viimeksi.

Mutta nämä slaavit......mieliala vaikuttaa, jos Saksa menee 1-0 johtoon, niin paha paikka.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Ei ole muuten ennen käynyt DDR-hallissa noin surkeaa maalivahtia kuin Jamie Ram! :D

Vai miten hän blues-fani sanoikaan Blues-Jokerit ottelun jälkeen kun Ram oli pitänyt nollan.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa pelissä nollan olisi pitänyt kuka tahansa. Minäkin torjuisin nollan jos ei tule yhtään laukausta. Ihan oikeesti. Tulevat pelit kyllä kertovat minkälaisesta miehestä on kyse.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Tiedän tiedän...

Huvitti vain tuo espoolaisen kommentti.
Tuli väkisinkin mieleen.

Propsit julleille siitä, että eivät ole (vielä) haukkuneet Ramia.

Nollapelin pelannut maalivahti kun ei voi mielestäni kovin huono olla! Ei välttämättä hyväkään, mutta..
 

jokerimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, jäällä ja nurmella...
Re: Re: RUPUSARJALAISET VS SM-LIIGALAISET

Viestin lähetti chamberlin


Ai pitäisi IFK:lle JO löytää uusi sarja... Loistavaa asiantuntemusta!! Taidat olla joskus seurannut lätkääkin.. Nythän on menty jo peräti kolme kuukautta tätä kautta eteenpäin ja kirjoituksestasi saa kuvan jonka mukaan IFK olisi ollut yhtä paska jo vuosikaudet.. tyypillistä jokerifania, hohhoijaa.. Jätän moisen pelleilyn omaan arvoonsa.

Entäs Levokari? Myönnän että mies oli eilen HUONO, mutta moniko pelaaja on TÄYSIN parhaimmillansa pitkän loukkaantumisen jälkeen ENSIMMÄISESSÄ pelissään.. Ja vielä tuollaisessa joukkueessa, joka kokonaisuudessaan muuttuu hiiriksi jäätyään parin maalin tappiolle. Levokari pelasi kohtuu hyvin pelit ennen loukkaantumistaan ja voin rehellisesti sanoa että mies on todella kehittynyt siitä kun pelasi pelleissä, puhumattakaan ässistä. Ei hän tietenkään mikään 'huippupakki' ole, mutta ei voi sanoa, että sieltä paskimmastakaan päästä.

chamberlin, myönnän että kirjoittaja jonka viestiin vastasit, on ilmiselvä dorka, mutta älä viitsi kuitenkaan yleistää>>"tyypillistä jokerifania". Itse törmään valitettavan usein HIFK-faneihin joilla on ylimielinen tai halveksiva asenne meitä Jokerifaneja kohtaan. Ethän ole yksi näistä?
Ja tsemiä sinne Taka-Töölöön, en voi (edes Jokerifanina) nauttia naapuriseuran konttauksesta.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Samaa mieltä olen jokerimiehen kanssa.Kyllähän näistä paikallispeleistä hieman maku menee hifkin konttauksen vuoksi.
Mutta ei siitä voi olla hieman nauttimatta :D.
Paljon enemmän nautin kuitenkin töpseleiden konttaamisesta.
Onko paljon hifkifaneja tulossa areenalle sunnuntaina?
Siellä Jokerit jatkaa mihin eilen jäi :)
itsekin olen pitkästä aikaa tulossa matsia katsomaan.
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
CHAMBERLAIN

Joko minä en osaa kirjoittaa tai sinä et osaa lukea.
Kirjoitit: "Kirjoituksestasi saa kuvan jonka mukaan IFK olisi ollut yhtä paska jo vuosikaudet".

Minä kirjoitin: " ... tämä sm-liiga on aivan väärä nyky-fööni-ifk:lle".
Mielestäni tämä kertoo nimenomaan vuodesta 2001 eli Matikaisen ajasta, ei menneistä vuosista.

Levokarista: Kyllähän mies on selvästi kehittynyt, mutta hankintahetkellä hän oli mestis-mies. Ei siis silloin voinut olla tiedossa, että Levokari vielä näyttäisi pelimieheltä.

Ja Levokarin hankinnan yhteydessä viittasin juuri IFK:oon: "Mahtaa IFK olla surkea" sekä " Nythän se on nähty, vai kuinka". Onko tähän vastaväitteitä?
Eipä tiedetä, miltä Pauli näyttäisi paremmassa joukkueessa, vaikkapa Jokereissa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä olen aina pitänyt narrifaneja apinalaumana lähinnä ulkoisen olemuksensa ja käytöksensä takia, mutta nyt myös ääntely alkaa vastata mielikuvaa. Niin se evoluutio menee! :D
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Re: CHAMBERLAIN

Viestin lähetti spoonful

Eipä tiedetä, miltä Pauli näyttäisi paremmassa joukkueessa, vaikkapa Jokereissa.

Arvon lusikallinen. Eikös Levokari ollut viime kaudella narrien mies? Tosin taisi pelata pääosan matseista K-Vantaassa, mutta kuitenkin.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Viestin lähetti narri #42
Tiedän tiedän...

Huvitti vain tuo espoolaisen kommentti.
Tuli väkisinkin mieleen.

Propsit julleille siitä, että eivät ole (vielä) haukkuneet Ramia.

Nollapelin pelannut maalivahti kun ei voi mielestäni kovin huono olla! Ei välttämättä hyväkään, mutta..

Ja se siinä kaikkein huvittavinta on että Ram torjui kyseisessä matsissa yli 30 laukausta...ja silti oli huonoin autotallissa nähty veskari.:p
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olitko muuten itse katsomassa sitä peliä? Ramille tulleet vedot olivat poikkeuksetta todella luokattomia. Kyllä Ram on varmaan ihan kelpo kakkoskassar Liigaan, mutta ei kyllä sen hehkutuksen arvoinen, mitä jokerifaneilta täällä kuulee. No, keväällä play-offeissa nähdään miten mies kestää tosi paikan.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JjZz


Ja se siinä kaikkein huvittavinta on että Ram torjui kyseisessä matsissa yli 30 laukausta...ja silti oli huonoin autotallissa nähty veskari.:p

Ainakin kaikissa tilastoissa on 17 torjuntaa. Peliä pelattin sen verran enemmän HIFK päädyssä, että mistä olet saanut nuo yli 30 turjuntaa???
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Viestin lähetti Korak


Ainakin kaikissa tilastoissa on 17 torjuntaa. Peliä pelattin sen verran enemmän HIFK päädyssä, että mistä olet saanut nuo yli 30 turjuntaa???
Siis siinä Blues-pelissä
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti juhaht
Olitko muuten itse katsomassa sitä peliä? Ramille tulleet vedot olivat poikkeuksetta todella luokattomia. Kyllä Ram on varmaan ihan kelpo kakkoskassar Liigaan, mutta ei kyllä sen hehkutuksen arvoinen, mitä jokerifaneilta täällä kuulee. No, keväällä play-offeissa nähdään miten mies kestää tosi paikan.

-Vastasin sulle IFK:n upea fanikatsomo -ketjussa kun oli kiinni tuo 1008:n vastauksen ketju, huomasitko?
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti JjZz

Siis siinä Blues-pelissä

Okei, okei, en lukenut ihan kaikkia viestejä, mutta kun otsikko HIFK-Jokerit, vetäisin liian nopean johtopäätöksen, että täällä puhutaan tästä pelistä
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: RUPUSARJALAISET VS SM-LIIGALAISET

Viestin lähetti mikaw
Ehkä nuo analyysit voi jättää täysin omaan arvoonsa. Enemmäkin tuli mieleen, että edellinen kirjoittaja vain haluaa olla äänessä vaikka ei mitään mistään tiedä tai edes ymmärrä. :rolleyes:

Noooin... hienoa! Siinä vasta meillä asiantuntija. Oikein syvään kumarran Sinun loistaville perusteluillesi lätkätietoudestani. Nythän on niin, että kun arvon Herra mikaw AJATTELEE minun olevan lätkän suhteen mitään mistään tietämätön, sen täytyy pitää paikkansa. Hyvää loppuelämää Sinullekin.
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: RUPUSARJALAISET VS SM-LIIGALAISET

Viestin lähetti jokerimies


chamberlin, myönnän että kirjoittaja jonka viestiin vastasit, on ilmiselvä dorka, mutta älä viitsi kuitenkaan yleistää>>"tyypillistä jokerifania". Itse törmään valitettavan usein HIFK-faneihin joilla on ylimielinen tai halveksiva asenne meitä Jokerifaneja kohtaan. Ethän ole yksi näistä?
Ja tsemiä sinne Taka-Töölöön, en voi (edes Jokerifanina) nauttia naapuriseuran konttauksesta.

Totta puhut, kiivastuneena spoonfulin typeryyksiin yleistin muut jokerifanit, tyhmää.. Vedän siis sanani siinä suhteessa takaisin.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: RUPUSARJALAISET VS SM-LIIGALAISET

Viestin lähetti chamberlin


Noooin... hienoa! Siinä vasta meillä asiantuntija. Oikein syvään kumarran Sinun loistaville perusteluillesi lätkätietoudestani. Nythän on niin, että kun arvon Herra mikaw AJATTELEE minun olevan lätkän suhteen mitään mistään tietämätön, sen täytyy pitää paikkansa. Hyvää loppuelämää Sinullekin.
Juu minä olen jumala. Kuunnelkaa minua vaan! Hyvää päivänjatkoa myös sinne. ;)

ps.

Jos jotain akuuttia asiaa on niin kannattaa meiluummin käyttää yksityisposteja. Silloin tälläiset viestit löytää huomattavasti helpommin.
 

chamberlin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: CHAMBERLAIN

Viestin lähetti spoonful

Joko minä en osaa kirjoittaa tai sinä et osaa lukea. Kirjoitit: "Kirjoituksestasi saa kuvan jonka mukaan IFK olisi ollut yhtä paska jo vuosikaudet".

Minä kirjoitin: " ... tämä sm-liiga on aivan väärä nyky-fööni-ifk:lle".
Mielestäni tämä kertoo nimenomaan vuodesta 2001 eli Matikaisen ajasta, ei menneistä vuosista.

Levokarista: Kyllähän mies on selvästi kehittynyt, mutta hankintahetkellä hän oli mestis-mies. Ei siis silloin voinut olla tiedossa, että Levokari vielä näyttäisi pelimieheltä.

Ja Levokarin hankinnan yhteydessä viittasin juuri IFKon: "Mahtaa IFK olla surkea" sekä " Nythän se on nähty, vai kuinka". Onko tähän vastaväitteitä?
Eipä tiedetä, miltä Pauli näyttäisi paremmassa joukkueessa, vaikkapa Jokereissa.

Äh, olisi ollut tietenkin fiksua kirjoittaa kaikki kolme viestiäni samalla kertaa, muttakun tulee scrollailtua viesti kerrallaan alaspäin... sorry for that!

Mutta asiaan! IHAN ensimmäiseksi; Spoonful, et taida tosiaankaan osata kirjoittaa, sillä nickkini on TOSIAANKIN chamberlin..
Toisekseen kyllä mielestäni edelleenkin tarkoittaessasi "tätä sm-liigaa", tosiaankin puhut tästä nykyisestä sm-liigasta, niitä kun ei ole lätkän historiassa montaa ollut. Ja tässä sm-liigassa IFK kuitenkin on pärjännyt liigapaikan arvoisella tavalla.

Ja mitä Levokariin tulee, niin ehkä henkilöt jotka hänet IFK:hon hankkivat (penaa en laske), omaavat hieman paremman näkemyksen pelaajan kehittymiskyvystä, kuin esimerkiksi SINÄ! Olen edelleen sitä mieltä että Pauli on IFK:ssa kehittynyt ja varmasti tulee edelleen kehittymäänkin. Varmasti on myös totta että paremman pakkikaluston omaavassa joukkueessa, Levokari ei välttämättä olisi niin näkyvässä roolissa kuin mitä on IFK:ssa.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: RUPUSARJALAISET VS SM-LIIGALAISET

Viestin lähetti mikaw
Juu minä olen jumala. Kuunnelkaa minua vaan! Hyvää päivänjatkoa myös sinne. ;)

ps.

Jos jotain akuuttia asiaa on niin kannattaa meiluummin käyttää yksityisposteja. Silloin tälläiset viestit löytää huomattavasti helpommin.
Taidan tässä nyt lainata itseäni. Eli kun katselin noita viestejä hieman (hämmennyksen vallassa) niin on joku tainnut ymmärtää sanan "Edellinen henkilö" hieman hassusti. Edellinen oli se C:n vastausta edeltävä viesti eikä C:n oma viesti. Lainaus siis hieman sotkea. Riittääkö perustelu?

Toivottavasti kaikki ovat taas ilosia kun Joulukin on kohta tulossa. :D
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti JHag


-Vastasin sulle IFK:n upea fanikatsomo -ketjussa kun oli kiinni tuo 1008:n vastauksen ketju, huomasitko?


Jees, nyt huomasin. Kun tuo fanikatsomo-ketjukin suljettiin, niin kiitänpä täällä sitten vastauksesta. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös