Ei ole oikein ykkösveskarikaan vakuuttanut mutta ei myöskään joukkueen ja valmennuksen toiminta. Tilanteessa jossa veskari jo loukkaantuu, ei vaihdeta maalivahtia ja lopuksi maalivahti ei pääse enää omin voimin jäältä pois. Ehkä voisi keskittyä valmennuskin näissä tilanteissa enemmän.Gimmoilla on maalivahtiongelma. Lahtinen näytti loukkaantuvan pelin lopussa ja Vainio ei toistaiseksi ole vakuuttanut. Olen toki mielelläni väärässä
Ja maali vielä merkittiin Anni Perelle, jolle myös jäähy oli tulossa. Mietinkin, että mitä ihmettä tuossa tilanteessa oli tapahtunut.Vastustaja sekoillut ihan huolella ja tehnyt oman maalin siirretyn rangaistuksen aikana
Tuohon torjuntojen määrään on pakko tarttua. Olen tässä nyt muutamissa peleissä keskustellut asiasta erään toisen katsojan kanssa joka noita torjunta eritoten seuraa ja myös laskee ja totuus on valitettavasti se ettei nuo lukemat ole kovinkaan luotettavia. Tänään Vainiolta jäi puuttumaan ekasta erästä ainakin 3 selvää torjuntaa ja näitä on nähty aiemminkin ettei laskennat ole luotettavia... milloin lasketaan maalit torjunnoiksi ja milloin ei sitten merkitä ollenkaan selvää torjuntaa esim. mailalla torjumisesta.Kolmannessa pelissä puhdas 5-0 voitto ja otteluvoitot 2-1:een. Lahtinen ei ollut kokoonpanossa ja Vainiolle siis nollapeli, hieno homma. Tosin vain yhdeksällä torjunnalla, mutta kuitenkin. En nähnyt peliä, mutta tilastoista päätellen vihdoin toimi niin hyökkäys- kuin puolustuspää.
Akatemia itse asiassa varmisti Mestiksen voiton jo tänään voittamalla SaiPan. Huominen peli K-Espoon Akatemiaa vastaan on merkityksetön.Oli kyllä laadukas matsi ja IFK oli laittanut oman alueen puolustuksen vihdoin kuntoon ja näin ollen 2. veskaria ei HPK päässyt edes testaamaan. Paikkoja IFK:lla oli painaa useampikin maali, joten tuo HPK:n oma maali ei oikeastaan edes vääristellyt pelitapahtumia. Finaalissa Espoota (mahdollisesti) vastaan maalivahtia tullaan kyllä testaamaan ihan eri tavalla, mikäli ei IFK sitten pysty pitämään oman maalin edustan puolustamista tämän päivän suorituksen tasolla.
Akatemia pelaa muuten huomenna Mestiksen mestaruudesta Pirkkolassa klo 17 Espoota vastaan.
Kummallinen systeemi toi Mestiksen voittaminen..Akatemia itse asiassa varmisti Mestiksen voiton jo tänään voittamalla SaiPan. Huominen peli K-Espoon Akatemiaa vastaan on merkityksetön.
Merkillepantava tämän päivän HPK-pelissä oli mielestäni edellisiin peleihin verrattuna laukausten blokkaaminen. Tänään mentiin laukausten eteen hanakammin ja ehkä siinä yksi osasyy Vainion torjuntojen määrään.
Oli joo viime kaudella noin, "fudistyylisesti".Kummallinen systeemi toi Mestiksen voittaminen..
Toivottavasti saadaan peleihin myös runsaasti IFK-faneja kannustamaan Gimmoja! Itse ainakin aion mennä tonteille kaikkiin mihin pystyn!
Punaista päälle ja jeesaamaan Gimmat toiseen mestaruuteen!
Palstalla varmasti pyörii myös Stadin Kingejä niin nyt olisi loistava paikka tulla hakemaan pleijarifiilistä Espooseen ja Nordikselle back-to-back peleihin viikonloppuna
Toistetaan vuoden 2011 fanitoiminta, jossa IFK pelasi käytännössä pelkästään kotona
Kyllä se ensin ilmoitettiin että olisi nordiksella mutta nyt tosiaan siirretty pirkkolaan. Espoolla näppinsä pelissä?Pahoittelut tosiaan virheestä.. Pirkkolassa näemmä pelataan klo 15 sunnuntaina. Silti joukolla sunnuntaina Pirkkolaan ja lauantaina Espooseen!
Kyllä se ensin ilmoitettiin että olisi nordiksella mutta nyt tosiaan siirretty pirkkolaan. Espoolla näppinsä pelissä?