"Hifk hylkäsi tyylinsä"!!

  • 9 665
  • 60

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No vituttaa tässä itse kutakin, mutta ei kai kukaan halua että HIFK pelai(li)si jollain ihmeen blues- tai naperotyylistä kliinistä nollanollaa?

Maalibiisiketjussa on käynnissä kunnon protestivyöry kun pikkujutskia muutetiin snadisti - mieti, millainen huuto siitä tulisi jos tästä sonnilaumasta oikeasti tehtäisiin jalatjalat-neppineppi-kukkahattukerho? Noutänkjuu.

Sitäpaitsi rahallisesti tippuminen nyt ei olisi mikään katastrofi. Liiga kerää joka tapauksessa kaikki lipputulot ja kertynyt potti jaetaan lopullisten sijojen perusteella liiankin tasaisesti. Ei sillä ole suurempaa merkitystä onko kolmas vai viides.

Lisää viihdettä! (Muistatteko kun Arima ajoi Kamppurin yli huolella ja moneen otteeseen?)
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Ihan pakko kysyä: oletteko todellakin sitä mieltä että se mitä IFK esitti tänään Raumalla voisi tuoda meille voiton? Ja jos joku vastaa kyllä, pakko kysyä että oletko tosissasi? Siis ei voi voittaa pelejä jos pelaajat käy jo ennen ottelua ylikierroksilla. En ollut Raumalla, mutta kaikki raportit sieltä puoltavat tätä: IFK oli alusta asti aivan ylikerroksilla. Fyysinen pelaaminen järjellä on parasta mitä jääkiekossa voi kokea ja nähdä, mutta ei ilman järkeä tapahtuva ajeleminen. Haluatteko että IFK ajelee tyhmästi ja häviää pelit vai haluatteko te mielummin että pelataan kuin viime vuonna, eli ajetaan paikan tullen, mutta pidetään ylilyönnit poissa?

Ja miten voi sanoa että mielummin hävitään tyylillä? Mun mielestä tänään olisi ollut mahtava mahdollisuus voittaa peli. Miksi piti IFK:n aloittaa järjetön ajeleminen heti pelin alussa. Ei peliä oltu silloin vielä hävitty. Mä hyväksyn sikamaiset yliajelut kyllä kun peli on menetetty, mutta nyt IFK pilasi pelin jo ekassa erässä.

Jarkko Ruutu on mahtava pelimeis, silloin kun keskittyy pelaamiseen. Mutta se Jakke jonka mä näin eilen ja joka lensi tänään suihkuun, ei ole mun mieleen. Jakke pystyy myös ratkaisemaan pelejä kiekon kanssa ja silti ajelemaan putaasti.

Omasta kokemuksesta voin sanoa että playoff pelit voittaa aina se jengi, jolla pää pysyy kylmänä. Jos IFK pystyy jatkossa tähän, no hätä. Nyt on ainakin siihen mahdollisuus kun Jakke huilaa ainakin seuraavan pelin. Silloi n ei kentällä ole ketään, joka provosoi omat kaverit. Ja samalla Jakke saa toivottavasti oman päänsä kuntoon.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Sihvonen teki hyvän analyysin HIFK:n pelistä tänään urheilulehden nettisivulle. Meidän yksi iso ongelma on se, että kolmos-, nelosketjut eivät ole riittävän hyviä Aravirran taktiikkaan. Niitä ei voi edes kotipelissä käyttää Lukon kahden ensimmäisen kentällisen varjostamiseen. Tämä on harvinaisen totta, esitin saman teorian jo viikko pari ennen playoffien alkua.

Nyt Jokisen ja Pirjetän ketjujen pitää kantaa päävastuu puolustamisesta ja hyökkäämisestä, kun heidän pitäisi pystyä keskittymään enemmän vain hyökkäämään. Maalivahtipelissä olemme jääneet myös selkeästi kakkoseksi. Vokoun ei ole ollut huono, mutta Roloson on nyt pitänyt yli 6 erää putkeen nollan.

No, maanantaina voitetaan ja siitä se lähtee...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sihvosen analyysi menee jo siinä vaiheessa reisille kun Hifkin ykkönen häviää oman pelinsä eli jos 3-4 pelaa nolla nollaa niin kyllä 1-2 ketjujen pitää pystyä ratkaisemaan pelit on vastassa sitten ketä tahansa.
Ja tänäänkin kaikki maalit tuli erikoistilanteista joten ne näyttää olevan ratkaisevia kuten yleensäkin playofseissa.

Ihmetyttää se että miksi Hifki hankki Jokisen ja Zidlyckyn tapaisia pelaajia joukkueeseensa jos kerran pikkusikailulla meinataan kausi viedä loppuun?
Jokisen tilalle vaikka Laraque,Brashear tai Worrell ja Marekin tilalle vaikka Wade Belak niin oltais hävitty sitten ainakin tyylillä.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Viestin lähetti Johannes
Sihvonen teki hyvän analyysin HIFK:n pelistä tänään urheilulehden nettisivulle. Meidän yksi iso ongelma on se, että kolmos-, nelosketjut eivät ole riittävän hyviä Aravirran taktiikkaan. Niitä ei voi edes kotipelissä käyttää Lukon kahden ensimmäisen kentällisen varjostamiseen. Tämä on harvinaisen totta, esitin saman teorian jo viikko pari ennen playoffien alkua.


Olen eri mieltä. Nämä jampat ovat hoitaneet omat hommansa täysin virheettömästi. On loppuen lopuksi aika helppo pelata 0-0 peliä, jos keskittyy vain siihen. Kyllä ongelmat ovat nyt aivan muualla (ylilatautuminen).
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Viestin lähetti mixu


Ihmetyttää se että miksi Hifki hankki Jokisen ja Zidlyckyn tapaisia pelaajia joukkueeseensa jos kerran pikkusikailulla meinataan kausi viedä loppuun?
Jokisen tilalle vaikka Laraque,Brashear tai Worrell ja Marekin tilalle vaikka Wade Belak niin oltais hävitty sitten ainakin tyylillä.

Aivan! Ei tällä miehistöllä kuulu sikailla, vaan pelata kiekkoa! Mä ainakin otan mielummin kannun kun katson tätä Jarkko Ruutu showta kahden kotiottelun verran ja sitten lähdetään kesälomille. Uskokaa jo lopulta: se mestaruus maistuu paljon paremmalta kuin muutama ottelurangaistus. Vai onko joku eri mieltä?
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Owen
Uskokaa jo lopulta: se mestaruus maistuu paljon paremmalta kuin muutama ottelurangaistus. Vai onko joku eri mieltä?

No kyllä mäkin tuon ostan, mutta en halua nähdä että kaikki (vrt. ketjun otsikko) uhrataan menestymisen alttarille. Miten itse vastaat jo perinteiseen kysymykseen neppailukulta vai ryminäpronssi? Entä neppailunelonen vai tyhmä-tyhmempi-HIFK-vitonen?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Owen
Olen eri mieltä. Nämä jampat ovat hoitaneet omat hommansa täysin virheettömästi. On loppuen lopuksi aika helppo pelata 0-0 peliä, jos keskittyy vain siihen. Kyllä ongelmat ovat nyt aivan muualla (ylilatautuminen).

Jos kolmos- ja nelosketjuja ei voi käyttää pitoketjuina, niin ne ei sovellu meidän pelitapaan. Nyt Jokisen ja Pirjetän ketjuja kuormitetaan liikaa. Tämä on kyllä iso ongelma ihan oikeasti. Kotipeleissä meidän pitäisi pystyä esim. peluuttamaan Jokisen ketjua Lukon kolmosta tai nelosta vastaan.

Voittaminen olisi helppoa kuin heinänteko, jos Hirsot ja Häppölät pystyisivät pelaamaan 0-0 Lukon ykkös- tai kakkosketjua vastaan, eikä kolmos- ja nelosketjua vastaan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti #12
Miten itse vastaat jo perinteiseen kysymykseen neppailukulta vai ryminäpronssi? Entä neppailunelonen vai tyhmä-tyhmempi-HIFK-vitonen?

Mehän yritettiin neppailla voitto kotiin torstaina ja mihin se tie vei meidät, 2-0 muuttui 2-3 tappioksi. Siinä teille faktaa sen pelitavan tuloksellisuudesta.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Viestin lähetti #12
Miten itse vastaat jo perinteiseen kysymykseen neppailukulta vai ryminäpronssi? Entä neppailunelonen vai tyhmä-tyhmempi-HIFK-vitonen?

Pitäis tietysti ensin määritellä neppailukulta. En ainakaan itse muista että kukaan olsi voittanut kultaa neppailulla. Kyllä jääkiekko on kaksinkamppailulaji ja se korostuu entisestään playoffseissa. Jos et omaa fyysisyyttä, et voi menestyä. Eli fyysisyys on paljon muutakin kuin kovia taklauksia. Itse ainakin arvostan jopa enemmän kundeja, jotka voittavat kaksinkampailut kovissa kulmaväännöissä, kuin kavereita jotka ajelevat selkään, mutta häviävät sitten kaikki kaksinkamppailut.

Sanotaanko näin, että viime vuoden IFK ei ajellut missään nimessä pleijareissa kovinkaan paljon, ei varsinkaan vieraissa. Silloin pelattiin kylmästi ja keskityttiin voittamaan kaksinkamppailut. Jonkun mielestä se voisi olla neppailua, mutta mulle ainakin se kelpaisi mainiosti. Ja kuten mixu totesi, ei IFK:n nyky rosteri ole fyysinen, joten miksi yrittää ajella kaikkea mitä likkuu?
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Viestin lähetti Johannes
Mehän yritettiin neppailla voitto kotiin torstaina ja mihin se tie vei meidät, 2-0 muuttui 2-3 tappioksi. Siinä teille faktaa sen pelitavan tuloksellisuudesta.

Tänään hävittiin eka erä hienolla fyysisellä pelillä 3-0.

Kyllä se eilinen peli hävittiin täysin siihen että pää ei kestänyt pelaajilla. Ara antoi selvät ohjeet ajaa edelleen kiinni ylhäältä, mutta järjellä. Ei kukaan valmentaja anna ohjetta ajella hullun lailla 2-0 tilanteessa vikassa erässä. Se nyt olisi tyhmintä mitä voisi tehdä. Tarkoitus oli jatkaa siitä mihin jäätiin tokassa erässä. Eli aktiivista mutta järkevää karvausta ylhäältä asti.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Viestin lähetti Johannes


Voittaminen olisi helppoa kuin heinänteko, jos Hirsot ja Häppölät pystyisivät pelaamaan 0-0 Lukon ykkös- tai kakkosketjua vastaan, eikä kolmos- ja nelosketjua vastaan.

Olen varma että he pystyvät tähän jos pakeiksi laitetaan jotkut muut kuin Turunen ja kumppanit. Ihmetyttääkin miksi Ara ei ole tätä tehnyt. Kyllä nämä kaverit hoitivat hommat viime vuonnakin Kärppiä vastaan ihan tyylillä.

Nyt alkaa miekä jo juttelemaan kohta yksinään :) Sen verran vitut ... toi tän päivän hölmöily. Kannustetaan IFK maanantaina voittoon.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Minusta pitäisi luottaa enemmän omien pelaajien parempaan taitoon voittaa pelejä. Nyt me lähdetään mukaan pelaamaan peliä täysin Rautakorven ehdoilla. Molemmat joukkueet puolustavat kuin heikkopäiset keskialuetta ilman riskinottoa. Näin on tapahtunut ilmeisesti koko ottelusarjan ajan 1. pelin 1. erää lukuunottamatta. Silloin nousivat esiin Olli Jokinen soolollaan ja toinen maali saatiin, kun koko ketju karvasi ilmeisen vahingossa yhtäaikaa Lukon maaliviivan takana. Saatiin ilmainen kiekonriisto ja Kuhta pääsi vähän ajan päästä täräyttämään 2-0.

Sen ensimmäisen erän jälkeen Aravirta on peluuttanut HIFKiä ikäänkuin me olisimme vähemmän taitava joukkue. Herra Aravirta nyt me olemme Tsekki ja Lukko on Suomi, koska meillä on enemmän voittavaa taitoa joukkueessa kuin Lukolla. Nyt ykkös- ja kakkosketjut eivät pääse käyttämään parasta osaamistaan eli hyökkäämistä.

Olisikohan pienen suunnan muutoksen paikka maanantain peliin. Jotenkin olisi rakennettava oikea pitoketju Lukon ykköselle ja vapautettava esim. Pärssinen-Jokinen-Kuhta hakemaan ratkaisua Lukon kolmos- ja nelosketjuja vastaan.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Viestin lähetti Johannes
Minusta pitäisi luottaa enemmän omien pelaajien parempaan taitoon voittaa pelejä. Nyt me lähdetään mukaan pelaamaan peliä täysin Rautakorven ehdoilla. .

Täsäs olen täysin samaa mieltä. Eli IFK:n ei kuulu pelata passiivista tai ylifyysistä peliä. Joukkue ei todellakaan ole kumpaankaan luotu. Nyt kun meillä kerrankin olisi käsiä ja jalkoja, niin silti pelataan ensin ylivarovaista peliä ja sitten ylilatautunutta. Kummallakaan tavalla ei tullut tulosta. Nyt kun katsoi Kärppiä ja Jokereita, niin he hoitivat molemmat pelinsä liikkeellä ja taidolla. Olsiko mitään jos IFK kokeilisi maanantaina samaa. Unohdetaan peruuttelu ja unohdetaan ne tyhmät ajelut.
 
Viimeksi muokattu:

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Owen
Usnohdetaan peruuttelum unohdetaan ne tyhmät ajelut.

OK. Ehdotan kompromissia: Aluksi unohdetaan peruuttelu ja varmistelu ja aläytön kohkaaminen, mutta jos ottelu näyttää jo ratkenneelta vikassa erässä suuntaan tai toiseen, suoritetaan loppusilaukseksi muutama ylilyönti/tyhmä ajelu. Sopiiko?

Eiköhän tässä haeta ihan samaa, eri sanoin vain. Maanantaihin!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti #12
No vituttaa tässä itse kutakin, mutta ei kai kukaan halua että HIFK pelai(li)si jollain ihmeen blues- tai naperotyylistä kliinistä nollanollaa?

Maalibiisiketjussa on käynnissä kunnon protestivyöry kun pikkujutskia muutetiin snadisti - mieti, millainen huuto siitä tulisi jos tästä sonnilaumasta oikeasti tehtäisiin jalatjalat-neppineppi-kukkahattukerho? Noutänkjuu.

Sitäpaitsi rahallisesti tippuminen nyt ei olisi mikään katastrofi. Liiga kerää joka tapauksessa kaikki lipputulot ja kertynyt potti jaetaan lopullisten sijojen perusteella liiankin tasaisesti. Ei sillä ole suurempaa merkitystä onko kolmas vai viides.

Lisää viihdettä! (Muistatteko kun Arima ajoi Kamppurin yli huolella ja moneen otteeseen?)

Oli pakko lainata koko viesti, koska olen 100% samaa mieltä. Vittu, ampukaa vaikka päähän, mutta tää on mun HIFK ! Samaan aikaan jokerit näpersi voiton Ilveksestä saalistaen jäähyjä mielettömät 1x2 min. Mä en halua neppailukultaa, neppailuhopeaa tai edes neppailupronssia. Puhumattakaan neppailujumbosijasta (13.). Mä en halua koskaan Jortikkaa HIFKiin inisemään että boksista pois. Araa olen mollannut ottelutappioista, ihan aiheestakin. Mutta siitä tulee isot respektit, että tänäänkin Ara teki matsin jälkeen sitä, mitä HIFKin valmentajan pitääkin tehdä; puolusti omiaan. Erityisesti Ruutua.

Jos pudotaan, lähdetään tyylillä. Eikä millään alpoilulla, vittu. Jakelle pinnat, että ajelee juuri niitä isoja poikia, kuten Topoa ja Porkkaa sekä Torkkia. Olisi paljon säälittävämpää jahdata Pirnestä. Ja aivan ensiksi pitäisi tietää sekin, että kuka on Esa Pirnes.

Go HIFK! Niitaten voittoon tästäkin sarjasta.
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Viestin lähetti Owen
Nyt kun meillä kerrankin olisi käsiä ja jalkoja, niin silti pelataan ensin ylivarovaista peliä ja sitten ylilatautunutta.
No way! Sun kuuluu sanoa: Nyt kun meillä kerrankin on joukossa tyhmyyttä enemmän kuin kepun puoluekokouksessa, annetaan niiden vedellä vastustajaa miten huvittaa.

Noh, ehkei nyt sentään. Olisihan se nakkikatttila ihan kiva bonus tälle kaudelle. Mutta mutta, voihan sitä silti vedellä kolme matsia ensin häröilyvaihde silmässä. Vakavoidutaan sitten vasta näiden Hansonmatsien darrassa skulaamaan sitä hyvää hokia. Jooko? Eli taktikoidaan ensin kaikille saukkosenmikoille slaagit, ja sitten yllätetään koko länsivalta nousemalla voittoon. Sounds good?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Fyysisyydestä: päinvastoin veli Owen! Nyt meillä on fyysisyyttä verrattuna viime kauteen. Tsiigatkaa kuinka esimerkiksi Turo, Lennu ja Fagu ajelevat. Hienoa, että he pelaavat meillä. Ja Rudyn kritisoijille; muistakaa aina, että Rudy EI vedä omaa show'ta, ei koskaan. Jos vetäisi, hän ei pelaisi näillä tasoilla: NHL-maajoukkue-HIFK. Hän tekee duunia kuten käsketään. Jos käskettäisiin taitoluistella, hän tekisi senkin. Ja vielä kaiken lisäksi hymyilisi koko ajan!
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Viestin lähetti JHag
Fyysisyydestä: päinvastoin veli Owen! Nyt meillä on fyysisyyttä verrattuna viime kauteen.

Totta kyllä, mutta on meillä myös enemmän käsiä ja jalkojakin kuin viime vuonna. Sanoisin että sillä osastolla ollaan vielä enemmän viime kauden jengiä edellä. Ja sitä me ei olla hyödynnetty nyt kummassakaan Lukko pelissä yhtään.

Ja mä haluan vielä kerran sanoa, että mä diggaan Jakkea sikana, mutta mä tiedän että Jakke pystyy parempaan. Ekassa pelissä Jakke sai Lukon sekaisin omalla teoillaan ekassa erässä ja se oli hiton hyvä. Mutta samalla sanon että Jakke pystyy paljon parempaan, eli hän pystyy myös loistavaan keikolliseen peliin. Nyt sitä ei ole nähty lainkaan kahdessa ekassa pelissä. Kumman sä haluat veli JHag mielummin: sellaisen Jaken joka vain ajelee ja ärsyttää vastustajaa vai sellaisen Jaken joka myös tkee siinä sivussa pari poja per matsi?

Lisäksi tässä Jaken hommassa on se paha puoli, että koko IFK:n jengi menee samaan. Onhan se hiton nastaa että IFK on IFK, en mä sitä sano, mutta IFK voi olla IFK ja silti voittaa myös pelejä. Mä vaan pelkään että jos jatketaan tän päivän ekan erän linjalla, me ollaan laulussa 4-0. Ja sama jos jatketaan sitä neppailua, jota tehtiin eilen vikassa, ollaan sittenkin laulussa. Eli oisko mitään että oltais fyysisiä, mutta järkevästi ja samalla käytettäisiin niitä jalkoja ja käsiä. Väitän että Lukko pärjää meille kyllä fyysisyydessä ja niillä keinoin me ei niitä kaadeta. Toki se tarkoittaa että ei saada antaa siinä yhtään periksikään. Mutta jos aletaan käyttämään taitoa, niin olen varma että Lukko jää siinä meille toiseksi.
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Viestin lähetti JHag
Fyysisyydestä: päinvastoin veli Owen! Nyt meillä on fyysisyyttä verrattuna viime kauteen. Tsiigatkaa kuinka esimerkiksi Turo, Lennu ja Fagu ajelevat. Hienoa, että he pelaavat meillä. Ja Rudyn kritisoijille; muistakaa aina, että Rudy EI vedä omaa show'ta, ei koskaan. Jos vetäisi, hän ei pelaisi näillä tasoilla: NHL-maajoukkue-HIFK. Hän tekee duunia kuten käsketään. Jos käskettäisiin taitoluistella, hän tekisi senkin. Ja vielä kaiken lisäksi hymyilisi koko ajan!
Noista junnuista vielä sen verran, että kun kerran oppivat pelaamaan sääntöjen rajamailla, niin vastustajalla tulee tukalat oltavat kun vastassa ei olekaan enää yksi vinksahtanut ajokoira, vaan kokonainen kennel täynnä nuoria jotka hullunkiilto silmissään ajelevat kaikenkokoisia ja karvaisia olentoja jäällä.

Jaken poisjäänti voikin siis rohkaista nuorukaisia täyttämään Rudyn jättämä aukko panemalla kroppaa likoon tavallista enemmän. Toivokaamme näin jotta maanantai-illan mellakasta tulisi mahdollisimman viihdyttävä kokonaisuus. Siis niiden maalien ja voitonjuhlien lisäksi.
 

Haie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
Rudy EI vedä omaa show'ta, ei koskaan.
No jaa, taisi kyllä torstaina Nordiksella mennä oman show puolelle. Jarkon esitys oli naurettavan ja säälittävän välimaastossa.
Keskittyisi pelaamiseen niin kuin nuorempi veljensä...
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mitä tuohon Rudyn peliin tulee niin kyllä se on mennyt paljon alaspäin siitä mitä se oli 98-99 vuosina.
Silloin vielä Rudy taklasi todella kovaa ja puhtaasti (vaikka niistä jäähyjä tulikin),kädet oli kropassa kiinni ja Rudy veti välillä puun takaa todella kovia taklauksia ihan avojäällä.
Sen lisäksi tuli maaleja aika kovalla prosentilla.
En muista että Jakke olisi silloin juurikaan näytellyt ja se oli yleensä vastustaja joka makasi jäässä ei Rudy.
Jotain on tapahtunut viidessä vuodessa.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Viestin lähetti Haie
No jaa, taisi kyllä torstaina Nordiksella mennä oman show puolelle. Jarkon esitys oli naurettavan ja säälittävän välimaastossa.

Ei nyt ihan niinkään. Mm. vanha Jokeri valmentaja Leo Äikäs totesi että Ruutu sai ekassa erässä Lukon ja rolosonin aivan sekaisin. Eli kyllä Jakke teki hemmetisti myös hyvää

Mutta siinä olen samaa mieltä että Jaken on myös alettava pelaamaan kiekollista peliä. Ja on myös samalla laitettava pää kylmäksi. Parhaimmillaan Jakke ajelee aina kun on paikka, ärsyttää vastustajaa, voittaa kaksinkamppailut, jakelee tärkeitä passeja, tekee voittomaaleja jne. Nyt Jakke on tehnyt osan noista hommista, mutta osa on jäänyt täysin tekemättä. Uskon että seuraavassa pelissä Raumalla näkee raumalaiset erilaisen Jaken ja silloin IFK kuittaa voiton.
 

puna-hundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Mike Keenanin jengit
Viestin lähetti Haie
No jaa, taisi kyllä torstaina Nordiksella mennä oman show puolelle. Jarkon esitys oli naurettavan ja säälittävän välimaastossa.
Keskittyisi pelaamiseen niin kuin nuorempi veljensä...
Kai sinäkin brother jokerikannattaja tiedostat Jaken ja Tuomon eron? Sama kuin vertaisi kuurakettia muoviräjähteeseen. Tuomohan on voimakas taitokiekkoilija, kun taas Jakke on koko uransa ollut puhdasverinen sikailija ja ärsyttäjä. Rudyhan on joukkueessa juuri sen takia ettei kenekään muun tarvitsisi vedellä sitä samaa showta. Jokinen edustaa ehkä tässä tapauksessa enemmän Tuomoa, ja hän onkin skulaillut ihan mukavasti, vaikkei Raumalla aivan onnistunutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös