HIFK = FC Bananas

  • 3 235
  • 17
Tila
Viestiketju on suljettu.

steely1

Jäsen
Alkaa pikkuhiljaa varisemaan IFK:n slogan "Fyysinen peli" ja uudeksi sloganiksi tulossa "FC Bananas". Ainakin mitä eilen katseli peliä Saipaa vastaan ja muutaman pelaajan pyörimisiä jäässä kuten Miguel Los Loberos FC Bananas-joukkuueesta etelän puuvillaplantaasilta:

-Hirschovits näytti siltä ettei pelaisi enää koko kaudella, mutta niin vain
kaarteli jo seuraavissa vaihdoissa...
-Olen pitänyt Salmelaista hyvänä kiekkoilijana, mutta siellä sekin vain tuntuu
kolaavan jäätä...Salmelainen käyttänyt vapaa-aikansa tehokkaasti klovni-sirkuksen permannolla hyppyjä harjoittelemalla...
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Helvetin hyvä ketjunavaus. Jatkahan samaan malliin.

Nämä ovat näitä säälittäviä ihmisiä, joiden mielestä fyysisyys on sitä että taotaan päähän, tapellaan ja uhmaillaan. Sitä HIFK, eikä moni muukaan onneksi tee. Tänä päivänä fyysisyys on sitä, että taklataan (38 taklausta eilen), otetaan taklauksia (38 vastaanotettua eilen), mennään maalille (joka pelissä tullut niitä maaleja) ja ollaan koko ajan pelin hengessä mukana kovalla intensiteetillä.
 

steely1

Jäsen
Sun mielestä fyysisyys on sitten sitä hypitään ja pyöritään jäällä kalastellen jäähyjä...?

Mä olen vihannut futista, varsinkin "puuvillaplantaasi-futista" aina johtuen noista vinkupilleistä, jotka pyöriskelee nurmella kuka tehden minkäkinlaisia kuperkeikkoja sun muita keinuskeluja ja on hetken päästä vuosisadan kunnossa kirmaamassa nakhakuulan perässä.
Nyt on toi pesiytynyt jääkiekkoon ja koska eilen olin katsomassa IFK-Saipa, niin mieleeni jäi parin IFK:n sukellukset sun muut akkamaiset kieriskelyt jäässä.

Ett sillee...
 

Sonic Empire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minullakin jäi parit lappeen rantalaisten kieriskelyt mieleen, mutten niistä täällä huutele.

Ehkäpä sinä sitten tarkennat, että mitkä näistä hypyistä sitten jäi mieleen? Vai yleistätkö vaan sen takia, ettei aivokapasiteettisi ei anna vaan yksinkertaisesti periksi enempään?
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
steely1 kirjoitti:
-Hirschovits näytti siltä ettei pelaisi enää koko kaudella, mutta niin vain
kaarteli jo seuraavissa vaihdoissa...
-Olen pitänyt Salmelaista hyvänä kiekkoilijana, mutta siellä sekin vain tuntuu
kolaavan jäätä...Salmelainen käyttänyt vapaa-aikansa tehokkaasti klovni-sirkuksen permannolla hyppyjä harjoittelemalla...

Hehehe, tästä sai kyllä onneksi loistavat naurut. Saanko mä vetää sua poikkarilla päähän niin, että tulee verta? Et sitten saa jäädä yhtään "keräilemään", vaan sun on heti juostava pois.

Ja Salmelaisen casessa taisi kyllä olla enemmän luistinten huonoudesta kuin mistään filmaamisesta kyse. Mies kyllä oli turvallaan koko ajan, mutta noin 90% ajasta sellaisissa paikoissa joissa ei varmasti jäähyä kalastaisi (kiekollisena pelaajana omalla puolustusalueella). Eli kyllä suuri osa menee huonojen luistinten tjsp (en tiedä mikä oli, mutta ei Tony runkosarjassa vastaavaa kaatumista harrastanut) piikkiin.

Se, että pystyy vielä samassa ottelussa muutaman minuutin kuluttua pelaamaan jos on aiemmin "keräillyt" ei tarkoita etteikö kipu olisi ollut oikeaa. Kyllä minä ainakin esim. ohimoon iskun saaneena olen ensin kierinyt tuskissani, mutta pystyn pelaamaan muutaman minuutin kuluttua. Luuletko esim. että Vänttinen(?) filmasi kun sai Viitaluoman laukauksen nassuun? Pystyi kuitenkin pelaamaan loppumatsista.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lintu kirjoitti:
Hehehe, tästä sai kyllä onneksi loistavat naurut. Saanko mä vetää sua poikkarilla päähän niin, että tulee verta? Et sitten saa jäädä yhtään "keräilemään", vaan sun on heti juostava pois.

Ja Salmelaisen casessa taisi kyllä olla enemmän luistinten huonoudesta kuin mistään filmaamisesta kyse. Mies kyllä oli turvallaan koko ajan, mutta noin 90% ajasta sellaisissa paikoissa joissa ei varmasti jäähyä kalastaisi (kiekollisena pelaajana omalla puolustusalueella). Eli kyllä suuri osa menee huonojen luistinten tjsp (en tiedä mikä oli, mutta ei Tony runkosarjassa vastaavaa kaatumista harrastanut) piikkiin.

Täysin samaa mieltä. Sen verran sanoisin, että Tonyn vanhoihin runkosarjassa käyttämiin luistimiin tuli playoffien kynnyksellä jotakin vikaa ja Tony pelaa nyt uusilla ja varmasti vähän huonosti muotoitunueilla luistimilla. Tämä vaikuttanee sitten erittäin selkeästi noin nopealla kiitäjällä, jos luistimet eivät sovi tyyliin.
 

Carlos

Jäsen
steely1 kirjoitti:
-Olen pitänyt Salmelaista hyvänä kiekkoilijana, mutta siellä sekin vain tuntuu
kolaavan jäätä...Salmelainen käyttänyt vapaa-aikansa tehokkaasti klovni-sirkuksen permannolla hyppyjä harjoittelemalla...

Joo, ihan turha jätkä. Kyllä noi kaikki saipan Möttöset ja Virtaset ja Kekkoset ja Ala-Mattilat ja Mutikaiset ja Pösilöt on sentään oikeita pelimiehiä. Mikko Jöttönenkin teki runkosarjassa 2+2 tehot, mutta kaatui vain kolme kertaa. Paljon parempi kuin Salmelainen, vaihdetaanko heti päittäin?

Hyvää kesää vaan teille sinne lappeen Rantaan, hankkikaa jostain jääkiekkojoukkue ja ensi vuonna uudestaan.
 

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Wiltord kirjoitti:
Sen verran sanoisin, että Tonyn vanhoihin runkosarjassa käyttämiin luistimiin tuli playoffien kynnyksellä jotakin vikaa ja Tony pelaa nyt uusilla ja varmasti vähän huonosti muotoitunueilla luistimilla. Tämä vaikuttanee sitten erittäin selkeästi noin nopealla kiitäjällä, jos luistimet eivät sovi tyyliin.
Luistimilla on varmasti vaikutusta asiaan, mutta onhan Salmelaisen luistelutyyli myös sellainen, että perseellään ollaan väkisinkin välillä. Silloin kun vedetään ns. pidon äärirajoilla, niin ylimenojakin sattuu väkisinkin. Jokainen voi ihan vapaasti koittaa vastaavia suunnanmuutoksia ja kaarroksia samassa vauhdissa. Toisaalta myös äärirajoilla mentäessä pienikin vastustajan tökkäys saattaa olla se tekijä, joka saattaa homman pois tasapainosta. Välillä Salmelainen ehkä yrittää myös yksinkertaisesti liian vaikeita suorituksia luistimilla ja menee nenilleen. En todellakaan ole pitänyt tätä koskaan kalasteluna, vaikka kaatuminen joskus helpolta näyttääkin. Voitte ihan vapaasti yrittää perässä ja todistaa tämän vääräksi.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
FC Nörtit

Haluaisin tietää, miksi tälläiset ketjut pysyvät auki?

Itseänikin vitutti kun Salmelainen ei pysynyt pystyssä, mutta jää on liukas. ;)
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sulkekaa jo tämä

Tällaiset ketjut voisi sulkea heti alkuunsa. Kuka helvetissä tämä steely1 on, joka alittaa riman vaivaisen 7 viestin jälkeen ja joka ei uskalla edes suosikkijoukkuetta ilmoittaa. Huoh.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
RoopeS kirjoitti:
Tällaiset ketjut voisi sulkea heti alkuunsa. Kuka helvetissä tämä steely1 on, joka alittaa riman vaivaisen 7 viestin jälkeen ja joka ei uskalla edes suosikkijoukkuetta ilmoittaa. Huoh.

Vastaava ketju jossain Hpk-osiossa oli suljettu jo monta kertaa.
 

steely1

Jäsen
Ei se nyt uskallusta vaadi ilmoittaa suosikkijoukkuetta, ainakaan minulta, mutta ei kai sen ilmoittamisella ole mitään tekemistä avaamani ketjun kanssa.
Joltakin taisi upota herne nenuun ja jumiutui sinne, kun noin alkoi jurppia kritiikkini.

PS. Toi luistinjuttu on Seiskan arvoinen juttu...
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
steely1 kirjoitti:
Ei se nyt uskallusta vaadi ilmoittaa suosikkijoukkuetta, ainakaan minulta, mutta ei kai sen ilmoittamisella ole mitään tekemistä avaamani ketjun kanssa.

EIKÖ? No mä sitten lottoan että se löytyy kaksikosta SaiPa&Jokerit. Todennäköisesti molemmat.

Hmm.. Kirjoittaakohan A-P Selin tänne?
 

Fist of God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charleston Chiefs
steely1 kirjoitti:
Ei se nyt uskallusta vaadi ilmoittaa suosikkijoukkuetta, ainakaan minulta, mutta ei kai sen ilmoittamisella ole mitään tekemistä avaamani ketjun kanssa.
Joltakin taisi upota herne nenuun ja jumiutui sinne, kun noin alkoi jurppia kritiikkini.

PS. Toi luistinjuttu on Seiskan arvoinen juttu...

Eihän toi sinun ketjunavaus mitään kritiikkiä ole! Pelkkää itkunsekaista "copi peistausta" suosikkijoukkueen valmentajan tunnekuohuissa antamista lausunnoista. Käy tänään kysymässä siltä valmentajalta lisäkommentteja kun on videot katsottu ja tule sitten takaisin kirjoittelemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös