En oikein ymmärrä tätä itkemistä yhdestä pienestä chantista mikä selvästi on SPONTTAANISTI alkanut tuomarin mokailusta, tuskin kukaan on montaa päivää tai vaikka minuuttiakaan ajatellut että nyt vedetään tälläinen laulu, vaan se on lähtenyt ihan siitä turhautumisesta tilanteeseen.
Muutenkin ihmetyttää tämä negatiivinen fiilis mitä palstoilla tulee fanikatsomoa kohtaan, itse eivät ole siellä katsomossa vaikuttamassa asioista vaan itkevät netissä laulusta jonka kuulee ehkä kolme kertaa kauden aikana, aika lapsellista touhua minun mielestä. Vanhat naamat ja uusi sukupolvi tekevät siellä katsomossa kovaa työtä sen eteen että tunnelma palaisi takaisin Nordikselle, ja pikkuhiljaa tämä työ alkaa myös näkyä katsomossa, omasta tsettipaikastani ainakin huomaa eteenpäinmenoa, mutta sitten täällä jeesustellaan pienistä huudoista mitkä ihan varmasti kuuluvat teidän saunakeskusteluihin, olenko oikeassa?
Täälläkin kuulee monen sanovan pahempiakin asioita omia faneja kohtaan kun mitä he katsomossa laulavat, missä järki?
Jos teitä ihan aidosti ottaa päähän se mitä katsomossa olevat henkilöt tekevät, niin eikö olisi fiksumpaa vaikka mennä suoraan puhumaan kyseisille henkilöille eikö purkaa agressioitaan näppäimistölle?
Itse en istu/seiso fanikatsomoissa, mutta symppaan ja tuen niitten toimintaa paljon vaikka niitten toimintaa jatkuvasti lytätään. Ei olluy minkäänlaista reagointia niiden tekemiin tifoihin, mutta vittu sana saa jo aikaiseksi pari sivua tekstiä.
Jospa joskus ottaisi puheeksi jotain positiivistakin mitä fanit puuhaavat eikä vain aina haukuttaisi omia, ei kai se olisi liian vaikea tehtävä?
Peace!