HIFK ja RoKi yhteistyöhön

  • 13 645
  • 69

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Nybari luki täältä, et olis kiva kun Don Tami pelais IFK:ssa ja ajatteli; what the hell. Luodaan yhteistyökuvio RoKin kanssa, ni saadaan fanit tyytyväiseks kun Tami tulee Punaisiin...
On se kova!!
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vaikea nähdä nykyisestä RoKin rosterista kovin montaa äijää liigaa pelaamassa. Lähinnä tulee mieleen täällä "kuolattu" Tami sekä O-M Järvelä ja varauksella Siliämaa, jos saa pienen roolin. Tammisella tosiaan tuo luistelu ollut se suurin heikkous mutta viime kesän omien sanojensa mukaan treenannut kovaa ja luistelu on kehittynyt huomattavasti. Järvelä puolestaan pystynee pelaamaan roolia kuin roolia.

Vähän sekavat fiilikset tästä yhteistyöstä, toivottavasti teillä ainakin loukkaantumissuma helpottaa niin voitte tännekin päin niitä pelaajia heittää, RoKilla ei oikein olisi varaa luopua ykkösmiehistä. Itse toivon että pelaajaliikenne pysyy maltillisena eikä tänne roudata kentällistä teidän ukkoja pariksi peliksi kerrallaan. Tamia saatte kokeilla muutaman pelin, tehköön suoraan sitte liigasopparin ens kaudelle jos/kun taso riittää. Heittäkää edes Elkins vaihdossa jos Tamin pidemmäksi aikaa viette. :D

Ymmärrän helposti nuo sekavat fiilikset! Mutta se on varmaa, että sinä päivänä kun IFK vihdoin saa sairastuvan lähes tyhjäksi, niin RoKi tulee saamaan liigakokemusta omaavaa vahvistusta täältä reilulla kädellä.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Ymmärrän helposti nuo sekavat fiilikset! Mutta se on varmaa, että sinä päivänä kun IFK vihdoin saa sairastuvan lähes tyhjäksi, niin RoKi tulee saamaan liigakokemusta omaavaa vahvistusta täältä reilulla kädellä.

Puustinen-Tuomisto-Saarelainen
Salmi-Salmela

Tamminen-Mieho-Jääskä
 

roskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Detroit Red Wings
Eiköhän tossa yhteistyössä ole myös hieman näkyvyyttä haettu. Sohitaan Kärppien muurahaispesää ja kerrotaan, että pohjosesta pääsee myös Stadiin.
 
Uskoisin että kyseinen yhteistyö hyödyttää molempia. Rovaniemellä todella nälkäisiä kavereita, jotka nyt saavat aidon mahdollisuuden päästä liigaportteja kolkuttelemaan. Ja IFK:n kaverit tarvittaessa pääsee pelaamaan joukkueeseen, jossa pelataan nopeaa ja taistelevaa kiekkoa.
 

KwutsNI

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta Tammis-tiedotteesta jäi puuttumaan yksi lause. Vanhaa Kibe-tiedotetta mukaillen siinä olisi pitänyt lukea: "Juhani Tamminen on skulannut IFK:ssa ennenkin." Tai jos haluaa olla pedantti (ja kukapa ei haluaisi?), niin "IFK:ssa on ennenkin skulannut Juhani Tamminen."
 

Lehmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Loistava homma! Itse olen aina pitänyt Rovaniemestä kaupunkina - nyt vielä enemmän, kun on tällainen kytkös olemassa. Hyvä syy nyt myös käydä väijymässä Rokin matseja, kun seuraavan kerran kaupungissa pyörähtää.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos Tami suoriutuu pestistään kunnialla, niin kannattaisikohan kiinnittää loppukaudeksi? Senttereitä ei ole ikinä liikaa joukkueessa. Ja eiköhän sieltä Mieho/H.Tamminen -osastolta olisi joku heittää vaihdossakin.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos Tami suoriutuu pestistään kunnialla, niin kannattaisikohan kiinnittää loppukaudeksi? Senttereitä ei ole ikinä liikaa joukkueessa. Ja eiköhän sieltä Mieho/H.Tamminen -osastolta olisi joku heittää vaihdossakin.
Kelpaisiko teille KooKoosta vielä Sami Tamminen? Saisitte yhden kentän muotoon Tamminen-Tamminen-Tamminen.

Vaihdossa KooKoo voisi ottaa vaikka sen Juuso Puustinen try-outille.

Nybondas. Saa käyttää.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jostakin muistojen usvasta muljahti mieleeni, kun sanoin pikkuisen kaljapäissäni juottolasta poistuessamme nimimerkille @TQoFE, että jos vielä sen päivän näkisi, että Juhani Tamminen keikkuisi HIFK:n vaihtoaitiossa. TQoFE ei tykännyt yhtään ajatuksesta, ja totta puhuen en minäkään aivan tosissani ollut. Mutta tässäpä nyt ollaan, tosiasioiden äärellä. Aina pitää olla tarkkana sen kanssa, mitä keksii ääneen toivoa.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Nythän IFK voi mainostaa koko Suomen joukkueeksi. Ei mikään puolen Suomen joukkue niinkuin Näädät.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Nythän IFK voi mainostaa koko Suomen joukkueeksi. Ei mikään puolen Suomen joukkue niinkuin Näädät.
Ensinnäkin Oulun näätälauman on turha puhua mistään Pohjois-Suomen joukkueesta. Oulu on maantieteellisesti noin puolivälissä.

Ifk on paljon mieluisampi yhteistyökumppani kuin inha näätälauma.
 
Ensinnäkin Oulun näätälauman on turha puhua mistään Pohjois-Suomen joukkueesta. Oulu on maantieteellisesti noin puolivälissä.

Ifk on paljon mieluisampi yhteistyökumppani kuin inha näätälauma.

No voi kyynel! Itse tunnen aika paljon rovaniemeläisiä ja vain yksi heistä kannattaa Liigassa jotain muuta kuin Kärppiä (Tapparaa). Tulee mieleen muutaman vuoden takaiset pleijarit, kun Iloisessa Ilveksessä näytettiin IFK:n peliä ja Pahassa Kurjessa Kärppien matsia. Arvaat varmaan kumpaan ei mahtunut kaikki sisään ja kummassa oli vain pari asiakasta? Kummasti tuo "Pohjois-Suomi juttu" tuntuu moneen rovaniemeläiseenkin uponneen.. Itselleni asialla ei ole sinänsä merkitystä, mutta noin katkeralta kuulostavat mielipiteet pistävät kyllä aina silmään.

Ilmeisesti tällä kertaa "Rumpuryhmä" ei ole vastustamassa yhteistyötä? Tämähän on suuri uhka RoKin liiganousulle, heh..
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
No voi kyynel! Itse tunnen aika paljon rovaniemeläisiä ja vain yksi heistä kannattaa Liigassa jotain muuta kuin Kärppiä (Tapparaa). Tulee mieleen muutaman vuoden takaiset pleijarit, kun Iloisessa Ilveksessä näytettiin IFK:n peliä ja Pahassa Kurjessa Kärppien matsia. Arvaat varmaan kumpaan ei mahtunut kaikki sisään ja kummassa oli vain pari asiakasta? Kummasti tuo "Pohjois-Suomi juttu" tuntuu moneen rovaniemeläiseenkin uponneen.. Itselleni asialla ei ole sinänsä merkitystä, mutta noin katkeralta kuulostavat mielipiteet pistävät kyllä aina silmään.

Ilmeisesti tällä kertaa "Rumpuryhmä" ei ole vastustamassa yhteistyötä? Tämähän on suuri uhka RoKin liiganousulle, heh..

Kuka nyt on katkera? Kunhan vain totesin mielipiteeni. En uskonut että noin menee tunteisiin. Sori. Aika vähän tunnet ilmeisesti Rovaniemeläisiä?

Itse en ole ikinä tämän rumpuryhmän ajatuksia allekirjoittanut. Kärpät on kyllä muutoin kyntensä näyttänyt. Ifk tajusi mahdollisuuden, näädät ei. Thats it.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Mun mielestä yks rumpu riittää. Olipa kokoonpano millainen tahansa, "rumpuryhmä" kuulostaa väistämättä melusaasteelta, ainakin kiekkotapahtumissa.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Ennen täällä Etelä-Suomessa luultiin että Lapissa kannatetaan Liiga-seuroista eniten Kärppiä. Nyt, kiitos nimimerkin @KotkaSydän, täällä Etelä-Suomessa tiedetään että Lapissa kannatetaan Liiga-seuroista eniten Kärppiä. Hyvää, ja uutta tietoa oli se. Jos Lapissa joku jotain muuta kannattaa, niin väärin kannattaa.
 
Ennen täällä Etelä-Suomessa luultiin että Lapissa kannatetaan Liiga-seuroista eniten Kärppiä. Nyt, kiitos nimimerkin @KotkaSydän, täällä Etelä-Suomessa tiedetään että Lapissa kannatetaan Liiga-seuroista eniten Kärppiä. Hyvää, ja uutta tietoa oli se. Jos Lapissa joku jotain muuta kannattaa, niin väärin kannattaa.

Siis pointtihan tuossa oli se, että joku RoKin kannattaja saattaa luulla tai uskotella itselleen toisin, koska itse inhoaa Kärppiä. Muutamalla kannattajalla kun tuntuu olevan pakonomainen tarve luoda jotain täysin realismista irrallaan olevaa "rivalryä" Pohjois-Suomeen. Ei siinä, olisihan se piristävää nähdä myös lappalainen joukkue liigassa.

Ja kyllä, Oulua pidetään yleensä osana Pohjois-Suomea @Ärräpää Pohjois-Suomi – Wikipedia
Lappi onkin sitten eri asia, mutta sen varmaan tiesitkin. Sinä kuulostat katkeralta tai ehkäpä vain lapselliselta, koska tuot nämä näätäjuttusi IFK-ketjuun, joka koskee yhteistyötä RoKin kanssa. Minulla ei ole mitään syytä olla katkera mistään. Itse asiassa pidän sekä IFK:sta, että RoKi:sta.

Jotenkin muuten huvittavaa miten pääkaupunkiseudun joukkueet ja niiden imagot ovat muutamassa vuodessa muuttuneet. Löytyy Mestistä pelaava EU, Putin-liigaa tahkoava "Mie, Myö Jokerit" ja viimeisimpänä hesalaisen imagon lippulaiva, poronhoitoalueen IFK.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Hienoa että yhteistyöseura löytyi, johan sitä on tässä pari vuotta ihmetellytkin ettei molempia epäilemättä hyödyttävää sopparia ole minkään seuran kanssa saatu aikaiseksi. Kuten mainittu, Vantaa ja Espoo ovat pois laskuista ja taitaapa muillakin lähimmillä Mestisjengeillä olla jo kytköksensä. Kärppien kumppani taitaa olla Hokki, joten RoKi jäi sielläpäin Suomea ilman lähimailtakaan löytyvää liigaseuraa.

Rovaniemelle tosiaan lentää tunnissa ja vaikka siirtymiset kaikkineen vievät enemmän aikaa ei tuo nyt niin hankalaa ole Stadin ja Rollon väliä reissata. Lentoliputkin ovat nykyään sen verran sopuhintaisia (norjalaisella 59-99 eskoa menopaluu) ettei tuo varmasti tule ongelmaksi siinä laajuudessa, missä pelaajia vaihdetaan. Tervetuloa yhteistyökumppaniksi RoKi ja tervetuloa #79 Juhani Tamminen! :-)
 
Viimeksi muokattu:

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Siis pointtihan tuossa oli se, että joku RoKin kannattaja saattaa luulla tai uskotella itselleen toisin, koska itse inhoaa Kärppiä. Muutamalla kannattajalla kun tuntuu olevan pakonomainen tarve luoda jotain täysin realismista irrallaan olevaa "rivalryä" Pohjois-Suomeen. Ei siinä, olisihan se piristävää nähdä myös lappalainen joukkue liigassa.

Ja kyllä, Oulua pidetään yleensä osana Pohjois-Suomea @Ärräpää Pohjois-Suomi – Wikipedia
Lappi onkin sitten eri asia, mutta sen varmaan tiesitkin. Sinä kuulostat katkeralta tai ehkäpä vain lapselliselta, koska tuot nämä näätäjuttusi IFK-ketjuun, joka koskee yhteistyötä RoKin kanssa. Minulla ei ole mitään syytä olla katkera mistään. Itse asiassa pidän sekä IFK:sta, että RoKi:sta.

Jotenkin muuten huvittavaa miten pääkaupunkiseudun joukkueet ja niiden imagot ovat muutamassa vuodessa muuttuneet. Löytyy Mestistä pelaava EU, Putin-liigaa tahkoava "Mie, Myö Jokerit" ja viimeisimpänä hesalaisen imagon lippulaiva, poronhoitoalueen IFK.
Hyviä näkemyksiä. Helsingin Läntisten lähiöiden eli Espoon ongelma on se että asujaimisto koostuu: "alkuperäisistä" Espoolaisista, Helsingistä isomman asunnon perään lähteneistä ja maalta muuttaneista. Sitoutuminen Espoolaiseen joukkueeseen on olematonta. Jokerit lähtivät tavoittelemaan ihmemaata Neuvostoliitosta, hyvää matkaa. Pohjois-Suomen- ja Lapin kiekkoasioista en osaa sanoa muuta kuin että Kiekko-Vantaan kanssa ei nyt onnistunut, tervetuloa Ro-Ki.
 

444

Jäsen
Mä aidosti toivon, että myös RoKi hyötyy tästä yhteistyöstä. Toivottavasti IFK siis myös lainaa Rovaniemelle pelaajia, joille ei esim. seuraavan parin viikon ajaksi näe lähtökohtaisesti käyttöä.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Mä aidosti toivon, että myös RoKi hyötyy tästä yhteistyöstä. Toivottavasti IFK siis myös lainaa Rovaniemelle pelaajia, joille ei esim. seuraavan parin viikon ajaksi näe lähtökohtaisesti käyttöä.
Voisko Marsu-Salmelan laittaa jo Tappara matsin jälkeen jälkeen yöjunalla menee Rolloon???
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös